Lijkt me gewoon hetzelfde als voorgaande jaren.wrote:Allemaal leuk en aardig, dat voetbal, maar hoe zit het nou met het anthem?
View on YouTube
Lijkt me gewoon hetzelfde als voorgaande jaren.wrote:Allemaal leuk en aardig, dat voetbal, maar hoe zit het nou met het anthem?
Pffff, had het kunnen weten verdomme.wrote:Lijkt me gewoon hetzelfde als voorgaande jaren.wrote:Allemaal leuk en aardig, dat voetbal, maar hoe zit het nou met het anthem?
View on YouTube
wrote:3 dj’s verantwoordelijk voor het anthem. Morgenavond online. Ben benieuwd!
Of een stagiair bij een platenlabel die is vergeten Spotify & Apple Music/iTunes de releasedatum goed te zetten.wrote:Wat fijn altijd dat voor de grote bekendmaking een website alles verneukt hé![]()
Kaartje verkocht want alles is verneuktwrote:Wat fijn altijd dat voor de grote bekendmaking een website alles verneukt hé![]()
Doorgaans wel echt fan van d-sturb maar dit valt me toch tegen. Melodie is leuk maar die kickswrote:Hoor weinig SZP. Benieuwd wat al die D-Sturb fans hier nu van vinden. Ik vind het opnieuw gruwelijk kut. Die kicks
Anders gaan de raw boys weer jenkenwrote:Doorgaans wel echt fan van d-sturb maar dit valt me toch tegen. Melodie is leuk maar die kickswrote:Hoor weinig SZP. Benieuwd wat al die D-Sturb fans hier nu van vinden. Ik vind het opnieuw gruwelijk kut. Die kicksen waarom geen melodie in de twee climax...