Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze mogen van mij volgend jaar wel op day 2 een Dubstep/Drum & Bass area neerzetten :innocent:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Zo mogen gewoon heel die scantraxx de tent uit schoppen en volgend jaar daar een gevarieerde multi-label line-up neerzetten.

Helemaal mee eens. Gewoon in de HS tent een gevarieerde / niet alleen maar harde line up neergooien, en op de main het ook gevarieerd laten, maar dan ietsje softer.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
FOTO
(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)

Dit is het enigste "sfeer"momentje
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:46 
 
Hardtraxx Elite

dennis schreef:
Project 141 schreef:
FOTO
(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)

Dit is het enigste "sfeer"momentje


HHZ lessons in love zeker? Haha ik wasser niet hoor..
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAGAY
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan, hoe verklaar jij de zoekopdracht 'Gay Parade' aan je vader als hij toevallig op de computer zit?
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

FUZZYLOGiC schreef:
Henk-Jan, hoe verklaar jij de zoekopdracht 'Gay Parade' aan je vader als hij toevallig op de computer zit?

:lol:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUZZYLOGiC schreef:
Henk-Jan, hoe verklaar jij de zoekopdracht 'Gay Parade' aan je vader als hij toevallig op de computer zit?


Aaah,ben je boos? Stond je er zelf ook zo bij soms? :aww:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze jongeman komt vast vertellen hoe alles in elkaar steekt.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Henk-Jan, hoe verklaar jij de zoekopdracht 'Gay Parade' aan je vader als hij toevallig op de computer zit?


Aaah,ben je boos? Stond je er zelf ook zo bij soms? :aww:


Ik ben super boos. :evil:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:49 
 
Hardtraxx Elite

Bijna een maand over een after wat is dit. :lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben me verteld dat ie Hollywood-waardig zou worden. Geloof er niks van :lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 12:42 
 
Hardtraxx Elite

FUZZYLOGiC schreef:
Ze hebben me verteld dat ie Hollywood-waardig zou worden. Geloof er niks van :lol:


Jawhaaaaaat. :lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:12 
 

Schijt aan die after :cool:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Schijt aan die after :cool:

Inderdaad, ik geef er vrij weinig om en ik ben er wel geweest :P
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Almighty schreef:
Schijt aan die after :cool:

Inderdaad, ik geef er vrij weinig om en ik ben er wel geweest :P


Ik ben er niet geweest, maar als de after niet komt.. :cry:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel je pijn :aww:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 23 jun 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij hadden T-Town Madness tent en Outrageous stage er wel wat langer op gemogen, voor de rest wel leuke aftermovie :)
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Bijna een maand over een after wat is dit. :lol:

Ach joh de aftermovie van PRSPCT XL15 is er ook nog niet, en dat was op fucking 16 mei :lol:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:51 
 

STAN- schreef:
Onthafloorx schreef:
Bijna een maand over een after wat is dit. :lol:

Ach joh de aftermovie van PRSPCT XL15 is er ook nog niet, en dat was op fucking 16 mei :lol:

die van Harmony Of Hardcore ook niet xd
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
Onthafloorx schreef:
Bijna een maand over een after wat is dit. :lol:

Ach joh de aftermovie van PRSPCT XL15 is er ook nog niet, en dat was op fucking 16 mei :lol:

die van Harmony Of Hardcore ook niet xd


Gepubliceerd op 11 jun 2012 door HOHfestival :list:

Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten