Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Elias schreef:
Heeft er iemand een idee wanneer het anthem bekend wordt gemaakt of wie deze maakt? Intents heeft blijkbaar de gewoonte om dit heel lang geheim te houden :slow:


Wilde gok; D-Sturb... staat alle dagen gestationeerd op de main!!


Deze week weten we meer. Zie post Facebookpagina Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie net dat de champions league finale op de zaterdag van Intents is. Ben benieuwd of ze nog iets van schermen op gaan hangen mocht ajax de finale halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 11:36 
 
Hardtraxxer

Franky schreef:
Zie net dat de champions league finale op de zaterdag van Intents is. Ben benieuwd of ze nog iets van schermen op gaan hangen mocht ajax de finale halen.

Als Ajax de finale haalt, zal het op het festivalterrein op groot scherm uitgezonden worden. Haalt Ajax de finale niet, wordt de finale op de camping in de bioscoop uitgezonden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 13:31 
 
Hardtraxx Newbie

Nope..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Dan ben ik heel benieuwd hoe Koever dan aan die info komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dan ben ik heel benieuwd hoe Koever dan aan die info komt :lol:


Heeft ooit in een ander "mailtje" gestaan tussen iemand en Intents.. Waarschijnlijk was dat photoshop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 14:14 
 
Hardtraxxer

https://ibb.co/rxxc5T6

Kreeg deze laatst doorgestuurd. Hebben ze mij dus ook blij gemaakt met een dooie mus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Zie net dat de champions league finale op de zaterdag van Intents is. Ben benieuwd of ze nog iets van schermen op gaan hangen mocht ajax de finale halen.

Kaartje verkocht wegens grote schermen met ajax.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, mooi kut. Had een groot scherm wel mooi gevonden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dat wordt geen zaterdag Intents dit jaar dan (als Ajax het haalt). Jammer, maar Intents is ieder jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax speelt iedere week
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ajax speelt iedere week

Soms wel vaker, goed punt. Ik ga naar Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisaties proberen zich altijd zoveel mogelijk vandaan te houden bij het clubvoetbal en de daarbij behorende rivaliteit. Ik zou het vreemd vinden als ze hadden besloten de wedstrijd nu ineens wel uit te gaan zenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Organisaties proberen zich altijd zoveel mogelijk vandaan te houden bij het clubvoetbal en de daarbij behorende rivaliteit. Ik zou het vreemd vinden als ze hadden besloten de wedstrijd nu ineens wel uit te gaan zenden.


Exact dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijpelijke keuze, maar laat Intents wel schieten mocht de finale behaald worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoezo vreemd? Dergelijke sportieve prestatie zou dan al ruim 20 jaar niet meer voorgekomen zijn. Verstandig vanuit de organisatie? Allicht. Ik zou het echter wel erg jammer vinden als ze niks uitzenden. Dan maar hopen dat iemand om mij heen aan het kijken is op zijn telefoon (zoals Grim op Defqon tijdens het WK).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap het ook wel ondanks dat ik het jammer vind. Ga het nu wel op m'n telefoon kijken, maar met veel mensen naar die wedstrijd kijken is toch leuker
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Dergelijke sportieve prestatie zou dan al ruim 20 jaar niet meer voorgekomen zijn.


Dat maakt de rivaliteit er niet minder om. Het risico lijkt mij gewoon te groot dat er relletjes kunnen ontstaan tussen ajacieden en leden van andere clubs, zeker als men onder invloed is van alcohol en minder legale middelen. Er zijn legio (simpele) zielen die schijt hebben aan het hele "het is goed voor het nederlandse voetbal"-verhaal en dus niet voor ajax zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is idd club voetbal en dat is net iets anders qua rivaliteit en hooliganisme dan nationaal voetbal. Kan me daarin wel in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het wel jammer dat ze bij Doom geen Vitesse op groot scherm uitzonden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 15:23 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
RomanAnthony schreef:
Dergelijke sportieve prestatie zou dan al ruim 20 jaar niet meer voorgekomen zijn.


Dat maakt de rivaliteit er niet minder om. Het risico lijkt mij gewoon te groot dat er relletjes kunnen ontstaan tussen ajacieden en leden van andere clubs, zeker als men onder invloed is van alcohol en minder legale middelen. Er zijn legio (simpele) zielen die schijt hebben aan het hele "het is goed voor het nederlandse voetbal"-verhaal en dus niet voor ajax zullen zijn.

Wrm zou je een rivaal zoon grote prijs gunnen dat is echt niks simpele ziel aan. En dat gaat sws mis of het van de "simpele zielen" komt. Of dat ajax niet zo lekker gaat en zij zelf gek worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Norther66 schreef:
RomanAnthony schreef:
Dergelijke sportieve prestatie zou dan al ruim 20 jaar niet meer voorgekomen zijn.


Dat maakt de rivaliteit er niet minder om. Het risico lijkt mij gewoon te groot dat er relletjes kunnen ontstaan tussen ajacieden en leden van andere clubs, zeker als men onder invloed is van alcohol en minder legale middelen. Er zijn legio (simpele) zielen die schijt hebben aan het hele "het is goed voor het nederlandse voetbal"-verhaal en dus niet voor ajax zullen zijn.

Wrm zou je een rivaal zoon grote prijs gunnen dat is echt niks simpele ziel aan. En dat gaat sws mis of het van de "simpele zielen" komt. Of dat ajax niet zo lekker gaat en zij zelf gek worden


Het is niet zo zeer simpel als je niet voor Ajax bent, het is meer simpel dat er dus mensen zijn die het voor de rest gaan verzieken en rellen gaan schoppen. Wat dat betreft zou ik heel goed begrijpen dat Intents het niet wil doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Wrm zou je een rivaal zoon grote prijs gunnen dat is echt niks simpele ziel aan. En dat gaat sws mis of het van de "simpele zielen" komt. Of dat ajax niet zo lekker gaat en zij zelf gek worden

gast wil je vegte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Allemaal leuk en aardig, dat voetbal, maar hoe zit het nou met het anthem?
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten