Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 00:40 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel is 'een paar'? Want het is zo wel een flinke fout van de organisatie, hopelijk krijgt mam het nog voor elkaar om tickets te bestellen morgen, ben zelf niet thuis. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 00:42 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Hoeveel is 'een paar'? Want het is zo wel een flinke fout van de organisatie, hopelijk krijgt mam het nog voor elkaar om tickets te bestellen morgen, ben zelf niet thuis.

Niet de organizatie maar paylogic en dit gebeurt veel vaker(zo had ik in 2011 defqon kaarten 2 dagen eerder)
en een paar mensen die toevallig keken hebben dus kaarten maar hoeveel weten dat nou en keken precies op dat moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 00:44 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
SL8492 schreef:
Hoeveel is 'een paar'? Want het is zo wel een flinke fout van de organisatie, hopelijk krijgt mam het nog voor elkaar om tickets te bestellen morgen, ben zelf niet thuis.

Niet de organizatie maar paylogic en dit gebeurt veel vaker(zo had ik in 2011 defqon kaarten 2 dagen eerder)
en een paar mensen die toevallig keken hebben dus kaarten maar hoeveel weten dat nou en keken precies op dat moment.

Denk (en hoop) dat het niet heel veel uitmaakt :P En mocht ik geen kaartje kunnen bemachtigen, heb nog 4,5 maand de tijd om er nog 1 te kunnen krijgen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 21:48 

Hardtraxx Addict

Derde keer kaartje voor zaterdag binnen, ging nog vrij soepel vergeleken met vorig jaar :cool: .
Nu hopen op een leuke line-up voor de Theracords area (Thera Vs. Delete :yay: ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

Tickets ook binnen! :)
Zijn nog steeds verkrijgbaar zonder wachtrij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:07 

Hardtraxx Elite

Yes, hier ook binnen :D

Edit: hoor dat hier iemand uit t dorp er 36 heeft :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:27 

Hardtraxxer

Ondertussen al uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:10 

Hardtraxx Addict

De run op de tickets was dit jaar dus een heel stuk minder al, gezien die kortere wachtrijen.
Volgens mij zijn er sowieso heel veel tickets opgekocht door handelaars, ik verwacht een beetje het zelfde tafereel als defqon afgelopen jaar, waarbij er constant tickets werden aangeboden. En daardoor ook dat sommigen er lastig vanaf kwamen en weinig/geen winst erop maakten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:12 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij waren er ook een stuk meer kaarten beschikbaar t.o.v. vorig jaar. En dat in ongeveer dezelfde tijd als vorig jaar uitverkocht. En ook had een vrij groot deel hun ticket al door die special invitation codes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:14 

Hardtraxx Addict

Dat is waar. Toch hoop ik dat er lekker veel kaarten nog geblokkeerd worden door de organisatie, en dat de verkoop dan miss nog open wordt gegooid waardoor de overigen handelaars ook ermee blijven zitten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:26 

Hardtraxx Veteran

Dat zou wel mooi zijn ja.

Hopen op weer AVIO, Frequencerz en Donkey Rollers op de main :loving: Een B-Front of E-Force zou ook leuk zijn maar ik reken er niet op dat er zóveel raw op de main komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:29 

Hardtraxx Addict

Op ticketswap verkoopt een gast 25 kaartjes >.<

Edit: Hij heeft ze er vanaf gehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 00:33 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:

Serieus ja?
Ik was er zelf niet bij want was niet thuis, maar mam wilde het voor mij doen bij een verjaardag. 3 minuten voor 8 had ze de pagina open gegooid. En om 8 uur werd ze meteen 30 minuten in de wachtrij gezet. Toen er 27 minuten voorbij waren, kwamen er opeens nog 20 minuten bij. En na die 20 minuten kon ze niet meer op de site, was het overbelast ofzo :/ Toen ze er weer op kon was het uitverkocht. Dus ik heb geen tickets helaas. Dus ik ben nog op zoek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 00:44 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Destination schreef:

Serieus ja?
Ik was er zelf niet bij want was niet thuis, maar mam wilde het voor mij doen bij een verjaardag. 3 minuten voor 8 had ze de pagina open gegooid. En om 8 uur werd ze meteen 30 minuten in de wachtrij gezet. Toen er 27 minuten voorbij waren, kwamen er opeens nog 20 minuten bij. En na die 20 minuten kon ze niet meer op de site, was het overbelast ofzo :/ Toen ze er weer op kon was het uitverkocht. Dus ik heb geen tickets helaas. Dus ik ben nog op zoek!

En heeft jou mam iets erg fout gedaan want je kwam er makkelijk meerdere keren doorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 01:52 

Hardtraxx Veteran

Kom er dus net achter dat Emporium op dezelfde dag is, dat gaat Emporium worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:41 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
SL8492 schreef:
Destination schreef:

Serieus ja?

En heeft jou mam iets erg fout gedaan want je kwam er makkelijk meerdere keren doorheen.

Inderdaad vanaf ongeveer half 9 kon je zo door zonder wachtrij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:56 

Hardtraxx Addict

Zie hier de lijst met geblokkeerde tickets
http://tickets.intentsfestival.nl/geblokkeerd.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:17 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
Zie hier de lijst met geblokkeerde tickets
http://tickets.intentsfestival.nl/geblokkeerd.html

Vindt dit zo'n mooi initiatief van kloontjes, zouden alle organisaties mogen doen van mij :)

Ik ga dag 1 emporium dag 2 intents! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:28 

Aan het typen...

Edit: Ik zat er naast.
Ik krijg niet eens een reactie van de klantenservice, terwijl ik toch gewoon een nette mail heb gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Haha, dus ze maken de line-up niet van tevoren bekend en dan mag je ticket officieel gezien ook nog niet verkopen als de line-up tegenvalt. :lol:
Stik er dan ook maar lekker in, nu maar hopen dat Wavolizer hier niet staat. :$
Ik krijg zelfs niet eens een reactie van de klantenservice, terwijl ik toch gewoon een nette mail heb gestuurd.

Je mag hem gewoon verkopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:33 

Aan het typen...

Citaat:
Wij willen voorkomen dat mensen die tickets van Intents Festival 2014 hebben gekocht hier misbruik van maken door tickets voor veel geld door te verkopen. Het doorverkopen van tickets is daarom niet toegestaan. Wij houden de diverse verkoopkanalen daarom goed in de gaten om tickets die doorverkocht worden te annuleren. Wanneer je ticket hier tussen staat is hij geannuleerd en niet meer geldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:35 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Citaat:
Wij willen voorkomen dat mensen die tickets van Intents Festival 2014 hebben gekocht hier misbruik van maken door tickets voor veel geld door te verkopen. Het doorverkopen van tickets is daarom niet toegestaan. Wij houden de diverse verkoopkanalen daarom goed in de gaten om tickets die doorverkocht worden te annuleren. Wanneer je ticket hier tussen staat is hij geannuleerd en niet meer geldig.

Citaat:
Als deze gewoon voor de normale prijs worden doorverkocht is er geen probleem.

Je mag ze gewoon doorverkopen, maar niet met winst
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:44 

Aan het typen...

Dat staat in ieder geval niet in dat stukje over geblokkeerde tickets. Maar goed dan heb ik niks gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:33 

Hardtraxxer

@Lyst

boekingskantoren doen tegenwoordig erg lastig met bevestigen van artiesten. Waardoor het onmogelijk is vaak om hele line-ups bekend te maken vooraf.
Daarnaast denk ik dat elk festival zijn eigen style en beleving heeft, en dat je daar voor naar een festival gaat.
Dat is ook de reden dat festivals zo duur zijn natuurlijk.

Als je het festival al jaren leuk vind, zul je dat grote kans komend jaar weer vinden.
Weet je dat niet, dan zul je op basis van verhalen of line-ups van vorige jaren een keuze moeten maken of je een kaartje gaat kopen.

Daarnaast zijn ze wel gedwongen om optijd met hun voorverkoop te starten, omdat de concurentie moordend is.
dus leg niet de schuld bij het festival. als jij bepaalde artiesten super goed vind, en alleen voor hun wil betalen ipv een bepaalde beleving van een dag, kun je beter naar een klein feestje gaan waar die dj's draaien die jij de bom vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:42 

Aan het typen...

Ja de concurrentie is zo moordend dat de kaarten binnen no time uitverkocht zijn. Het zijn juist de grote festivals die eigenlijk al zeker zijn van uitverkocht raken die de line-up niet bekend maken. De kleine festivals die veel meer last hebben van de moordende concurrentie maken de line-ups vaak wel gewoon van tevoren bekend. Daarnaast wil ik Wavolizer bijvoorbeeld een keer zien, maar die wordt nergens op kleine festivals geboekt, omdat hij een buitenlandse act is. En het is leuk dat mensen voor een bepaalde beleving naar een festival gaan, maar die kunnen dat nog steeds als de line-ups wel bekend zijn en dan hebben de mensen die puur voor de muziek komen ook een kans op kaarten. Want eerlijk gezegd kan me het niets schelen of ik naar een gigantische stage met rondrijdende geschminkte mensen en een vuurwerk show van een paar ton ga of dat ik naar een partytent met een dj booth erin ga. Alleen de muziek en het geluid is belangrijk voor mij.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten