In de auto op de heenreis zat de sfeer er al lekker aan, geluid stond lekker hard, aankomende op het terrein ging het allemaal heel snel, we hadden de auto geparkeerd bij een gratis parkeerplaats bij het station, hardstikke goed geregeld met een goede pendelbus (achteraf toch niet zo goed.. daar straks meer over).
We waren zo binnen, waar we vorig jaar bijna een uur in de rij hebben gestaan was het dit jaar veel beter geregeld. Sommige werden zeer uitvoerig gefouilleerd, maar sommige mochten ook zo doorlopen, niemand moest zn id laten zien, zelfs een mannetje die ik zo op 14/15 had geschat ipv de verplichte 16 jaar mocht ook doorlopen.
Psyko Punkz was bezig op de main, het geluid was dramatisch, dacht eerst dat het kwam door de wind, toen een stukje naar voren gelopen tot bijna recht voor de boxen en zelfs daar voelde je de bass niet, het geluid was super schel. Geluid een half uur eerder in me auto was 10x beter. Echt heel slecht. We zijn toen naar de Scantraxx tent gelopen, daar was het geluid ook super schel maar daar voelde je gelukkig wel de bass. De ventilatoren was wel een groot pluspunt, dit mag wat mij betrefd op meerdere feestjes wel! Enige nadeel is dat iedereen in de straat van de ventilatoren gaat staan (voor de verkoeling) en daardoor heel druk wordt en in het midden we lgenoeg ruimte was om los te gaan. Waverider had niet zo'n boeiend setje, sloot geloof ik af met Be as one.. Had nog stiekem op Death Sentence gehoopt, maarja dat was natuurlijk stiekeme hoop

.
Daarna Wasted Penguinz die echt alleen maar eigen zooi en een paar tracks van Code Black draaide, tja het was niet slecht ofzo, maar het was ook niet heel goed. Kon me niet echt vermaken terwijl heel de tent wel redelijk los ging.. Dus heb ik Gangsterdwerg en Nazale een sms gestuurd of ze nog op Intents waren, duurde effe maar toen had ik reactie, zaten op het gras beetje te vervelen.. (want ja.. het was echt vervelen tot 18.00 ofzo). Toen was het de beurt aan Mc Villain met zijn Set, waren nog even bij Wildstylez geweest maar het geluid was nog steeds dramatisch op de main dat ik er gewoon geen zin in had. Mc Villain had een lekker setje hoor, met wat anthems (Alcatrazz, Hurricane). Shadows of the Day kwam geloof ik langs en ook House of Wax. Kon me wel vermaken op deze set! Natuurlijk ook tracks waar hij vocals voor heeft ingesproken, die ging hij ook live meedoen (part of teh hard bijvoorbeeld, wel de biowweapon remix)
Daarna was Avio Live, dat was nog even twijfelen, want het geluid was nog steeds niet best, dus maar bij Deepack gebleven, en wat een set draaide hun zeg, opbouw was zeer ver te zoeken maar met Bitcrusher Remix, Pavorum Monstra, Fire in the Hole, Bonzai Tribute, wat andere harde klappers.
Toen liep ineens de hele tent vol, was bijna geen ruimte meer om te ademen, was niet normaal Gunz 4 Hire live had ik best veel zin in, maar die tent was zo propvol dat we maar met ze alle wat zijn gaan eten en naar DBSTF zijn gegaan. Beetje jammer, Gunz 4 Hire live hadden ze natuurlijk ook op de Main moeten doen en niet in de Scantraxx tent, foute beslissing imo.
Frequencerz LIVE was beetje een rare liveset, alle klappers kwamen langs en ook Tommorow & Beyond (wat is die nog heerlijk zeg).. Maar het zat niet helemaal goed in elkaar, rare overgangen, komt ook door het geluid wat nog altijd dramatisch was op de main. En dan tot overmaat van ramp ook nog is afkappen bij de Bitch Outro..

Daarna weer naar de Tent voor The R3belz, dit was heerlijk, geluid was al iets beter had ik het idee, of dat kwam door de lekkere kicks van the r3bels/the r3belz.. laatste tracks waren gewoon vol gas los gaan met The Shade, Pattern 1, Pattern 2 & Bust a Move Remix. Ook alle andere tracks zijn natuurlijk lekker met die knallende intros/outros. Goed vermaakt!
Toen een uurtje niets gedaan, Coone is niet zo boeiend, Bass Mods zijn ook niet zo boeiend. 21.00 naar Mental Theo gegaan en dit was echt wel leuk haha, was leuk sfeertje daar, had niet zo'n zin in Noisecontrollers dus dit was een goede vervanger. Na een uurtje was je het wel zat dus toen naar Headhunterz gegaan, geluid was nog steeds niet best en na 4 platen (Lessons of Love, Dragon Born, Fuck the Fake Shit Remix & nieuwe van Headhunterz) naar the Prophet gegaan, tja draaide nog best wat leuke plaatjes op het einde, inner creativity oa en nog wat hardcore, kon me nog wel redelijk vermaken, sloot af met de wake up original mix, wat wel raar was na de hardcore, maargoed.
Zatox was ook wel leuk, had een redelijk opbouw, draaide ook nog bitch en wildest etc.. daarna liep de hele tent naar de main en werd het daar echt te druk, niet echt meer los gegaan, was de hele groep al de hele dag kwijt dus die heb ik gezocht, niet gevonden. Nazale en Gangsterdwerg gingen naar huis dus liep daar alleen rond, nog even naar Eindshow gekeken en toen kwam ik de groep weer tegen, kon ze ook op geen mogelijkheid bereiken omdat het bereik op het terrein verschikkelijk slecht was. Eindshow was wel grappig, leuk dat Re-Volt - Invictus nog even langs kwam

Al met al een feestje die veel beter had kunnen zijn met een wat betere lineup en veel beter geluid. Krijgt van mij een 5.5.
Volgend jaarm oet ik er nog even goed over na denken of ik er nog heen wil..