Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:22 

Ik vermaak me ook wel, stoor me vrijwel nooit aan mensen op een festival of muziek, ben er om te genieten niet om zoals sommige doen van letten op het precieze mixwerk enz xd

Met wat redbulletjes komt alles goed :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:41 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Eerste namen Intents Festival bekend! Delen mag ;-)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:39 

Hardtraxx Crew

Als de line-up bekend is eens kijken of het de moeite waard is om op dag 2 aanwezig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:43 

Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
Wanneer ik een festival organiseer krijg je bij mij, voordat je je kaarten kunt bevestigen, een plaatje met vraag bijvoegen.

Afbeelding

Wie is deze dj?

Heb je het fout, dan kun je niks meer bestellen met jou IP-Adres

En, zodat de dagjesmensen elkaar niet gaan helpen, het is bij iedereen een andere Hardstyle/Hardcore DJ

Slaat nergens op. Waarom zouden "dagjesmensen" niet mogen komen? Omdat ze niet "los" kunnen gaan ofwat? Pure onzin.

Maak hardstyle groter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:51 

Hardtraxx Elite

FranseNickMan schreef:
Basshunterzz schreef:
Wanneer ik een festival organiseer krijg je bij mij, voordat je je kaarten kunt bevestigen, een plaatje met vraag bijvoegen.

Afbeelding

Wie is deze dj?

Heb je het fout, dan kun je niks meer bestellen met jou IP-Adres

En, zodat de dagjesmensen elkaar niet gaan helpen, het is bij iedereen een andere Hardstyle/Hardcore DJ

Slaat nergens op. Waarom zouden "dagjesmensen" niet mogen komen? Omdat ze niet "los" kunnen gaan ofwat? Pure onzin.

Maak hardstyle groter!

Ga jij maar terug je graf in ofso..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

Hoe schrijf je Nick in het frans? Ook gewoon Nick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:47 

Hardtraxx Veteran

FranseNickMan schreef:

Maak hardstyle groter!

Sfeerverpesters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:04 

Frequencerz :loving:

Code Black boeit me niet zo, Adrenalize kan wel eens leuk zijn, benieuwd wat ie allemaal kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:18 

Hardtraxx Veteran

FranseNickMan schreef:

Maak hardstyle groter!

Zeker nog nooit op een feest geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:48 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
FranseNickMan schreef:

Maak hardstyle groter!

Sfeerverpesters.

Dit inderdaad en omdat ze 5m2 nodig hebben om 'los' te gaan of 1m2 om stil te staan, ze je hele tijd aanstaren als apen als je losgaat op de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:55 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Fuzzylogic schreef:
FranseNickMan schreef:

Maak hardstyle groter!

Sfeerverpesters.

Dit inderdaad en omdat ze 5m2 nodig hebben om 'los' te gaan of 1m2 om stil te staan, ze je hele tijd aanstaren als apen als je losgaat op de muziek.

Dat maakt het verder compleet.
En omdat ze niet zo vaak naar feesten gaan gebruikt een groot deel van hen veel te veel drugs op één feest, om het maar meteen goed te doen lijkt het wel.
Eigen keus als je iets gebruikt, maar als je er niet mee om kunt gaan en op 2 centimeter afstand van iemand gaat staan die los wil gaan en steeds tegen iedereen aan valt dan moet je oprotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:34 

Hardtraxx Veteran

Denk wel aanwezig :). Weer Hlmond (L) Someren
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:15 

Hardtraxx Newbie

Dan trek je toch niks van die dagjesmensen aan? Gelukkig is het feest voor iedereen toegankelijk want als ik sommige hier zie die alleen letten op hoe de DJ draait en wanneer ie een fout maakt, nee dat is los gaan?

En nee dit is niet mijn eerste feest, in tegendeel... Paar vrienden van mij gaan ook voor de eerste keer mee, mooi toch, ik weet echt wel dat hun kunnen feesten, misschien nog wel beter dan mij terwijl ik regelmatig ga. Moet gewoon gezellig zijn etc.

En laat je niet zo beinvloeden door die "dagjesmensen". Veel te veel geobsedeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

FranseNickMan schreef:
Dan trek je toch niks van die dagjesmensen aan? Gelukkig is het feest voor iedereen toegankelijk want als ik sommige hier zie die alleen letten op hoe de DJ draait en wanneer ie een fout maakt, nee dat is los gaan?

En nee dit is niet mijn eerste feest, in tegendeel... Paar vrienden van mij gaan ook voor de eerste keer mee, mooi toch, ik weet echt wel dat hun kunnen feesten, misschien nog wel beter dan mij terwijl ik regelmatig ga. Moet gewoon gezellig zijn etc.

En laat je niet zo beinvloeden door die "dagjesmensen". Veel te veel geobsedeerd.

Jij hebt je hier ook alleen maar ingeschreven om hier een partijtje stront in de airco van de zaal die Hardtraxx heet te flikkeren he? Zie je namelijk weinig anders doen. Maar laat ik het eens kort uitleggen.

Niemand hier boeit het of een DJ een keer een foutje maakt. Het gaat erom wat hij er tegenover zet. Titan is een mooi voorbeeld. Maakt nog steeds gruwelijke mixfouten, maar wordt geliefd hier. Waarom? Vanwege zijn platenkeuze en de energie die tijdens zijn set loskomt. Mensen hier hebben liever DJs die gewaagd mixen en een gruwelijke drive meegeven, dan een DJ die perfect dezelfde 15 platen elke week ten gehore brengen. Platen, die we ook bij driehonderdachtenveertig andere DJs kunnen horen.

Op dagjesmensen wordt hier neergekeken, omdat het ze geen fuck uitmaakt wat er gedraaid wordt. Het maakt ze geen fuck uit hoe goed een DJ is. Zolang er maar af en toe een plaatje komt die men kent. En dagjesmensen zijn met meer, dus DJs gaan daar voor draaien, in plaats van zich erop te richten uit de grijze massa te klimmen.

Daarnaast gaan die dagjesmensen echt niet zo los als je zegt. Eerder lopen ze in de weg, zoeken ze ruzie (klein gedeelte, maar liefhebbers zitten er niet tussen) of gaan je aals een mongool aanstaren terwijl jij wél losgaat op een plaat die zij niet kennen. Allen die je eigen ervaring omlaag halen.

Voldoende ingelicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:43 

Hardtraxx Veteran

Amen, Stefan, amen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 13:18 

The Skribbler schreef:
Amen, Stefan, amen!

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 14:07 

Hardtraxx Veteran

Dat dus. +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 15:50 

Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
FranseNickMan schreef:

Jij hebt je hier ook alleen maar ingeschreven om hier een partijtje stront in de airco van de zaal die Hardtraxx heet te flikkeren he? Zie je namelijk weinig anders doen. Maar laat ik het eens kort uitleggen.

Niemand hier boeit het of een DJ een keer een foutje maakt. Het gaat erom wat hij er tegenover zet. Titan is een mooi voorbeeld. Maakt nog steeds gruwelijke mixfouten, maar wordt geliefd hier. Waarom? Vanwege zijn platenkeuze en de energie die tijdens zijn set loskomt. Mensen hier hebben liever DJs die gewaagd mixen en een gruwelijke drive meegeven, dan een DJ die perfect dezelfde 15 platen elke week ten gehore brengen. Platen, die we ook bij driehonderdachtenveertig andere DJs kunnen horen.

Op dagjesmensen wordt hier neergekeken, omdat het ze geen fuck uitmaakt wat er gedraaid wordt. Het maakt ze geen fuck uit hoe goed een DJ is. Zolang er maar af en toe een plaatje komt die men kent. En dagjesmensen zijn met meer, dus DJs gaan daar voor draaien, in plaats van zich erop te richten uit de grijze massa te klimmen.

Daarnaast gaan die dagjesmensen echt niet zo los als je zegt. Eerder lopen ze in de weg, zoeken ze ruzie (klein gedeelte, maar liefhebbers zitten er niet tussen) of gaan je aals een mongool aanstaren terwijl jij wél losgaat op een plaat die zij niet kennen. Allen die je eigen ervaring omlaag halen.

Voldoende ingelicht?

Voldoende ingelicht. Als dit is wat jullie onder dagjesmensen zien dan kan ik het van de ene kant wel begrijpen. Maar dat eerste heb je toch echt fout dat het de reden is waarom ik me hier op heb aangemeld, om iedereen af te zeiken of wat je ook bedoeld want dat is niet zo, ik hou van discussie, en van hardstyle/hardcore, daar is dit forum voor bedoeld toch.

Maar vind het vaak jammer dat er veel mensen over 1 kant gescheerd worden door diegene die 1x in de zoveel tijd komen een dagjesmens te noemen, want die kunnen net zo goed een liefhebber zijn, en alles wat jij hierboven opnoemt om een echte "lover" te zijn. Kan ook aan de portomonnee liggen, maar goed dat terzijde.

Voor de rest heb je gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

Hihi, jij scheert mensen over één kant? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:51 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog een kaartje over, pb als je hem wilt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:06 

Hardtraxx Newbie

The Skribbler schreef:

Nadere uitleg ajb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:27 

Hardtraxx Elite

Zin in, was vorig jaar mooi feestje. Hoop dat bij dag 1 nog wat mooie namen komen zoals G4H, Radical Redemption, Endymion, misschien wel Tommyknocker haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:02 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Ik heb nog een kaartje over, pb als je hem wilt!

Je hebt PB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

FranseNickMan schreef:
Maar vind het vaak jammer dat er veel mensen over 1 kant gescheerd worden door diegene die 1x in de zoveel tijd komen een dagjesmens te noemen

Maar dat doet niemand. Hier tenminste niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:23 

Hardtraxx Veteran

FranseNickMan schreef:
The Skribbler schreef:

Nadere uitleg ajb.

Ik vind het altijd grappig als mensen doen alsof ze heel slim zijn en met allerlei fancy uitdrukkingen smijten, om vervolgens de uitdrukking verkeerd te hebben xd

(De uitdrukking is 'Alle mensen over één kam scheren' )
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten