Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 23:12 

Hardtraxx Elite

Weekend ticket binnen! 6de jaar oprij aanwezig! Eerste jaar geen gratis VIP update gehad. Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 23:53 

Hardtraxx Addict

Huh? Verkoop met code begint morgen toch pas
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 00:22 

Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Huh? Verkoop met code begint morgen toch pas

Nou niet dus haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 10:45 

Hardtraxx Veteran

Ook tickets gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 10:54 

Hardtraxx Elite

Nou toch maar kaartjes gekocht voor de zondag :thumbsup: Zaterdag eerst lekker naar Emporium :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:21 

Hardtraxx Veteran

Weekend tickets in zeh pocket
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:59 

Hardtraxx Veteran

Btw, 9,75 service kosten? Ligt 't aan mij of is dit absurd hoog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:02 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Maximize schreef:
Btw, 9,75 service kosten? Ligt 't aan mij of is dit absurd hoog?

Per ticket? :huh:

Nee in totaal, maar dan nog

Edit: voor 3 weekend tickets in mijn geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:08 

Donateur

Valt inderdaad mee, 3,25 p stk. Q-dance is inderdaad een hele euro duurder
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

Dacht dat dat per bestelling was en niet per ticket? Hmm zal wel aan mij liggen dan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:18 

Donateur

Maximize schreef:
Dacht dat dat per bestelling was en niet per ticket? Hmm zal wel aan mij liggen dan :$

Helaas per ticket :( :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Bij WiSH was ik €10,90 aan servicekosten kwijt voor twee tickets, dus dit was een meevaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 13:56 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Theracords en Intents slaan de handen ineen om voor de fijnproever een breed assortiment aan hardstyle te presenteren tijdens Intents Festival 2014 op zaterdag 31 mei. Vorig jaar hebben de bezoekers van het festival al kennis kunnen maken met nieuwe muzikale invloeden, wat een groot succes was. Om die reden krijgt Theracords dit jaar een eigen area op Intents Festival. De programmering zal draaien om diversiteit, pure passie en een hart voor muziek, zoals je van Theracords gewend bent.

Voorverkoop

Zet de volgende data met hoofdletters en uitroeptekens in jouw agenda, zodat je deze editie van Intents Festival niet mist. Voorverkoopdata:

Dinsdag 7 januari – 20:00 u. (camping & weekendtickets):
Donderdag 9 januari – 20:00 u. (losse dag tickets):

Tickets zijn verkrijgbaar via de ticketshop: http://tickets.intentsfestival.nl. (Min. leeftijd is 17 jaar).

Visit the festival campgrounds and experience a magical weekend! Intents Festival: The Lost treasure

http://www.theracords.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:00 

Hardtraxx Elite

Woow dit had ik niet verwacht. Intents is was de laaste jaren bezig met "mainstream" hardstyle en nu een Theracords aera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:03 

Hardtraxx Veteran

En ook een Adaro stage

https://www.facebook.com/events/471313802975233/

This year I will host one of the largest areas of Intents Festival 2014. In this area you’re assured of rock-hard beats, the best tracks and a unique line-up I composed for Intents Festival. This area is only fit for people who know what raw hardstyle really means: party hard! I will destroy this area, so make sure you don’t miss out!

Presale
Put the following dates with capital letters and exclamation marks in your calendar so you do not miss out on this edition of Intents Festival. Presale Dates:
• Tuesday, January 7 – 8:00 P.M. CEST (camping and weekend tickets)
• Thursday, January 9 – 8:00 P.M. CEST (single day tickets)

Tickets are available at: http://scantr.ax/3vj (Min. age 17 years)

Visit the festival campgrounds and experience a magical weekend! Intents Festival: The Lost treasure
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:04 

Hardtraxx Elite

Patrick was me voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:39 

Hardtraxx Addict

en dan natuurlijk de mainstage
t-town masters(voor de laatste keer)
outrageous(die groter word)
en een bavaria club met tek dub en trap.

Ze zijn toch echt goed bezig daar, ieder jaar uitbreiden en groter groter en groter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:45 

Hardtraxx Elite

Kon Den Haag niet even wachten met die alcoholgrens.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:10 

Hardtraxx Elite

Was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar nu ga ik toch wel proberen een kaartje te kopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:21 

Hardtraxx Elite

Ieder jaar brengt Intents me weer aan het twijfelen, het eerste jaar was mijn eerste hardstyle festival dus dat was gewoon leuk. Het 2e jaar niet echt van plan te gaan maar toen kwam er een Ran-D en Adaro stage. En nu dit jaar Theracords stage...

Ik weet het nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:24 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
t-town masters(voor de laatste keer)

Waarom voor de laatste keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:34 

Hardtraxx Veteran

Volgend jaar komt er een nieuw hardcore concept in plaats van T-Town Masters.
Stond in de nieuwsbrief die ze via de mail verstuurd hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:39 

Hardtraxx Addict

Hier even het mailtje.

Mainstage

Natuurlijk is er dit jaar wederom een grootse outdoor mainstage waar je niet alleen de beste opkomende acts kunt checken, maar ook kunt genieten van de vetste headliners uit de hardstyle scene. Zoals jullie inmiddels van Intents Festival gewend zijn, zorgen we naast deze harde beats, ook in 2014 weer voor een dikke show op de mainstage.

Adaro - The Dark Universe

Niemand minder dan Adaro gaat een van de grootste area’s van Intents Festival domineren. In deze area ben je verzekerd van snoeiharde beats, vette tracks en een unieke line up die speciaal door Adaro is samengesteld. The Haunter of the Dark als heerser van zijn Dark Universe garandeert een ultieme raw hardstyle ervaring. Deze area is dan ook alleen geschikt voor de mensen die weten waar het echt om draait in de raw hardstyle: keihard beuken! Adaro heeft zelf al aangegeven niets van de tent heel te laten, dus zorg ervoor dat je dit niet mist.

Outrageous!

Get ready to jump, want stilstaan is hier verboden en onmogelijk. Het harde freestyle en early concept Outrageous! is al sinds 2009 onderdeel van Intents Festival en wordt ieder jaar populairder. Om die reden komt deze area in grotere vorm terug op Intents Festival 2014.

T-Town Masters

Dit jaar kunnen de hardcore liefhebbers van Intents Festival nog één keer knallen met de T-Town Masters in de hardcore area. Na een aantal jaar hét hardcore concept te zijn geweest van Intents Festival, presenteren wij volgend jaar een nieuw hardcore concept. In de loop van 2014 volgt hier meer informatie over. De vetste hardcore acts komen langs voor een dik afscheid! Een goede reden dus om nog een keer maximaal los te gaan in deze area en jullie support voor de T-Town Masters te laten zien.

Theracords

Vorig jaar hebben liefhebbers op Intents Festival al kennis kunnen maken met nieuwe muzikale invloeden gebracht door artiesten van Theracords. Dit was een groot succes en daarom krijgt Theracords dit jaar een eigen area op Intents Festival. Theracords en Intents hebben namelijk de handen ineen geslagen om voor de fijnproever een breed assortiment aan hardstyle te presenteren. De programmering zal draaien om diversiteit, pure passie en een hart voor muziek, zoals je van Theracords gewend bent.

Bavaria Treasure Beach

Heb je heel even genoeg van al het harde beuk- en stampwerk? Dan kun je tijdens Intents Festival Day 1 wederom terecht in de Bavaria Treasure Beach Club voor stevige house, dub & trap en andere lekkere dansbare beats.

Later wordt meer bekend gemaakt over de verschillende area's en de line-up van Intents Festival. Dus houd onze social media en website scherp in de gaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:03 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig. Wel een beetje jammer om weer Adaro te pakken voor een hosting, maar dat is verder geen probleem want Adaro kan er wel een feestje van maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:13 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Ieder jaar brengt Intents me weer aan het twijfelen, het eerste jaar was mijn eerste hardstyle festival dus dat was gewoon leuk. Het 2e jaar niet echt van plan te gaan maar toen kwam er een Ran-D en Adaro stage. En nu dit jaar Theracords stage...

Ik weet het nog niet.

Bart en ik gaan ook, gewoon gaan :thumbsup:
Lekker dagje Theracords stage met uitstapjes naar Adaro stage en T-Town Masters.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten