Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 00:00 

Hardtraxx Veteran

Je maakt er wel 5 euro winst op als de Line-Up niet naar je smaak blijkt te zijn, dat zou dan wel een beetje een troost zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 11:20 

Aan het typen...

Eigenlijk kopen jullie nu gewoon early bird tickets voor de volle pond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 12:43 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Eigenlijk kopen jullie nu gewoon early bird tickets voor de volle pond.

Eigenlijk niet want die zijn er niet
En voor sommige festivals kan je dat gewoon doen omdat de line up altijd goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 12:56 

Aan het typen...

Citaat:

>.<
Wat is het verschil dan tussen deze tickets en early birds? Beide koop je ruim van tevoren en bij beide weet je de line-up nog niet. Als compensatie is de prijs voor de early bird kaartjes lager. Nu loop je hetzelfde risico en betaal je ook nog eens volle pond. En dan kijken jullie mij raar aan als ik hier niet aan mee doe. -.-
Citaat:
En voor sommige festivals kan je dat gewoon doen omdat de line up altijd goed is.

Wat is een goede line-up? Volgens mij is dat voor iedereen anders. Ik ken geen enkel festival waarbij ik vooraf zeker weet dat ik de line-up goed vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 13:29 

Hardtraxx Veteran

Wat Lyst zegt klopt gewoon precies. Het zijn in feite niets meer dan early bird-tickets, alleen dan voor dezelfde prijs.
En eigenlijk is het schandalig dat zelfs die tickets zonder line-up tegenwoordig al snel uitverkocht raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 13:35 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Citaat:

>.<
Wat is het verschil dan tussen deze tickets en early birds? Beide koop je ruim van tevoren en bij beide weet je de line-up nog niet. Als compensatie is de prijs voor de early bird kaartjes lager. Nu loop je hetzelfde risico en betaal je ook nog eens volle pond. En dan kijken jullie mij raar aan als ik hier niet aan mee doe. -.-
Citaat:

Wat is een goede line-up? Volgens mij is dat voor iedereen anders. Ik ken geen enkel festival waarbij ik vooraf zeker weet dat ik de line-up goed vind.

Oke voor mij is de line-up op intents altijd goed (zolang je bij de main weg blijft maar goed dat is bijna overal zo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Oke voor mij is de line-up op intents altijd goed (zolang je bij de main weg blijft maar goed dat is bijna overal zo)

Ervan uitgaande dat we het over hardstyle hebben, de line-up naast de mainstage:
2012: The Anarchist, Shockerz, A-Lusion, Waverider, Wasted Penguinz, Villain, Deepack, G4H, The R3belz, Bass Modulators, The Prophet
2011: Krusaders, Scope DJ, Wasted Penguinz, Second Identity, Bass Modulators, Wildstylez, Bioweapon, Frontliner, Brennan Heart, Ran-D, The Prophet

Sorry maar in mijn ogen geldt dan dus echt totaaaaal niet "voor mij is de line-up op intents altijd goed". xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:22 

Hardtraxx Veteran

Was ook een scantraxx area die er dit keer niet is. Vergelijking gaat dus ook niet helemaal op.
Ik zou gewoon een kaartje kopen. Mocht het je niet zinnen: gewoon weer verkopen. Druist dat tegen je principes in? Heel jammer voor je, maar er zijn zat lui die wél staan te trappelen om een kaartje te kopen. Dat is heel jammer als je de line-up af wilt wachten, maar wel de realiteit.

edit: daar komt nog eens bij dat je weet welke kanten dit festival op wil met zijn line-up met als headliners Adaro & Theracords. De line-up vergelijking is daarom al helemaal raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:36 

Aan het typen...

Je haalt dingen door elkaar. Miwer zei dat de line-up altijd wel goed is op Intents zolang je de mainstage maar vermijdt. Dat is geen line-up vergelijking met dit jaar, maar een vergelijking van de mainstage (die Miwer blijkbaar niets aan vindt) ieder jaar met de andere hardstyle stage (die qua stijl in die jaren identiek was aan de mainstage).

En de rest van je verhaal is gewoon een pleidooi voor "het is nu eenmaal zo". Lekker altijd alles slikken onder dat motto. Ik houd me liever aan mijn principes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:37 

Hardtraxx Veteran

Ikzelf heb mijn Intents weekend-tickets al binnen, omdat Intents voor mij sowieso een zekerheidje is elk jaar. ;)

Toch vind ik het nergens op slaan dat je tegenwoordig kaartjes moet kopen voor een feest zonder de line-up te weten, puur om zeker te zijn dat je er eventueel heen kunt als de line-up goed is. Dat Intents vorig jaar zo snel uitverkocht zonder line-up slaat eigenlijk toch helemaal nergens op als je het objectief bekijkt? Daarom complimenten aan de organisatie van Rebirth, die de line-up al wel bekend maken voor de ticketverkoop start!

En voor de duidelijkheid, het is niet zozeer dat ik de line-ups wil vergelijken, dat was puur om aan te geven dat het volgende in mijn ogen afgelopen jaren niet altijd zo geweest is:
Miwer schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:52 

Hardtraxx Veteran

Ik heb me altijd afgevraagd wat het nut is van het geheim houden van de line-up tot na de kaartverkoop. Het enige antwoord waar ik op kwam, is dat je zo weinig vertrouwen in je line-up hebt dat je de kaarten zo al kwijt wilt hebben, en met dat argument overschat je denk ik toch echt de gemiddelde feestganger die de namen toch niet kent.

Enige andere kan zijn dat je de line-up nog niet eens rond hebt, wat voor een feest van dergelijk formaat wel erg amateuristisch zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:21 

Aan het typen...

Ik hoor ook wel eens vanuit de organisaties dat mensen graag nog een extra moment willen hebben waar ze naar uit kunnen leven. Maar wat maakt dat in godsnaam uit of dat moment gisteren of over 2 maand is? En al zou dat wel belangrijk zijn voor sommigen, dan bestaat er altijd nog de mogelijkheid om de line-up pas over 2 maand op te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:08 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik hoor ook wel eens vanuit de organisaties dat mensen graag nog een extra moment willen hebben waar ze naar uit kunnen leven. Maar wat maakt dat in godsnaam uit of dat moment gisteren of over 2 maand is? En al zou dat wel belangrijk zijn voor sommigen, dan bestaat er altijd nog de mogelijkheid om de line-up pas over 2 maand op te zoeken.

Maar dan houdt je alsnog 2 momenten toch? xd eerst de line-up en 2 maanden later de kaartverkoop, maakt de hype tot aan de kaartverkoop misschien nog wel hoger
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 20:33 

Hardtraxx Addict

De wachtrijen zijn opengegooid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 20:42 

Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:

Nee de pagina waar de wachtrij om 20:00 open gaat staat online
de wachtrij is pas om heel online en nu op die pagina staan maakt totaal niet uit voor je kansen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 20:50 

Hardtraxx Addict

Oh dan heb ik fout gelezen, kak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 21:03 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Nijidik schreef:

Nee de pagina waar de wachtrij om 20:00 open gaat staat online
de wachtrij is pas om heel online en nu op die pagina staan maakt totaal niet uit voor je kansen

Om ongeveer 20:00 ververst de pagina zich vanzelf, was met de verkoop van Qlimax tickets ook. Zo werkt paylogic, dus het kan wel.
Zelf om 20:00 refreshen werkt vaak wel het beste, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 21:19 

Hardtraxx Elite

Weekend regular binnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 21:22 

Hardtraxx Addict

Je komt er nu direct doorheen, denk dat de meeste toch wachten tot donderdag. Je kunt wel alvast drankmunten kopen als je daar zeker van wilt zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:14 

Hardtraxx Veteran

Zo misschien camping tickets bestellen :)

Edit: Besef me net dat Defqon weekend maar een tientje duurder is (toch?), ga ik veel liever daarheen. Even afwachten waar de meeste bekenden heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:26 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Zo misschien camping tickets bestellen :)

Edit: Besef me net dat Defqon weekend maar een tientje duurder is (toch?), ga ik veel liever daarheen. Even afwachten waar de meeste bekenden heen gaan.

Nouu :cry: je laat me in de steek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:37 

Hardtraxx Veteran

Jep, er zijn al afhakers nu voor Intents dus ik ga alleen de zaterdag waarschijnlijk, Defqon wel weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:46 

Hardtraxx Veteran

Doe Defqon maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:47 

Hardtraxx Veteran

Oké, ongewijzigde plannen dus voor mij. Alleen ztaerdag was ik ook van plan en ga ui doen ook :)
En ja, ik had heel graag mee willen gaan naar defqon. Maar ja 18+, duur en ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 00:10 

Hardtraxx Addict

stefan ‏@stefanswa 2u
@intentsfestival klopt het dat de saturday regular tickets te koop waren bij de weekend tickets? Of was dat een fout? Want ik heb ze gekocht

Intents Festival ‏@intentsfestival 54m
@stefanswa dit was een fout, een paar mensen hebben geluk gehad nu.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten