Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Op dag 1? Zo ja, dan heb je letterlijk naast me gestaan, want die losse planken waren mij ook opgevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe waren de Toneshifterz/Nitrouz en Wasted Penguinz eigenlijk? We konden rond die tijd niet echt kiezen dus zijn we naar Angerfist gegaan. Maar ik heb eigenlijk niks meegekregen over de Toneshifterz/Nitrouz en Wasted Penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Op dag 1? Zo ja, dan heb je letterlijk naast me gestaan, want die losse planken waren mij ook opgevallen :P

Naast mij dus ook, leek wel een springkussen haha, was wel vervelend als iemand niet op de maat los ging of bleef staan naast je want dan was de hele vering weg :P Die plank hielden ze ook omhoog ineens, vond de bewaking niet zo leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoezo, wat doe ik fout? :p


Raw en Ran-D gaat niet echt samen :P


Weet niet vriend, maar Ran-D opende al met Under Attack, halverwege gooide mijnheer er maar even psycho op :P , Pattern 2 draaide mijnheer ook nog, was een redelijk goed setje! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Moest wel lachen wat ik hoorde toen we naar huis gingen. De beveiliging had een bericht gehad van de politie dat ze moesten stoppen met de drugshond, wat de cellen zaten vol xd .


Volgens mij had dat beest aardig honger, jemig.. Ik heb echt m'n hele zaterdag erdoor laten verneuken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, ik had dus teveel bij me, en ik had voordat we gefouilleerd werden al zo'n onderbuik gevoel.. Alles ging verder wel prima, fouilleren niks geen last enzo, tot we naar de kluisjes liepen, stond er ineens zo'n hond recht voor me neus. Schrok me echt de pleuris, beest rook 2-3 seconden, en toen ben ik naar links uitgeweken.. Anders was ik waarschijnlijk wel de lul geweest, maar heb echt de hele zaterdagmiddag in paniek rondgelopen, leek wel alsof ik in 1 of andere psychose zat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat gevoel heb ik eigenlijk altijd wel, waarom had je het dan niet gewoon in je locker gelegd en als je wat nodig had er gewoon wat uitgevist? Vind het trouwens nog steeds te triest voor woorden dat ze hem over het terrein heen trokken, de grote vraag is ook waarom zou je dat als organisatie willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
de grote vraag is ook waarom zou je dat als organisatie willen?

Mijn theorie is omdat het een carnavalsvereniging is, en niet een 'echte' organisatie van festivals. Ik denk niet dat ze volledig door hebben waar ze mee bezig zijn en dat ze hiermee een groot deel van de liefhebbers afschrikken voor volgend jaar, waardoor het percentage losgaand publiek nóg lager zal liggen volgend jaar.

Gewoon even een gedachtegang van mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken, ik kan je beredenering goed begrijpen, maar er zijn ook liefhebbers die geen drugs gebruiken ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt, ik ben er één van. Daarom zei ik ook 'een groot deel'. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
TiMOTHYb schreef:
de grote vraag is ook waarom zou je dat als organisatie willen?

Mijn theorie is omdat het een carnavalsvereniging is, en niet een 'echte' organisatie van festivals. Ik denk niet dat ze volledig door hebben waar ze mee bezig zijn en dat ze hiermee een groot deel van de liefhebbers afschrikken voor volgend jaar, waardoor het percentage losgaand publiek nóg lager zal liggen volgend jaar.

Gewoon even een gedachtegang van mij :)

En hier sla je de plank vollig mis. Na al die jaren van het organiseren van Intents. Niet allen wat hardstyle betreft. hun waren al veel eerder met organiseren. Wat ze al heel lang doen. Dus ze weten echt wat hoe ze dat moeten doen. De Kloontjes zijn dus gewoon een organisatie. Ze organiseren niet alleen een festival hoor! Als je er geen verstand van hebt hou dan je mond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Klopt, ik ben er één van. Daarom zei ik ook 'een groot deel'. ;)

Oké :).

Losgaand publiek was iig ver te zoeken, wel een lekkere groep liefhebbers op het einde bij Zatox, echt iedereen knalde daar :thumbup: . Voor de rest wel gezellig sfeertje, behalve bij Frequencerz, wat was dat een triest volk daar zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nou nou. Ik zei toch dat het maar gewoon een gedachtegang van me was. :/ Als ik het volledig mis heb hoor ik graag van je wat jij ervan vindt. Uiteindelijk is dat waar een forum voor is. Gedachten uitwisselen, ook met mensen die er volgens jou geen verstand van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Los van het feit dat de ervaring wel of geen ervaring zou hebben als organisatie voor deze festivals; waarom zou je met een drugshond razzia's uit willen voeren op je terrein? Ik kan me voorstellen dat je handelaren tegen wil gaan, zet hem dan aan de deur of laat undercover lopen.

99% van de mensen die festivals bezoeken hebben liever een menigte die gebruikt dan zuipt. Organisatie hoort of bij het overige procentje of ze hebben een andere reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Nou nou. Ik zei toch dat het maar gewoon een gedachtegang van me was. :/

dennis reageert altijd een beetje gepikeerd als het over Intents/Kloontjes/Rebirth/Noisecult gaat maar dat moet je hem niet kwalijk nemen zijn voorliefde voor bovenstaande is blijkbaar iets te groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me bij Frequencerz gewoon even compleet laten gaan :worship: , wat een belachelijk dikke set was dat zeg! :thumbsup: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Heb me bij Frequencerz gewoon even compleet laten gaan :worship: , wat een belachelijk dikke set was dat zeg! :thumbsup: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Dennis en ik ook :yay: :yay: :yay: . En wij nog bij Fight for Survival geloof ik :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
chicken schreef:
Nou nou. Ik zei toch dat het maar gewoon een gedachtegang van me was. :/

dennis reageert altijd een beetje gepikeerd als het over Intents/Kloontjes/Rebirth/Noisecult gaat maar dat moet je hem niet kwalijk nemen zijn voorliefde voor bovenstaande is blijkbaar iets te groot.

:$ :$ :$ :$. Na dit jaar is de liefde voor Intents wat minder geworden.maar je hebt wel gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het zelf een aardig festival hoor. Snap alleen bepaalde beslissingen van de organisatie niet echt. Waarom bijvoorbeeld een Fusion mainstage? Ik had villain z'n DJ set op de main gezet en de Freqz in de tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ruubiie schreef:
Heb me bij Frequencerz gewoon even compleet laten gaan :worship: , wat een belachelijk dikke set was dat zeg! :thumbsup: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Dennis en ik ook :yay: :yay: :yay: . En wij nog bij Fight for Survival geloof ik :P.


Huh? Stond je bij mij tijdens Fight For Survival? Toen ben ik inderdaad als een kanonskogel over de dansvloer gegaan! :worship: :worship: Geloof dat iedereen me raar aan stond te kijken :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
urbandesigner schreef:
Ruubiie schreef:
Heb me bij Frequencerz gewoon even compleet laten gaan :worship: , wat een belachelijk dikke set was dat zeg! :thumbsup: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Dennis en ik ook :yay: :yay: :yay: . En wij nog bij Fight for Survival geloof ik :P.

Toen ben ik inderdaad als een kanonskogel over de dansvloer gegaan!
Geloof dat iedereen me raar aan stond te kijken :whistle: .

Denk dat dat eerder door wat anders kwam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jazeker, we waren samen naar voren gelopen :whistle: . Toen was je ook even je paranoia van de beveiliging kwijt, ik waakte over je :cool: . En toen lopen hakselen op FFS, toen ben je wat vrienden gaan zoeken :P. Daarna hebben Dennis en ik de omgeving plat liggen snaaien, sitdowns gedaan met 3 man en weet ik veel wat nog meer voor gekke zooi xd. Was episch iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee Chukkelientje, niks hielp rond dat tijdstip, maar Freq's hebben me behoorlijk geholpen. :worship:
Ik was echt compleet paranoia..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg dat wel, angst zag je gewoon zo ongeveer aan alles van je lichaam xd. Je liep schuchter rond , je ogen keken echt overal heen om maar te zien waar beveiliging liep enz... :P
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten