Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Theracords stage, dikke optie als ik vervoer kan regelen! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo'n Theracords stage + Adaro stage combinatie maakt Intents voor mij voor het eerst interessant.. Hier gaan we eens even over nadenken. Al is dit wel altijd snel uitverkocht toch..?
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:
Ieder jaar brengt Intents me weer aan het twijfelen, het eerste jaar was mijn eerste hardstyle festival dus dat was gewoon leuk. Het 2e jaar niet echt van plan te gaan maar toen kwam er een Ran-D en Adaro stage. En nu dit jaar Theracords stage...

Ik weet het nog niet.

Bart en ik gaan ook, gewoon gaan :thumbsup:
Lekker dagje Theracords stage met uitstapjes naar Adaro stage en T-Town Masters.

Oh kan ik in dat geval ook misschien mee? :)
Grote kans dat ik er wel bij ben, tenzij Alcatrazz op dezelfde dag valt en daar een heerlijke line up van is.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:02 
 
Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Zo'n Theracords stage + Adaro stage combinatie maakt Intents voor mij voor het eerst interessant.. Hier gaan we eens even over nadenken. Al is dit wel altijd snel uitverkocht toch..?

Hou rekening met een half uur en slecht werkende servers.(vorig jaar miste de eerste paar min bij sommige mensen de "volgende" knop bvb)
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:
Ieder jaar brengt Intents me weer aan het twijfelen, het eerste jaar was mijn eerste hardstyle festival dus dat was gewoon leuk. Het 2e jaar niet echt van plan te gaan maar toen kwam er een Ran-D en Adaro stage. En nu dit jaar Theracords stage...

Ik weet het nog niet.

Bart en ik gaan ook, gewoon gaan :thumbsup:
Lekker dagje Theracords stage met uitstapjes naar Adaro stage en T-Town Masters.

Oh kan ik in dat geval ook misschien mee? :)
Grote kans dat ik er wel bij ben, tenzij Alcatrazz op dezelfde dag valt en daar een heerlijke line up van is.

Nee.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand trouwens enig idee hoe snel dit uitverkocht raakt? Ben donderdagavond helemaal niet thuis besef ik nu.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Iemand trouwens enig idee hoe snel dit uitverkocht raakt? Ben donderdagavond helemaal niet thuis besef ik nu.


Binnen een halfuur meestal toch?
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
SL8492 schreef:
Iemand trouwens enig idee hoe snel dit uitverkocht raakt? Ben donderdagavond helemaal niet thuis besef ik nu.


Binnen een halfuur meestal toch?

Ik las net vorig jaar binnen een uur, godverdomme. Ik ben pas om half 11/11 uur thuis, dus dat gaat niet lukken denk ik. Of ik moet moeders even lief aankijken.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Wesz91 schreef:
Zo'n Theracords stage + Adaro stage combinatie maakt Intents voor mij voor het eerst interessant.. Hier gaan we eens even over nadenken. Al is dit wel altijd snel uitverkocht toch..?

Hou rekening met een half uur en slecht werkende servers.(vorig jaar miste de eerste paar min bij sommige mensen de "volgende" knop bvb)

Had dit dus ook, maar gelukkig stond ik in de wachtrij met 3 pc's. De 2e was er nog net op tijd door om alsnog kaarten te krijgen, bij de 3e die er 5 minuten later in kwam was het al uitverkocht. Binnen een halfuur zijn alle tickets wel weg ja.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:47 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
maarten0546 schreef:
SL8492 schreef:
Iemand trouwens enig idee hoe snel dit uitverkocht raakt? Ben donderdagavond helemaal niet thuis besef ik nu.


Binnen een halfuur meestal toch?

Ik las net vorig jaar binnen een uur, godverdomme. Ik ben pas om half 11/11 uur thuis, dus dat gaat niet lukken denk ik. Of ik moet moeders even lief aankijken.

Telefoon met internet? :P
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien ze hier ook weer zo triest zijn om de kaarten te verkopen voordat de lineups bekend zijn, 99% zeker afwezig. Toch wel jammer, heb hier zeker twee mooie feesten gehad ondanks het vele dagjesvolk (simpel, gewoon niet naar de main gaan dan is het heel goed te doen).
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
maarten0546 schreef:
SL8492 schreef:
Iemand trouwens enig idee hoe snel dit uitverkocht raakt? Ben donderdagavond helemaal niet thuis besef ik nu.


Binnen een halfuur meestal toch?

Ik las net vorig jaar binnen een uur, godverdomme. Ik ben pas om half 11/11 uur thuis, dus dat gaat niet lukken denk ik. Of ik moet moeders even lief aankijken.

Telefoon met internet? :P



Dat kan ja, maar ik ben daar ook druk bezig met muziek maken (harmonie enzo -.- ) En heb mn moeder erbij nodig, want via haar moet ik het nog doen tot mn 18e :$
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Aangezien ze hier ook weer zo triest zijn om de kaarten te verkopen voordat de lineups bekend zijn, 99% zeker afwezig. Toch wel jammer, heb hier zeker twee mooie feesten gehad ondanks het vele dagjesvolk (simpel, gewoon niet naar de main gaan dan is het heel goed te doen).

Inderdaad, door de Theracords area een optie geworden. Maar een optie wordt bij mij pas een zekerheidje na de bekendmaking van de lineup. En gezien het dan al uitverkocht is.. Helaas pindakaas.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:19 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:



Dat kan ja, maar ik ben daar ook druk bezig met muziek maken (harmonie enzo -.- ) En heb mn moeder erbij nodig, want via haar moet ik het nog doen tot mn 18e :$

Hoezo moet het via haar dan?
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
SL8492 schreef:



Dat kan ja, maar ik ben daar ook druk bezig met muziek maken (harmonie enzo -.- ) En heb mn moeder erbij nodig, want via haar moet ik het nog doen tot mn 18e :$

Hoezo moet het via haar dan?

Ik denk omdat ik nog een jongerenbankrekening heb, maar dat weet ik niet zeker :P
En ach, anders ga ik mooi naar Rebirth, ook heerlijke line up, net zo ver weg en nog tikkeltje goedkoper ook.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
STAN- schreef:
Aangezien ze hier ook weer zo triest zijn om de kaarten te verkopen voordat de lineups bekend zijn, 99% zeker afwezig. Toch wel jammer, heb hier zeker twee mooie feesten gehad ondanks het vele dagjesvolk (simpel, gewoon niet naar de main gaan dan is het heel goed te doen).

Inderdaad, door de Theracords area een optie geworden. Maar een optie wordt bij mij pas een zekerheidje na de bekendmaking van de lineup. En gezien het dan al uitverkocht is.. Helaas pindakaas.

Hier heb je alleen jezelf mee toch? Vooral in jouw geval dat er niet veel feesten zijn naar jouw smaak.
Als iedereen het zou doen zet je een statement, maar nu kun jij niet naar een feest waar de line-up misschien wel helemaal jouw ding is.

Kopen en na de bekendmaking van de line-up verkopen is geen optie?
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nope, enige optie is een kaart overkopen. Ik weiger mee te gaan in deze idiotie. Als muziekliefhebber kom ik voor de line-up. Ik ga geen geld uitgeven aan iets waarvan ik niet weet wat ik ervoor terugkrijg. Met Wavolizer, Geck-e, Eyoung en Tiifa in de line-up wil ik best 100 euro uitgeven aan een kaartje, maar met Degos & Re-Done, Prefix & Density en Cellrock sla ik het net zo lief over.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
ook heerlijke line up

"Ook"? Jij weet meer?
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
SL8492 schreef:
ook heerlijke line up

"Ook"? Jij weet meer?

Haha je hebt me te pakken :P
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Oei Theracords en Adaro Stage. Ik zou eigenlijk overslaan, maar ik denk dat ik alsnog gewoon een ticket ga proberen te halen nu :) .
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Overigens ben ik niet degene die mezelf er mee heeft. Maar is Intents degene die mij er mee heeft. Ere wie ere toekomt.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nope, enige optie is een kaart overkopen. Ik weiger mee te gaan in deze idiotie. Als muziekliefhebber kom ik voor de line-up. Ik ga geen geld uitgeven aan iets waarvan ik niet weet wat ik ervoor terugkrijg. Met Wavolizer, Geck-e, Eyoung en Tiifa in de line-up wil ik best 100 euro uitgeven aan een kaartje, maar met Degos & Re-Done, Prefix & Density en Cellrock sla ik het net zo lief over.

Begrijpelijk, maar ben bang dat je dit soort statements tegenwoordig moeilijk nog kan maken aangezien alles uitverkoopt. Is natuurlijk geen reden om het niet te blijven doen, maar is wel erg pijnlijk als je geen kaarten kunt halen voor een feest waar de line-up achteraf erg vet is.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dat kan ja, maar ik ben daar ook druk bezig met muziek maken (harmonie enzo -.- ) En heb mn moeder erbij nodig, want via haar moet ik het nog doen tot mn 18e :$


Bedoel je bij internetbankieren? Want met een jongerenrekening kun je tegenwoordig gewoon internetbankieren.

Lyst schreef:
Nope, enige optie is een kaart overkopen.

Waarom zou je jezelf daartoe limiteren? Je kunt een Intents kaartje meestal makkelijk voor minimaal 15% van de VVK prijs extra doorverkocht krijgen. De vraag ernaar is enorm, zeker de eerste paar dagen na de voorverkoop en de laatste paar dagen vóór Intents. Eeuwig zonde om het niet te doen.

Als ik dat jaar niet op vakantie zou zijn, had ik in ieder geval zeker kaartjes gehaald ^^
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk met dit nieuws om de tickets al in de pocket te hebben! :D

Nu is de twijfel tussen Emporium en Intents weg
Bericht Geplaatst op 04 jan 2014 23:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
SL8492 schreef:
Dat kan ja, maar ik ben daar ook druk bezig met muziek maken (harmonie enzo -.- ) En heb mn moeder erbij nodig, want via haar moet ik het nog doen tot mn 18e :$


Bedoel je bij internetbankieren? Want met een jongerenrekening kun je tegenwoordig gewoon internetbankieren.

Lyst schreef:
Nope, enige optie is een kaart overkopen.

Waarom zou je jezelf daartoe limiteren? Je kunt een Intents kaartje meestal makkelijk voor minimaal 15% van de VVK prijs extra doorverkocht krijgen. De vraag ernaar is enorm, zeker de eerste paar dagen na de voorverkoop en de laatste paar dagen vóór Intents. Eeuwig zonde om het niet te doen.

Als ik dat jaar niet op vakantie zou zijn, had ik in ieder geval zeker kaartjes gehaald ^^

Omdat het de omgekeerde wereld is. Het is toch te belachelijk voor woorden. Betalen voor artiesten waarvan je niet eens weet wie het zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten