TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik zie liever Frequencerz op de Main dan MC Villain. Dan hou je nog steeds het probleem dat iedereen op de Main blijft staan want de helft van de mensen staat daar gewoon voor de hele dag vastgespijkerd op de Main.
Ik durf te wedden dat 30%, misschien wel veel meer, van de mensen bij de Frequencerz nog nooit van hun hadden gehoord.
Waarom zie jij Frequencerz liever op de main dan? Als ik een act echt wil zien zie ik die liever samen met een groep mensen die ook echt voor die act komt kijken dus niet de hele dag op de main blijft hangen. Teven sloot Villain veel meer aan op die groep mensen dan de Freqz waardoor hun set kant noch wal raakte, het was echt zo dood als een vis op 't droge tijdens die set zeg gadver..
Snapte ook niet goed waarom G4H in de tent moest, en achteraf is iedereen geschokt dat het zo ontzettend druk was in die tent.. dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Hou die gasten dan ook gewoon buiten.
Aah wacht nu snap ik je punt

Je bedoeld dat, wanneer je de Frequencerz in de tent doet, er echte hardstyle liefhebbers op af zullen komen?
Ik vraag me af of het dan buiten ook zo los was gegaan bij G4H?