Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Het percentage dat Uptempo/Frenchcore/Terror draait op een festival camping is toch al jaren lang heel hoog?


Met onze vriendengroep hadden we het hier over met DQ, je hebt echt nooit eens mensen die SNOEIHARD Cyber/Audiotricz/Atmozfears pompen xd Het zijn altijd onnozele met de bijpassende onnozele muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 11:50 
 
Hardtraxxer

JariV schreef:
De set van de dag stond al vroeg op het programma: Vyral in de knalhete boombox was echt genieten, helaas wel The Machine & Prefix & Density (op Defqon hopelijk wel een kijkje nemen) gemist, omdat ik echt een uurtje moest bijkomen./


Dit x100

Zo'n bizar goede set & sfeer en dat in een container terwijl het 28 graden was en de zon die er vol op gericht stond.
Wilde graag P&D nog zien vooral i.v.m hun album maar na dat uur Vyral ging dat gewoon niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Byron schreef:
JariV schreef:
De set van de dag stond al vroeg op het programma: Vyral in de knalhete boombox was echt genieten, helaas wel The Machine & Prefix & Density (op Defqon hopelijk wel een kijkje nemen) gemist, omdat ik echt een uurtje moest bijkomen./


Dit x100

Zo'n bizar goede set & sfeer en dat in een container terwijl het 28 graden was en de zon die er vol op gericht stond.
Wilde graag P&D nog zien vooral i.v.m hun album maar na dat uur Vyral ging dat gewoon niet meer.


Dit was echt genieten inderdaad! Eerste half uur in de boombox gestaan, daarna net buiten de container gaan staan, scheelde echt minimaal 10 graden :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:
Het percentage dat Uptempo/Frenchcore/Terror draait op een festival camping is toch al jaren lang heel hoog?


Met onze vriendengroep hadden we het hier over met DQ, je hebt echt nooit eens mensen die SNOEIHARD Cyber/Audiotricz/Atmozfears pompen xd Het zijn altijd onnozele met de bijpassende onnozele muziek


Inderdaad. Het is een beetje van: 'Luister wat een harde muziek wij luisteren en hoe stoer wij daardoor dus zijn! Wij zijn echt wel knetter'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij konden maandagochtend bij het opruimen van de tent genieten van het album van Queen die de buren op hadden staan. Moet zeggen dat ik dat niet heel erg vond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan hoor ik eerlijk gezegd nog liever een Noisekick playlist opstaan. Maar ieder z'n ding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Dan hoor ik eerlijk gezegd nog liever een Noisekick playlist opstaan. Maar ieder z'n ding :P


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een ander mening reee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Een ander mening reee


Lekker zelf weten, was alleen meer verbaasd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zat vandaag eens door mijn campingboekje te kijken naar het floorplan van vrijdag. Het blijkt dat de 'switch' tussen Outrageous en Fanaticz helemaal geen switch was. Ze stonden op het orginele floorplan al omgedraaid. Dus op vrijdag had de fanaticz sowieso al de outrageous moeten zijn en andersom. Dus het lijkt er op dat daar gewoon overheen gekeken is het begin van de avond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 15:51 
 
Hardtraxxer



Tof gedaan met die bliksem i.c.m. Sound of the Thunder :thumbsup:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten