Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:23 

Afbeelding

http://www.intentsfestival.nl/
https://www.facebook.com/events/579388895431123/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 22:07 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Save the date: #intentsfestival 31 may and 1 june 2014! #Harder #Bigger #Better! #hardstyle #festival #edm

https://twitter.com/intentsfestival/sta ... 5441806336

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 22:14 

Op mijn verjaardag, wat leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 22:18 

Hardtraxx Veteran

Misschien dag 2 wel weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 08:23 

Hardtraxx Veteran

Intents festival :') lekker met de hele brugklas aan de pillen. Sfeerloos kutfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 09:35 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Intents festival :') lekker met de hele brugklas aan de pillen. Sfeerloos kutfeest.

haha dit dus!

En lekker gepakt worden door drugshonden :x kostte me 300euro 2 jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:33 

Hardtraxxer

Waarschijnlijk alleen dag 2 aanwezig. Sfeer was vorig jaar veel beter op de zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:31 

Hardtraxx Elite

Er komt dus een camping: https://www.facebook.com/intentsfestival

Waarschijnlijk wel een van de dagen aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Gangsterdwerg schreef:

haha dit dus!

En lekker gepakt worden door drugshonden :x kostte me 300euro 2 jaar geleden

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 18:03 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Nou nou zo kan ie wel weer.
Ik kan echter niet ontkennen dat dit idd de mainstage van Intents verwoord. 'Wauw, is dat hakken? Hoe doe je dat?' zegt het 13 jarige meisje.

Maargoed, T-Town en vorig jaar Ran-D & Adaro was niks mis mee hoor! Prima vermaakt. Op de een of andere manier staan daar ook veel meer ouderen, in mijn ervaring dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 20:31 

Hardtraxx Addict

Prima feestje vorig jaar! Vooral de Ran-D & Adaro tent was een top sfeertje, leeftijd wordt overigens verhoogd naar 17+
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 20:34 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Prima feestje vorig jaar! Vooral de Ran-D & Adaro tent was een top sfeertje, leeftijd wordt overigens verhoogd naar 17+

Net goed. Misschien ook wel aanwezig, even line up afwachten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
leeftijd wordt overigens verhoogd naar 17+

Netjes van de organisatie dat ze op deze manier rekening willen houden met 16jarigen die vorig jaar aanwezig waren. Zou mooi zijn als het dan ook het jaar daarop naar 18 gaat, dan ben ik helemaal tevreden en is Intents van zijn 'kinderfeestje' imago af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 21:00 

Hardtraxx Veteran

Hangt ervan af hoe streng ze het gaan controleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 21:01 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

1 keer geweest en ook gelijk de laatste. Kut sfeer, veel 14/15 jarig volk en veel asociaal volk. Verder was het geluid ook niet om over naar huis te schrijven..

Misschien met een hele dikke line-up op dag 2 een kijkje nemen, maar anders lekker links laten liggen

Aristo schreef:

Nu nog een strenge controle, wat ik niet zie gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 21:10 

patrickjeb schreef:
Aristo schreef:

Veel strengere controle dan op een evenement van de Kloontjes vind je niet snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 22:05 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
patrickjeb schreef:
Aristo schreef:

Veel strengere controle dan op een evenement van de Kloontjes vind je niet snel.

Dit dus. Te belachelijk voor woorden die controles van Kloontjes. Die heb ik nog mensen van 20 zien controlen die tegen de 2m aanzaten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 22:23 

Hardtraxx Addict

Twee jaar geleden echt een hele gave dag gehad, vorig jaar vond ik het al veel minder op dag 1. Hardcore en Ran-D en Adaro tent waren prima te doen, maar daarbuiten heb ik me groen en geel geƫrgerd aan al dat dagjesvolk. Dit jaar, wanneer ik daadwerkelijk ga, alleen aanwezig op dag 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 12:18 

Hardtraxx Elite

Vind de controle van Kloontjes op ID nou niet bepaald van een heel hoog niveau hoor... Vorig jaar ging mijn vriendin via een apparte ingang en ik ook omdat ik langer gefouilleerd werd, en ik had haar ID bij maar ze kon gewoon doorlopen.

Overigens ga ik hier niet meer heen, 2 jaar heen geweest, en 2 jaar ben ik me rot geschrokken door zo'n klote hond. Vrienden van me zijn er al doorgepakt en ik heb 2x vette mazzel gehad, dus ik zit er niet op te wachten tot ik er ook door gepakt word.

Verder heb ik bij Intents nog nooit bij de Main gestaan maar vorig jaar even een half uur omdat m'n vriendin Coone leuk vond, nou we gingen aardig los, staan er zo'n achterlijke klote turkjes naar je te kijken, dus ik deed m'n hoofd zo omhoog wat er was, zegt d'r eentje, nou jij hebt zeker pillen op? Uhh Nee snotaap. Toen maar gauw naar Prefix en Density gerend, of wie er toen ook mocht staan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 13:08 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Vind de controle van Kloontjes op ID nou niet bepaald van een heel hoog niveau hoor... Vorig jaar ging mijn vriendin via een apparte ingang en ik ook omdat ik langer gefouilleerd werd, en ik had haar ID bij maar ze kon gewoon doorlopen.

Kun je niet een keertje zonder drugs? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:

Iedereen boven de 18 een alcoholbandje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:10 

Hard4Us schreef:

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar in het algemeen is de controle gewoon streng. Op drugs en leeftijd wordt meer dan gemiddeld gecontroleerd. Ook ben ik in 4 jaar nog op elk evenement van de kloontjes om mijn id gevragen.

Parvuz schreef:
Aristo schreef:

Iedereen boven de 18 een alcoholbandje. :lol:

Bandjes heb je zo vaak op festivals. Een specifiek alcoholbandje lijkt mij niet zo'n probleem. Dan wel van katoen zoals bij defqon of plastic als bij WiSH zodat deze moeilijker uit te wisselen is.

Ach Intents is altijd wel gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:12 

Hardtraxx Veteran

Ja bandjes heb je vaker. Maar nu moet iedereen zn ID laten zien en iedereen boven de 18 een apart bandje krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:17 

Hardtraxx Veteran

Aan mij hebben ze m'n ID nog nooit gevraagd bij Intents, en ik zie er jong uit voor m'n leeftijd. Was wel 17,bijna 18, bij m'n eerste Intents.

Ben eigenlijk alleen bij Dynamo een aantal keer op leeftijd gecontroleerd, en m'n eerste festival, toen ik 15 was, maar gelukkig keken ze het door de vingers toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:18 

Hardtraxx Veteran

Nee maar nu moeten ze wel. Omdat de alcohol leeftijd nu hoger ligt dan de leeftijd waarop men naar binnen kan.
1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten