Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:47 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Want eerlijk gezegd kan me het niets schelen of ik naar een gigantische stage met rondrijdende geschminkte mensen en een vuurwerk show van een paar ton ga of dat ik naar een partytent met een dj booth erin ga. Alleen de muziek en het geluid is belangrijk voor mij.

Dat bedoel ik dus. Hou je niet bezig met festivals en ga op zoek naar kleine feestjes waar jou muziek gedraaid wordt.
grote kans is de prijs van dat feest dan ook stukken lager en ligt de bierprijs ook 20% lager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:47 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Daarnaast wil ik Wavolizer bijvoorbeeld een keer zien, maar die wordt nergens op kleine festivals geboekt, omdat hij een buitenlandse act is.

Ik denk niet zozeer omdat hij een buitenlandse act is, maar meer omdat hij niet zo bekend is/bij het grote publiek niet in de smaak valt. En kleine festivals trekken juist veel volk uit de omgeving die een keertje naar een feestje in de buurt willen, en dat zijn vaak niet de echte liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 23:23 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Daarnaast wil ik Wavolizer bijvoorbeeld een keer zien, maar die wordt nergens op kleine festivals geboekt, omdat hij een buitenlandse act is.

En dan was het niet een idee om naar Theracords Celebrates te gaan afgelopen zaterdag, dat was zelfs gratis. Of kon je toen toevallig niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 23:42 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Lyst schreef:

En dan was het niet een idee om naar Theracords Celebrates te gaan afgelopen zaterdag, dat was zelfs gratis. Of kon je toen toevallig niet?

feesten/splinter-vs-theracords-26-maart-2010-t5788.html#p123675
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 00:07 

Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Basshunterzz schreef:
Lyst schreef:

feesten/splinter-vs-theracords-26-maart-2010-t5788.html#p123675

Oohja, sorry was vergeten dat dat Lyst was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 00:39 

Aan het typen...

Fuzzylogic schreef:
Lyst schreef:

Ik denk niet zozeer omdat hij een buitenlandse act is, maar meer omdat hij niet zo bekend is/bij het grote publiek niet in de smaak valt. En kleine festivals trekken juist veel volk uit de omgeving die een keertje naar een feestje in de buurt willen, en dat zijn vaak niet de echte liefhebbers.

Ik weet niet hoe het bij alle kleinere feesten zit, maar bij Theracords areas komt het meestal neer op dat ze als TC zijnde geen buitenlandse acts mogen boeken. Of ze moeten toevallig een aansluitende boeking hebben. Intents lijkt me met een groter budget te werken, dus acht ik de kans hier groter dan op een klein festival, die ik overigens over het algemeen ook wel liever bezoek. Echter ga ik op basis van een kans geen kaarten kopen. Hoe gek is het dat je wilt weten waarvoor je betaalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 17:58 

Hardtraxx Elite

Zo werkt het nou eenmaal (ja makkelijk gezegd en ik loop met de meute mee misschien heb je daar gelijk in) maar het is niet anders. Hier kun je jaren over door discussieren, maar misschien is het beter om het over Intents te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:55 

Hardtraxx Newbie

SL8492 schreef:
Destination schreef:
Zijn nog steeds verkrijgbaar zonder wachtrij ;)

Serieus ja?
Ik was er zelf niet bij want was niet thuis, maar mam wilde het voor mij doen bij een verjaardag. 3 minuten voor 8 had ze de pagina open gegooid. En om 8 uur werd ze meteen 30 minuten in de wachtrij gezet. Toen er 27 minuten voorbij waren, kwamen er opeens nog 20 minuten bij. En na die 20 minuten kon ze niet meer op de site, was het overbelast ofzo :/ Toen ze er weer op kon was het uitverkocht. Dus ik heb geen tickets helaas. Dus ik ben nog op zoek!

Ik heb nog 3 tickets over. Hebben samen voor de kaartjes gezeten met vrienden waardoor er nu 3 kaartjes teveel zijn besteld. Bij interesse hoor ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 01:51 

Lyst schreef:
Fuzzylogic schreef:
Lyst schreef:

Ik weet niet hoe het bij alle kleinere feesten zit, maar bij Theracords areas komt het meestal neer op dat ze als TC zijnde geen buitenlandse acts mogen boeken. Of ze moeten toevallig een aansluitende boeking hebben. Intents lijkt me met een groter budget te werken, dus acht ik de kans hier groter dan op een klein festival, die ik overigens over het algemeen ook wel liever bezoek. Echter ga ik op basis van een kans geen kaarten kopen. Hoe gek is het dat je wilt weten waarvoor je betaalt?

Eigenlijk snap ik Lyst heel goed, het is gewoon geld over de balk smijten zonder na te denken. Voor hetzelfde geld betaal je weet ik veel hoeveel euro voor een feest met allemaal hartstikke bekende artiesten, waar je zelf echt 0 affiniteit mee hebt.. Helaas moet het bijna wel om die kaarten voor de line-up te kopen voor de grote feesten, anders gaat het feest aan je neus voorbij. Het is hetzelfde als in de supermarkt een zak Lays chips kopen en er vervolgens thuis pas achter komen of het paprika, ribbelchips of naturel is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 03:26 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Haha echt lastig in het schap ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 09:04 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 09:17 

Donateur

urbandesigner schreef:
*foto's*

Erg goed in begrijpend lezen ben je niet he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 11:02 

urbandesigner schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgens mij snap je niet echt iets van wat ik bedoelde te zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 12:26 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk wel, maar kijk even naar het tijdstip ;).

Ben het wel eens hoor, maar vantevoren is aangegeven dat naast de mainstage en de hardcore, er ook een Adaro en Thera stage zullen zijn. Mijns inziens kun je de line-up dan al voor een groot deel raden.

Main:
Coone
DBSTF
Psyko Punkz
Wildstylez
Brennan Heart
Code Black
Bass Modulators
Zatox

Adaro:
Adaro
Ran-D
Digital Punk
E-force
Alpha Twins
B-front
Radical Redemption
Danny Scandal
Frequencerz

Thera:
Thera
Geck-O
Degos & Re-Done
Deetox
High Voltage
Delete
Solutio & The I's

Denk dat er zoiets uit gaat komen, dit had je vantevoren ook wel kunnen bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 12:30 

Hardtraxx Veteran

Je hebt sowieso te weinig namen op de TC stage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 12:43 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Zoiets he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 14:09 

Aan het typen...

En wat als ik dolgraag Wavolizer wil zien, maar daar tot nu toe geen kans toe heb gehad, omdat hij bij mijn weten tot dusverre nog nooit overdag heeft opgetreden. Theracords host een area, Intents is een festival dat buitenlandse artiesten kan veroorloven. Moest ik dan op de gok een kaartje gaan kopen? En zo zijn er nog wel een aantal artiesten waarvan er een kans bestaat dat ze geboekt worden en als enkelen van hen geboekt worden ik zonder twijfelen een kaartje had gekocht, maar waarbij de kans evenwel aanwezig is dat geen van allen geboekt zou zijn en ik waarschijnlijk Intents aan mij voorbij laat gaan. Want je noemt nu één Theracords line-up, maar er had net zo goed het volgende kunnen staan:
Thera
Blackburn
Prefix & Density
Cellrock
Titan
Dark Pact
Exit Mind
Chain Reaction
Phrantic
Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 14:25 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:

en hoezo dan? wie beweerd dat ze allemaal een uur draaien, misschien wel 2 of 3 (dit is natuurlijk wat apart maar zou kunnen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 14:43 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Delt-A schreef:

en hoezo dan? wie beweerd dat ze allemaal een uur draaien, misschien wel 2 of 3 (dit is natuurlijk wat apart maar zou kunnen)

Omdat Theracords, net als bijna elk label, het liefst veel van z'n artiesten graag promoot. Daarom verwacht ik ook Phrantic, Cellrock, Blackburn en Exit Mind bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 22:19 

Hardtraxx Veteran

Intents Festival schreef:
De eerste namen voor de Indoor MainStage op zondag 1 juni zijn bekend! Vorig jaar was het één groot gekkenhuis met Feestdjruud, en dit jaar gaat hij er nog een schepje boven op doen. De dirtyhouse koning Vato Gonzalez komt samen met MC Tjen de tent compleet afbreken. Uniek door zijn verschijning en zijn muziek: La Fuente is wederom in 2014 aanwezig op Intents Festival! Naast deze headliners is er ook ruimte voor opkomende talenten in de dancescene. De oorspronkelijk Nederlandse DJ Fresh-M komt over uit Maleisië om dikke beats te droppen op Intents Festival. 
Tickets voor de zondag-editie zijn nog te bestellen via http://tickets.intentsfestival.nl/
Vrijdag 21 februari maken wij een aantal hardstyle namen bekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 23:47 

Hardtraxx Addict

Nou woeptie facking doe :P

nee oke niet verkeerd voor het genre dat ze maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:24 

Hardtraxx Addict

Baal er best van dat ik hier niet heen kan nu ik lees dat TC een area host. Werd gevraagd door mijn vriendin om het weekend mee te gaan met vrienden, die ik toen nog niet kon.

Maar wat Lyst ook terecht zegt, het is eigenlijk bespottelijk om zomaar een bedrag neer te leggen voor een festival waarbij de line up nog niet bekend is, dat was voor mij ook een reden om het niet te doen.

Jammer maar helaas. Ga wel naar Emporium die zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 18:36 

Hardtraxx Veteran

Eerste namen voor zondag op de mainstage:

Radical Redemption VS E-Force
Frequencerz VS Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 18:58 

Hardtraxx Addict

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 19:13 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Baal er best van dat ik hier niet heen kan nu ik lees dat TC een area host. Werd gevraagd door mijn vriendin om het weekend mee te gaan met vrienden, die ik toen nog niet kon.

Maar wat Lyst ook terecht zegt, het is eigenlijk bespottelijk om zomaar een bedrag neer te leggen voor een festival waarbij de line up nog niet bekend is, dat was voor mij ook een reden om het niet te doen.

Jammer maar helaas. Ga wel naar Emporium die zaterdag :)

Emporium doet anders precies hetzelfde alleen raakt dat niet in een half uur uitverkocht
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten