Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:00 
 

Basshunterzz schreef:
kaboem schreef:


Je hebt nog geen adaro gezegd :S, je bent wel een draaikont hoor ?

Wij bedoelen de echte raw, zat0X - raw hardstyle

ken je dit


ik zei enz. ken je dat? :p

Ik had eigenlijk gewoon geen Raw moeten zeggen komt dat gezeik er ook niet bij


Ik raad je aan om naar de folgende editie van club r_AW te gaan, ben ik ook gegaan is heel veel raw musik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Waarom zet je 'm dan niet in die villawijk naast t sportpark :P?


Wij hadden daar geen idee van dat je daar kon parkeren :P
door de borden werden we geleid naar het treinstation :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed vermaakt hoor op de zaterdag, erg gezellig gehad met ons groepje, leuke setjes gehoord met als uitschieter Ruthless :thumbup: !

Geluid was wel drama, zeker in de scantraxx tent. Daar moeten ze toch echt eens iets aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In de Scantraxx was het inderdaad dramatisch, vond het overdag op de main nog wel gaan maar tijdens Frequencerz was het ook daar niet om aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:14 
 
Hardtraxxer

Achteraan bij Outrageous klonk het geluid echt hol. Dat was echt wazig. Vooraan klonk het wel een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:16 
 
Hardtraxx Elite

waar was ik dan ook weer bij Pattern 2 :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat heb ik ook gemist ja, waar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was op Day 2, tijdens de set van Ran-D ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb trouwens op dag 1 nog Reputation Game gehoord. Dat deed me wel goed! Lang geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:11 
 

styl0w schreef:
Heb trouwens op dag 1 nog Reputation Game gehoord. Dat deed me wel goed! Lang geleden.


Haha ja! Geniaal momentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moest wel lachen wat ik hoorde toen we naar huis gingen. De beveiliging had een bericht gehad van de politie dat ze moesten stoppen met de drugshond, wat de cellen zaten vol xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Moest wel lachen wat ik hoorde toen we naar huis gingen. De beveiliging had een bericht gehad van de politie dat ze moesten stoppen met de drugshond, wat de cellen zaten vol xd .


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Zie me hoog springen dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:59 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij was er toch een persoon die zei dattie zo moe was hoor om acht uur ene urbandesigner? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:07 
 

Onthafloorx schreef:
Volgens mij was er toch een persoon die zei dattie zo moe was hoor om acht uur ene urbandesigner? :whistle:


wees dan een lieve meid en geef hem een sleutel!

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:08 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Volgens mij was er toch een persoon die zei dattie zo moe was hoor om acht uur ene urbandesigner? :whistle:


wees dan een lieve meid en geef hem een sleutel!

:D


HA HA HA...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Volgens mij was er toch een persoon die zei dattie zo moe was hoor om acht uur ene urbandesigner? :whistle:

Ja kwam meer omdat ik er doorheen zat, en The R3belz een slap nummer draaide xd. Draait ie ineens The Shade en Pattern 1, kon er meteen weer tegenaan :whistle: :whistle:

Enne... Op het laatst knallen was helemaal epic bij Zatox :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zie me hoog springen dan :cool:

Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
urbandesigner schreef:
Zie me hoog springen dan :cool:

Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong. :P

Jij stond niet toevallig helemaal vooraan aan de rechterkant, of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:29 
 

93Wesley93 schreef:
Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong. :P


Prachtige herinneringen heb ik aan deze situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:43 
 

urbandesigner schreef:
Zie me hoog springen dan :cool:

Tim Jumpen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Bij de mainstage lag er vooraan na 1 uur al 2 planken los op de plek waar ik stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Zie me hoog springen dan :cool:

Tim Jumpen :cool:

Had ook nog een radslag gemaakt en een sprintstamprecord verbroken in de Scantraxx tent :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:54 
 

sprintstamp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
93Wesley93 schreef:
urbandesigner schreef:
Zie me hoog springen dan :cool:

Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong. :P

Jij stond niet toevallig helemaal vooraan aan de rechterkant, of wel?

Jawel heb overdag vooral richting die kant gestaan.

stefaneke schreef:
93Wesley93 schreef:
Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong. :P


Prachtige herinneringen heb ik aan deze situatie.

Wattan? :D
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten