Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat klopt. Mijn post was op die van Stefan gericht, ging over afgelopen jaren.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff weer een festival met een camping. Hoeveel hebben we er al wel niet? Ik bedoel daar niks negatiefs over de organisatie.

Over de ID controle ben ik het met Stefan eens. Ik ben elk feest van De Kloontjes nog gevraagt om mijn ID. Hier ia de controle heel streng! Ik denk dat ze komend jaar misschien wel nog strenger gaan doen ivm de nieuwe wetgeving
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Pff weer een festival met een camping. Hoeveel hebben we er al wel niet? Ik bedoel daar niks negatiefs over de organisatie.


Blijkbaar is er wel nog steeds vraag naar, anders zouden ze zoiets niet proberen te bewerkstelligen lijkt me...
Bericht Geplaatst op 13 dec 2013 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Over de ID controle ben ik het met Stefan eens. Ik ben elk feest van De Kloontjes nog gevraagt om mijn ID. Hier ia de controle heel streng! Ik denk dat ze komend jaar misschien wel nog strenger gaan doen ivm de nieuwe wetgeving


Dit en over drugs moet je de organisatie niet afrekenen, JIJ moet gewoon geen drugs bij je hebben. -.-
Vind zelf intents een van de best georganiseerde festivals en dit jaar natuurlijk weer weekend :D
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een pakketje in de brievenbus gekregen met een code om donderdag tickets te kunnen bestellen :D
Zal wel zijn omdat ik elk jaar tickets koop. (Op afgelopen editie na, had een maat het voor me gedaan, 2010, '11 en '12 dus)
Meer mensen die dit hebben?
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 13:02 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Een pakketje in de brievenbus gekregen met een code om donderdag tickets te kunnen bestellen :D
Zal wel zijn omdat ik elk jaar tickets koop. (Op afgelopen editie na, had een maat het voor me gedaan, 2010, '11 en '12 dus)
Meer mensen die dit hebben?

bij mij net ook in de bus gevallen
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 13:46 
 
Hardtraxx Addict

letterlijk in de brievenbus of in de mail? :P (als iemand de code niet gaat gebruiken hou ik me aanbevolen :) )
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brievenbus.

Maat van me die vorig jaar tickets op marktplaats had gezet om ze door te verkopen ( :sick: ) heeft nu ook zo'n code binnen, terwijl z'n tickets waren geblokkeerd toen.

Edit: was voor z'n broer, die zn ticket niet verkocht had oid :P
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 15:03 
 
Hardtraxx Addict

heb me eigen code net binnen :)

zaterdag kaart kost 39,50
zondag kaart kost 29,50
weekend kost 52,50
weekend met camping/pre party kost 80,-
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Delt-A schreef:
Een pakketje in de brievenbus gekregen met een code om donderdag tickets te kunnen bestellen :D
Zal wel zijn omdat ik elk jaar tickets koop. (Op afgelopen editie na, had een maat het voor me gedaan, 2010, '11 en '12 dus)
Meer mensen die dit hebben?

bij mij net ook in de bus gevallen

Bij mij ook :)
Toch leuk dat ze denken aan hun 'vaste' bezoekers (was ook naar de afgelopen editie van Fusion)
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 17:40 
 
Hardtraxx Elite

Ben heel benieuwd hoe ze dit hebben geselecteerd, hoor veel mensen die 2x geweest zijn die er een gehad hebben. Maar dan ben je toch nog geen 'vaste bezoeker' want er zijn denk ik honderden mensen die wel al 2x geweest zijn?

Anyways ik ben alleen aanwezig op dag 2 :D
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2011 geweest en ook een code gekregen
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ik ben vanaf 2008 bij elke editie van Intents aanwezig geweest, maar heb (nog) geen code ontvangen. :P

Ik heb hem net pas binnen gekregen. Misschien komt die vanavond nog!
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel leuk dit idd!

Ben alleen dit jaar geweest, maar had destijds ook kaarten voor 2012 gekocht.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ben heel benieuwd hoe ze dit hebben geselecteerd, hoor veel mensen die 2x geweest zijn die er een gehad hebben. Maar dan ben je toch nog geen 'vaste bezoeker' want er zijn denk ik honderden mensen die wel al 2x geweest zijn?

Anyways ik ben alleen aanwezig op dag 2 :D


Weer een andere vriend van me had 1 keer bijna een ticket gekocht maar toen op annuleren geklikt, en heeft verder alleen munten gekocht zei hij en die heeft ook een code binnen :lol:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben in 2011 en 2012 geweest en heb ook zo'n code binnen.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2013 18:55 
 

Vik schreef:
Ik ben vanaf 2008 bij elke editie van Intents aanwezig geweest, maar heb (nog) geen code ontvangen. :P


Je mag de mijne wel hebben hoor :aww:
Bericht Geplaatst op 18 dec 2013 00:35 
 
Hardtraxx Addict

Volgens een tweet van intents zijn de codes niet door te geven omdat ze gekoppelt zijn aan het paylogic acount waar je voorgaande keren mee besteld hebt.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2013 01:13 
 

Miwer schreef:
Volgens een tweet van intents zijn de codes niet door te geven omdat ze gekoppelt zijn aan het paylogic acount waar je voorgaande keren mee besteld hebt.


Dan kan je nog een ticket voor andere kopen.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran

Die mensen op twitter: ik ben de uitverkorene. Jezus man tis maar een code xd
Bericht Geplaatst op 18 dec 2013 01:23 
 

Basshunterzz schreef:
Die mensen op twitter: ik ben de uitverkorene. Jezus man tis maar een code xd


Een teken dat deze marketingstrategie werkt ;)
Bericht Geplaatst op 18 dec 2013 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook code ontvangen, wel leuk gedaan zo dat doosje "Special invitation" :thumbup:
Misschien dit jaar weer wel eens Intents meepakken ^^
Bericht Geplaatst op 18 dec 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Ook code ontvangen, wel leuk gedaan zo dat doosje "Special invitation" :thumbup:
Misschien dit jaar weer wel eens Intents meepakken ^^

Zal dit jaar niet meer gaan lukken denk ik.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2013 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
sjobie schreef:
Ook code ontvangen, wel leuk gedaan zo dat doosje "Special invitation" :thumbup:
Misschien dit jaar weer wel eens Intents meepakken ^^

Zal dit jaar niet meer gaan lukken denk ik.


xd
Bericht Geplaatst op 18 dec 2013 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Zooo kaarten binnen :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten