FranseNickMan schreef:
Dan trek je toch niks van die dagjesmensen aan? Gelukkig is het feest voor iedereen toegankelijk want als ik sommige hier zie die alleen letten op hoe de DJ draait en wanneer ie een fout maakt, nee dat is los gaan?
En nee dit is niet mijn eerste feest, in tegendeel... Paar vrienden van mij gaan ook voor de eerste keer mee, mooi toch, ik weet echt wel dat hun kunnen feesten, misschien nog wel beter dan mij terwijl ik regelmatig ga. Moet gewoon gezellig zijn etc.
En laat je niet zo beinvloeden door die "dagjesmensen". Veel te veel geobsedeerd.
Jij hebt je hier ook alleen maar ingeschreven om hier een partijtje stront in de airco van de zaal die Hardtraxx heet te flikkeren he? Zie je namelijk weinig anders doen. Maar laat ik het eens kort uitleggen.
Niemand hier boeit het of een DJ een keer een foutje maakt. Het gaat erom wat hij er tegenover zet. Titan is een mooi voorbeeld. Maakt nog steeds gruwelijke mixfouten, maar wordt geliefd hier. Waarom? Vanwege zijn platenkeuze en de energie die tijdens zijn set loskomt. Mensen hier hebben liever DJs die gewaagd mixen en een gruwelijke drive meegeven, dan een DJ die perfect dezelfde 15 platen elke week ten gehore brengen. Platen, die we ook bij driehonderdachtenveertig andere DJs kunnen horen.
Op dagjesmensen wordt hier neergekeken, omdat het ze geen fuck uitmaakt wat er gedraaid wordt. Het maakt ze geen fuck uit hoe goed een DJ is. Zolang er maar af en toe een plaatje komt die men kent. En dagjesmensen zijn met meer, dus DJs gaan daar voor draaien, in plaats van zich erop te richten uit de grijze massa te klimmen.
Daarnaast gaan die dagjesmensen echt niet zo los als je zegt. Eerder lopen ze in de weg, zoeken ze ruzie (klein gedeelte, maar liefhebbers zitten er niet tussen) of gaan je aals een mongool aanstaren terwijl jij wél losgaat op een plaat die zij niet kennen. Allen die je eigen ervaring omlaag halen.
Voldoende ingelicht?