Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodica (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg blij met de toevoeging van de Melodica stage. Deze stage redt de line-up wel voor mij. Op alle (hardstyle) stages staan verspreid leuke namen hoor, maar ik voorzie genoeg uurtjes waar er niets 'leuks' staat. Kan ik mooi wat uurtjes op de Melodia doorbrengen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Intents vrijdag line up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een verademing ten opzichten van de afgelopen jaren! Eindelijk flink wat euforische namen en geen Gearbox hosting op de Fanaticz.

Alleen waar komt deze vandaan? Ik zie hem nog niet op de Intents pagina's, als het klopt blij mee in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Wat een verademing ten opzichten van de afgelopen jaren! Eindelijk flink wat euforische namen en geen Gearbox hosting op de Fanaticz.

Alleen waar komt deze vandaan? Ik zie hem nog niet op de Intents pagina's, als het klopt blij mee in ieder geval.


komt uit een mail vanuit Intents zelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Beetje op en neer tussen de classic stage en het feestcafe gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus wat een combinaties en namen op de Main.. :huh: Ik weet dat raw de overhand heeft op de zondag maar probeer er dan wel wat van te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat jammer die main... Vette namen b2b met kut namen, Atmozfears & Brennan Heart en Rebelion & Rejecta het pijnlijkst :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aantal goeie namen op de main en verder een sterke lineup op de intentscity stage. Al met al een hele mooie lineup voor intents, zeker blij mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 10:19 
 
Hardtraxxer

Zal een mooi afwisselend dagje worden tussenn de relive en de main.

Relive:
Thera +++
B-Front ++
Ran-D ++
DBSTF ++
Frontliner +
The Pitcher +

Main:
Delete VIP +++
Warface HA +++
Ran-D vs PN +++

Keltek vs Devin Wild +
Radical Redemption vs D-Sturb +

De rest kan ik ook wel van genieten maar springt er niet uit voor mij persoonlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 10:38 
 
Hardtraxxer

Aantal namen waar ik me prima mee kan vermaken, dit + dat ik nog nooit slecht weer heb gehad met Intents doet besluiten toch nog maar kaarten voor die te zondag regelen dan.

Main:
Delete VIP
Hard Driver LIVE
Keltek VS Devin Wild
Ran-D VS Phuture Noize

Relive:
B-Front
D-Block & S-te-Fan
DJ Thera
Frontliner
Ran-D
The Pitcher LIVE

Outrageous!:
Promo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vooral blij met de Intentscity stage voor de afwisseling, DJ Thera en B-Front op de Relive, Reaperz in de Boombox en Delete VIP, Galactixx vs Jay Reeve en Keltek vs Devin Wild op de mainstage. Verder niet heel spanned de zondag line up, ook de Relive stelt een beetje teleur voor mij.

En de mainstage op zondag is altijd bijzonder qua b2b's, maar ik ben al lang blij dat ze geen b2b2b2b meer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2019 14:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heeft er iemand een idee wanneer het anthem bekend wordt gemaakt of wie deze maakt? Intents heeft blijkbaar de gewoonte om dit heel lang geheim te houden :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2019 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elias schreef:
Heeft er iemand een idee wanneer het anthem bekend wordt gemaakt of wie deze maakt? Intents heeft blijkbaar de gewoonte om dit heel lang geheim te houden :slow:


Qlimax anthem was er ook een maand van tevoren geloof ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2019 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zoek nog een zondagkaartje. Iemand eentje over? Wil er gerust ticketswapprijzen voor betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2019 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Elias schreef:
Heeft er iemand een idee wanneer het anthem bekend wordt gemaakt of wie deze maakt? Intents heeft blijkbaar de gewoonte om dit heel lang geheim te houden :slow:


Qlimax anthem was er ook een maand van tevoren geloof ik..

4 weken precies vgm
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2019 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elias schreef:
Heeft er iemand een idee wanneer het anthem bekend wordt gemaakt of wie deze maakt? Intents heeft blijkbaar de gewoonte om dit heel lang geheim te houden :slow:


Wilde gok; D-Sturb... staat alle dagen gestationeerd op de main!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2019 17:28 
 
Hardtraxxer

Spitta schreef:
Elias schreef:
Heeft er iemand een idee wanneer het anthem bekend wordt gemaakt of wie deze maakt? Intents heeft blijkbaar de gewoonte om dit heel lang geheim te houden :slow:


Wilde gok; D-Sturb... staat alle dagen gestationeerd op de main!!


Meende ook ergens een gerucht gelezen te hebben dat het SZP en D-Sturb zouden zijn. Gezien de populariteit van beide acts en dat Intents de laatste jaren wel vaker een collab anthem heeft zou dit best eens goed kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 08:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik dacht op rebirth iets gehoord te hebben met superhelden tijdens Sub Zero Project, maar dat kan ook aan mij hebben gelegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 10:00 
 
Hardtraxxer

debaron schreef:
ik dacht op rebirth iets gehoord te hebben met superhelden tijdens Sub Zero Project, maar dat kan ook aan mij hebben gelegen


Dat was tijdens Da Tweekaz vs Sub Zero Project, dat was de Tweekalution track van Da Tweekaz volgens mij, die heeft ook superhelden als thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien kan @Intents zelf wat info geven mbt het Anthem van dit jaar? Wanneer kunnen we meer info verwachten? Het duurt dit jaar wel langer dan normaal ja. En gezien de festivals nu kan het echt niet lang meer duren volgens mij?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2019 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe durven ze! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht want anthem is nog nie bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb gehoord dat Jebroer dit jaar met het anthem komt
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten