Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Vond het zelf een aardig festival hoor. Snap alleen bepaalde beslissingen van de organisatie niet echt. Waarom bijvoorbeeld een Fusion mainstage? Ik had villain z'n DJ set op de main gezet en de Freqz in de tent.


Ik zie liever Frequencerz op de Main dan MC Villain. Dan hou je nog steeds het probleem dat iedereen op de Main blijft staan want de helft van de mensen staat daar gewoon voor de hele dag vastgespijkerd op de Main.
Ik durf te wedden dat 30%, misschien wel veel meer, van de mensen bij de Frequencerz nog nooit van hun hadden gehoord.

Tijdens live set deden ze af en toe volume schuiven ff naar beneden bij vocals zoals bij Bitch, vrijwel geen reactie van het publiek volgde daarop. Zegt toch ook al aardig wat, die stilte was best beschamend zelfs.. Maar mij maakt het verder niet echt uit hoeveel mensen de Frequencerz daar nou echt kennen. Ik heb me vermaakt tijdens de set, alleen dat het geluid heel erg wisselend was blijft eeuwig zonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:

Aah wacht nu snap ik je punt ;) Je bedoeld dat, wanneer je de Frequencerz in de tent doet, er echte hardstyle liefhebbers op af zullen komen?

Ik vraag me af of het dan buiten ook zo los was gegaan bij G4H?

Ja want G4H is veel bekender dan Frequencerz bij de mensen die er niet zoveel van af weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Tijdens live set deden ze af en toe volume schuiven ff naar beneden bij vocals zoals bij Bitch, vrijwel geen reactie van het publiek volgde daarop. Zegt toch ook al aardig wat, die stilte was best beschamend zelfs.. Maar mij maakt het verder niet echt uit hoeveel mensen de Frequencerz daar nou echt kennen. Ik heb me vermaakt tijdens de set, alleen dat het geluid heel erg wisselend was blijft eeuwig zonde..

Dat heb ik niet eens meegekregen, stonden helemaal rechtsachteraan eigenlijk en dacht dat het de zoveelste faal van het geluid was. Mij maakt het ook niet uit, maar ik had ze als ik een feest organiseerde lekker knus in een tent geknald. Wat jij Wes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

De fotograaf van Dance Photo had in ieder geval een favoriet:

Afbeelding

Heb haar al 6x op de foto gezien terwijl de rest van de danseressen misschien 1x op de foto is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
93Wesley93 schreef:
Tijdens live set deden ze af en toe volume schuiven ff naar beneden bij vocals zoals bij Bitch, vrijwel geen reactie van het publiek volgde daarop. Zegt toch ook al aardig wat, die stilte was best beschamend zelfs.. Maar mij maakt het verder niet echt uit hoeveel mensen de Frequencerz daar nou echt kennen. Ik heb me vermaakt tijdens de set, alleen dat het geluid heel erg wisselend was blijft eeuwig zonde..

Dat heb ik niet eens meegekregen, stonden helemaal rechtsachteraan eigenlijk en dacht dat het de zoveelste faal van het geluid was. Mij maakt het ook niet uit, maar ik had ze als ik een feest organiseerde lekker knus in een tent geknald. Wat jij Wes?

Achteraf gezien vond ik het verschil qua sfeer in de tent en op de main nou niet echt bepaald groot (heb alleen ver voor aan gestaan in de tent) , alleen het geluid vond ik stukje beter in de Scantraxx tent dan op de main, en er was het grootste deel van de dag heel wat meer ruimte als op de main. Dus in dit geval zou ik voor de tent gaan. Maar goed, dat is achteraf praten natuurlijk vorig jaar stond Crypsis ook gewoon op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
93Wesley93 schreef:
Tijdens live set deden ze af en toe volume schuiven ff naar beneden bij vocals zoals bij Bitch, vrijwel geen reactie van het publiek volgde daarop. Zegt toch ook al aardig wat, die stilte was best beschamend zelfs.. Maar mij maakt het verder niet echt uit hoeveel mensen de Frequencerz daar nou echt kennen. Ik heb me vermaakt tijdens de set, alleen dat het geluid heel erg wisselend was blijft eeuwig zonde..

Dat heb ik niet eens meegekregen, stonden helemaal rechtsachteraan eigenlijk en dacht dat het de zoveelste faal van het geluid was. Mij maakt het ook niet uit, maar ik had ze als ik een feest organiseerde lekker knus in een tent geknald. Wat jij Wes?

Achteraf gezien vond ik het verschil qua sfeer in de tent en op de main nou niet echt bepaald groot (heb alleen ver voor aan gestaan in de tent) , alleen het geluid vond ik stukje beter in de Scantraxx tent dan op de main, en er was het grootste deel van de dag heel wat meer ruimte als op de main. Dus in dit geval zou ik voor de tent gaan. Maar goed, dat is achteraf praten natuurlijk vorig jaar stond Crypsis ook gewoon op de main.


De tent is ook gewoon van de Hardstyle liefhebbers, eerlijk gezegd stonden we daar liever dan op de Main omdat het in de tent vaak een stuk gezelliger was en er meer mensen los gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou, ik blijf het maar wazig vinden. Ben er sowieso voor om elk feest als DefQon te doen; area's opdelen in kleuren of getallen en lekker variƫren met de lineups. Of een artiest een area laten hosten, maar een heel label op een area zetten als in dit geval vind ik maar niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:57 
 

Is iemand deze meid opgevallen? Zei spoort niet:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:01 
 

volgende keer mr. Quagmire, tentje mee en doen die hap. ze vraagt erom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
volgende keer mr. Quagmire, tentje mee en doen die hap. ze vraagt erom.


Het is zijn zusje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Is iemand deze meid opgevallen? Zei spoort niet:

Afbeelding


Zij :)

Is dat je chick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:07 
 

Joykill schreef:
biscuit schreef:
volgende keer mr. Quagmire, tentje mee en doen die hap. ze vraagt erom.


Het is zijn zusje :P

:huh:

wait whut? :oh:


Feel my fire!

Moest ff :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Maat van me was ook z'n Galaxy kwijtgeraakt. Mooi dat ze hem niet wilden helpen. Ze wilde hem zelfs geen nummer geven waar hij de dag erna heen zou kunnen bellen of ie gevonden was. :/


Ja ik had dus precies hetzelfde, ook nog om nummer gevraagd maar kreeg alleen maar een brede glimlach toegeworpen met daarna keihard nee erachteraan. Nog maar even een mailtje richting de klantenservice gedaan maar zelfs daar zijn ze te lui om te reageren :sick: .
Achja nieuwe simcard heb ik nu en gelukkig had met broertje net een nieuwe telefoon, dus heb ik nu zijn oude HTC HD2, dikke prima eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:55 
 

Sta zo te zien toch nog 3x volgens mij op de foto. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuke organisatie dat Kloontjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:37 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Sta zo te zien toch nog 3x volgens mij op de foto. xd


Ik niet, omdat een vriend van mij nogal spastisch stond te bewegen. Alle cameramensen probeerde hem uit heeld te houden. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nou, ik blijf het maar wazig vinden. Ben er sowieso voor om elk feest als DefQon te doen; area's opdelen in kleuren of getallen en lekker variƫren met de lineups. Of een artiest een area laten hosten, maar een heel label op een area zetten als in dit geval vind ik maar niets.

Je hebt toch wel door dat de Fusion Mainstage niks te maken heeft met het label Fusion? :P Alleen de Scantraxx tent was labelgebonden in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:55 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar was Scantraxx de main stage, maar stond B-Front er bijvoorbeeld, terwijl Wasted Penguinz in de Fusion tent stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Vorig jaar was Scantraxx de main stage, maar stond B-Front er bijvoorbeeld, terwijl Wasted Penguinz in de Fusion tent stonden.

Wrong. De Fusion stage is altijd al mainstage geweest. Scantraxx was vorig jaar ook gewoon in de tent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ah, dat verklaart dan een hoop. Foutje van mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feit blijft dat de fusion mainstage NIETS te maken heeft met het label fusion. ;)
Net als het feest Fusion (ook van de kloontjes), dat heeft ook niets met het label te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Feit blijft dat de fusiom mainstage NIETS te maken heeft met het label fusion. ;)
Net als het feest Fusion (ook van de kloontjes), dat heeft ook niets met het label te maken


Dat is gewoon een naam die ze hebben verzonnen die daar van los staat, denk ik dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion = Mengeling van de hardere stijlen. Oke Punt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:26 
 

Zo mogen gewoon heel die scantraxx de tent uit schoppen en volgend jaar daar een gevarieerde multi-label line-up neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eens.
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten