Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Daarna hebben Dennis en ik de omgeving plat liggen snaaien, sitdowns gedaan met 3 man en weet ik veel wat nog meer voor gekke zooi xd. Was episch iig.

Een van de hoogtepunten van de dag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
urbandesigner schreef:
Daarna hebben Dennis en ik de omgeving plat liggen snaaien, sitdowns gedaan met 3 man en weet ik veel wat nog meer voor gekke zooi xd. Was episch iig.

Een van de hoogtepunten van de dag xd

Vroeg jij nou of ik wat vrolijker wilde kijken :lol: :lol: ? En al dat kutvolk beetje voor de gek houden xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De toeval waarmee ik jou tegenkwam sloeg ook eigenlijk wel alles. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha was Ruben weer de angsthaas aan het uithangen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:15 
 

Nah, Ruben, je hoeft toch geen angsthaas uit te hangen als je niks gebruikt en bij je hebt.
je was toch gestopt en alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
De toeval waarmee ik jou tegenkwam sloeg ook eigenlijk wel alles. xd

Ineens bij het rondlopen ja xd. Vlak achter de main ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
dennis schreef:
urbandesigner schreef:
Daarna hebben Dennis en ik de omgeving plat liggen snaaien, sitdowns gedaan met 3 man en weet ik veel wat nog meer voor gekke zooi xd. Was episch iig.

Een van de hoogtepunten van de dag xd

Vroeg jij nou of ik wat vrolijker wilde kijken :lol: :lol: ? En al dat kutvolk beetje voor de gek houden xd.

Volgens mij niet. Tegen mij keek je heel erg aardig xd. Tja en dat volk voor de gek houden. Ben ik inmiddels wel van je gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegen jou wel :whistle: . Ja bij Fusion was het ook al feest xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Haha was Ruben weer de angsthaas aan het uithangen. :P


Uhm, nou.. Ja, heb eigenlijk niks aan me zaterdag feest gehad, zonde maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Nando schreef:
Haha was Ruben weer de angsthaas aan het uithangen. :P


Uhm, nou.. Ja, heb eigenlijk niks aan me zaterdag feest gehad, zonde maarja.

Je zag er inderdaad niet bepaald op je gemak uit toen ik je even tegen kwam in de Scantraxx tent aan het begin van de avond. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je nagaan, was toen nog gewoon nuchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Vond het zelf een aardig festival hoor. Snap alleen bepaalde beslissingen van de organisatie niet echt. Waarom bijvoorbeeld een Fusion mainstage? Ik had villain z'n DJ set op de main gezet en de Freqz in de tent.


Ik zie liever Frequencerz op de Main dan MC Villain. Dan hou je nog steeds het probleem dat iedereen op de Main blijft staan want de helft van de mensen staat daar gewoon voor de hele dag vastgespijkerd op de Main.
Ik durf te wedden dat 30%, misschien wel veel meer, van de mensen bij de Frequencerz nog nooit van hun hadden gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Wat is het 1ste dat jullie hier op valt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Tetten?

Van een afstandje in de zaal zien ze er beter uit trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:43 
 

Basshunterzz schreef:
Afbeelding

Wat is het 1ste dat jullie hier op valt?


die rechtse is een shemale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:45 
 

nipple!

ben ik nu geslaagd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Tetten?

Van een afstandje in de zaal zien ze er beter uit trouwens..


Zien jullie dat echt nie? Mij viel het gelijk op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
nipple!

ben ik nu geslaagd?


Haha juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:51 
 
Hardtraxx Elite

Juist ik zag dat ook dan schaam je je ook wel haha :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand toevallig nog een mooie Samsung Galaxy S gevonden daar? :cry:
Zag 'm gewoon liggen op 't einde maar die gast van de security liet me gewoon niet terug om hem te pakken, iedereen moest weg zei die. Liep me gewoon uit te lachen die kansloze rukker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Maat van me was ook z'n Galaxy kwijtgeraakt. Mooi dat ze hem niet wilden helpen. Ze wilde hem zelfs geen nummer geven waar hij de dag erna heen zou kunnen bellen of ie gevonden was. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Maat van me was ook z'n Galaxy kwijtgeraakt. Mooi dat ze hem niet wilden helpen. Ze wilde hem zelfs geen nummer geven waar hij de dag erna heen zou kunnen bellen of ie gevonden was. :/


Pff dat is triest :thumbdown:


Ik zit nu een beetje die foto's door te kijken, wat een lekkere vrouwen liepen daar rond zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik zie liever Frequencerz op de Main dan MC Villain. Dan hou je nog steeds het probleem dat iedereen op de Main blijft staan want de helft van de mensen staat daar gewoon voor de hele dag vastgespijkerd op de Main.
Ik durf te wedden dat 30%, misschien wel veel meer, van de mensen bij de Frequencerz nog nooit van hun hadden gehoord.

Waarom zie jij Frequencerz liever op de main dan? Als ik een act echt wil zien zie ik die liever samen met een groep mensen die ook echt voor die act komt kijken dus niet de hele dag op de main blijft hangen. Teven sloot Villain veel meer aan op die groep mensen dan de Freqz waardoor hun set kant noch wal raakte, het was echt zo dood als een vis op 't droge tijdens die set zeg gadver..

Snapte ook niet goed waarom G4H in de tent moest, en achteraf is iedereen geschokt dat het zo ontzettend druk was in die tent.. dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Hou die gasten dan ook gewoon buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik zie liever Frequencerz op de Main dan MC Villain. Dan hou je nog steeds het probleem dat iedereen op de Main blijft staan want de helft van de mensen staat daar gewoon voor de hele dag vastgespijkerd op de Main.
Ik durf te wedden dat 30%, misschien wel veel meer, van de mensen bij de Frequencerz nog nooit van hun hadden gehoord.

Waarom zie jij Frequencerz liever op de main dan? Als ik een act echt wil zien zie ik die liever samen met een groep mensen die ook echt voor die act komt kijken dus niet de hele dag op de main blijft hangen. Teven sloot Villain veel meer aan op die groep mensen dan de Freqz waardoor hun set kant noch wal raakte, het was echt zo dood als een vis op 't droge tijdens die set zeg gadver..

Snapte ook niet goed waarom G4H in de tent moest, en achteraf is iedereen geschokt dat het zo ontzettend druk was in die tent.. dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Hou die gasten dan ook gewoon buiten.


Aah wacht nu snap ik je punt ;) Je bedoeld dat, wanneer je de Frequencerz in de tent doet, er echte hardstyle liefhebbers op af zullen komen?

Ik vraag me af of het dan buiten ook zo los was gegaan bij G4H?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet het niet maar ik vraag met gewoon af waarom je als organisatie jezelf zo zou beperken door de stage buiten 'Fusion stage' te noemen als je weet dat het merendeel van je publiek niet verder dan Scantraxx komt. Het lijkt me dan veel handiger om populaire acts buiten te zetten (waar er veel meer ruimte is). Automatisch kun je dan minder bekende acts, bijvoorbeeld de Freqz, waar in dit geval inderdaad wat meer liefhebbers op af zullen komen in een tent of een kleinere stage zetten.

Op Decibel tijdens de eerste keer G4H was het al een complete chaos, er was de hele dag meer dan genoeg ruimte in de Loudness maar tijdens deze act was er geen doorkomen aan. Dat was echter de eerste keer, 10 optredens verder zou je als organisatie toch kunnen voorspellen dat dat nooit in een tent gaat passen.

Waarschijnlijk ging het in de tent meer los omdat iedereen inderdaad voor G4H daarheen kwam, maar goed met z'n allen hutjemutje (+500 man buiten de tent) staan of gewoon lekker op de main en dan maar wat klapvee naast je?
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten