TiMOTHYb schreef:
93Wesley93 schreef:
Tijdens live set deden ze af en toe volume schuiven ff naar beneden bij vocals zoals bij Bitch, vrijwel geen reactie van het publiek volgde daarop. Zegt toch ook al aardig wat, die stilte was best beschamend zelfs.. Maar mij maakt het verder niet echt uit hoeveel mensen de Frequencerz daar nou echt kennen. Ik heb me vermaakt tijdens de set, alleen dat het geluid heel erg wisselend was blijft eeuwig zonde..
Dat heb ik niet eens meegekregen, stonden helemaal rechtsachteraan eigenlijk en dacht dat het de zoveelste faal van het geluid was. Mij maakt het ook niet uit, maar ik had ze als ik een feest organiseerde lekker knus in een tent geknald. Wat jij Wes?
Achteraf gezien vond ik het verschil qua sfeer in de tent en op de main nou niet echt bepaald groot (heb alleen ver voor aan gestaan in de tent) , alleen het geluid vond ik stukje beter in de Scantraxx tent dan op de main, en er was het grootste deel van de dag heel wat meer ruimte als op de main. Dus in dit geval zou ik voor de tent gaan. Maar goed, dat is achteraf praten natuurlijk vorig jaar stond Crypsis ook gewoon op de main.