Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was een super toffe dag hoor, 12 uur lang gewoon lekker los op alle nummers mee zingen ga maar door! Na vorig jaar is me dit ook goed bevallen.

En voor alle mensen die alleen maar gezever hebben over slechte line ups weer geluid sets djs, ga naar huis en blijf daar? als je alles perfect wilt organizeer zelf maar een feest, hoe de line up of set ook is, ik ga gewoon lekker mn gang op de muziek of het nu wel of niet mooi opbouwend is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ojaa.. Headhunterz die Davide Sonar - Natural draaide, groot kippevel momentje had die plaat nog nooit live gehoord! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
stefaneke schreef:
styl0w schreef:
Hahahaha. Beter hadden ze hem ook gewoon met de audio afgespeeld. En niet Villian zelf live door zijn mic mee laten doen. Die liep een seconde of anderhalf achter.


Dat viel me ook op, maar ik dacht dat het gewoon een synchronisatie foutje was.


Dat zou ook goed nog kunnen. Ik dacht dat die misschien live mee aan het doen was, omdat ze achterliepen met geluid.

Twee filmpjes, om het verschil in sfeer met dag 1 een beetje duidelijk te maken. Vooral in die eerste gaat alles los. In de tweede vat Villian day 2 aardig samen.





weet ik meteen wie jij bent :P je stond achter me te filmen tegen het camera hek aan, je zag me ergens in het 1e filmpje op de 0:24 in n groen vest
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Toch ook niet altijd, op Intents Pre negeerde die iedereen behalve mooie vrouwen.

Dat heb je mis! ik stond op de pre 3x met hem op de foto,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
sjobie schreef:
Toch ook niet altijd, op Intents Pre negeerde die iedereen behalve mooie vrouwen.

Dat heb je mis! ik stond op de pre 3x met hem op de foto,,


Dan zag je er vast mooi uit, mijn ervaring is zoals ik hem beschreef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Ojaa.. Headhunterz die Davide Sonar - Natural draaide, groot kippevel momentje had die plaat nog nooit live gehoord! :loving:

Same here! Even lekker genieten was dat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:

En voor alle mensen die alleen maar gezever hebben over slechte geluid sets, ga naar huis en blijf daar? als je alles perfect wilt organizeer zelf maar een feest, hoe de set ook is


Je gaat naar een festival voor de muziek, dan wil je die ook goed kunnen horen! Je betaalt toch niet voor niks voor een kaartje... Mij hoor je trouwens niet klagen over het geluid, ik ben alleen bij dag 2 geweest dus...

En ik organiseer zelf ook een feestje waar altijd veel aandacht wordt besteed aan goed geluid. Op een goed feest, moet er goed geluid zijn. Een organisatie wil een goed feest organiseren, dus dan mag dat ook niet ontbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
MikezDJ schreef:

En voor alle mensen die alleen maar gezever hebben over slechte geluid sets, ga naar huis en blijf daar? als je alles perfect wilt organizeer zelf maar een feest, hoe de set ook is


Je gaat naar een festival voor de muziek, dan wil je die ook goed kunnen horen! Je betaalt toch niet voor niks voor een kaartje... Mij hoor je trouwens niet klagen over het geluid, ik ben alleen bij dag 2 geweest dus...

En ik organiseer zelf ook een feestje waar altijd veel aandacht wordt besteed aan goed geluid. Op een goed feest, moet er goed geluid zijn. Een organisatie wil een goed feest organiseren, dus dan mag dat ook niet ontbreken.


Ik stoorde me op beide dagen niet aan het geluid, het was voormij helder genoeg (en voor die andere 2000 man die er stonden ook) Ik hoorde niet echt een gekraak aan bass oid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ok, na bovenstaande 2 filmpjes weet ik het zeker. Volgend jaar alleen dag 2 voor kip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
stefaneke schreef:
styl0w schreef:
Hahahaha. Beter hadden ze hem ook gewoon met de audio afgespeeld. En niet Villian zelf live door zijn mic mee laten doen. Die liep een seconde of anderhalf achter.


Dat viel me ook op, maar ik dacht dat het gewoon een synchronisatie foutje was.


Dat zou ook goed nog kunnen. Ik dacht dat die misschien live mee aan het doen was, omdat ze achterliepen met geluid.

Twee filmpjes, om het verschil in sfeer met dag 1 een beetje duidelijk te maken. Vooral in die eerste gaat alles los. In de tweede vat Villian day 2 aardig samen.





Het grootste verschil is echt dat het een stuk rustiger is waardoor je veel beter los kan gaan, vandaar dat het misschien ook een stuk gezelliger was. Ook staan er op zo'n dag, waar ook een House stage is, de echte Hardstyle fans bij de main stage denk ik. Het ziet er in ieder geval wel goed gezellig uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Ok, na bovenstaande 2 filmpjes weet ik het zeker. Volgend jaar alleen dag 2 voor kip.


Dat ligt ook gewoon aan de line-up die ze volgend jaar op Dag 2 neerzetten. Misschien dat ze volgend jaar wat meer Raw als B-Front, Ran-D enz. op Dag 1 inplannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:12 
 

Basshunterzz schreef:
chicken schreef:
Ok, na bovenstaande 2 filmpjes weet ik het zeker. Volgend jaar alleen dag 2 voor kip.


Dat ligt ook gewoon aan de line-up die ze volgend jaar op Dag 2 neerzetten. Misschien dat ze volgend jaar wat meer Raw als B-Front, Ran-D enz. op Dag 1 inplannen.



Joh hou es op met dat getroll :P



Als ze hier nou eens een volwaardige industrial line up neerzetten ipv alleen toa heb ik nog wat te djensen! hoeft ik ook niet naar fantasy :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt voor de correcties op Youtube. Hahaaaa. Ik moet nog ff bijkomen van het weekend. GVD zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Basshunterzz schreef:
chicken schreef:
Ok, na bovenstaande 2 filmpjes weet ik het zeker. Volgend jaar alleen dag 2 voor kip.


Dat ligt ook gewoon aan de line-up die ze volgend jaar op Dag 2 neerzetten. Misschien dat ze volgend jaar wat meer Raw als B-Front, Ran-D enz. op Dag 1 inplannen.



Joh hou es op met dat getroll :P



Als ze hier nou eens een volwaardige industrial line up neerzetten ipv alleen toa heb ik nog wat te djensen! hoeft ik ook niet naar fantasy :loving:


Hoezo, wat doe ik fout? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hoezo, wat doe ik fout? :p


Raw en Ran-D gaat niet echt samen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoezo, wat doe ik fout? :p


Raw en Ran-D gaat niet echt samen :P


Oke dan, A², Beholder, Zany, Crypsis, Chris One enz. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:36 
 

Basshunterzz schreef:
wootum schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoezo, wat doe ik fout? :p


Raw en Ran-D gaat niet echt samen :P


Oke dan, A², Beholder, Zany, Crypsis, Chris One enz. :p


Hij gaat maar door jongens
wats met jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nou dan bedoel ik de mensen die wat hardere shit draaien, zo goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nou dan bedoel ik de mensen die wat hardere shit draaien, zo goed?


Geef is een voorbeeldje anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Basshunterzz schreef:
Nou dan bedoel ik de mensen die wat hardere shit draaien, zo goed?


Geef is een voorbeeldje anders?

Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Basshunterzz schreef:
Nou dan bedoel ik de mensen die wat hardere shit draaien, zo goed?


Geef is een voorbeeldje anders?


Die heb ik net toch gegeven. Crypsis, Beholder, Zany, Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:49 
 

Basshunterzz schreef:
sjobie schreef:
Basshunterzz schreef:
Nou dan bedoel ik de mensen die wat hardere shit draaien, zo goed?


Geef is een voorbeeldje anders?


Die heb ik net toch gegeven. Crypsis, Beholder, Zany, Adaro



Je hebt nog geen adaro gezegd :S, je bent wel een draaikont hoor ?

Wij bedoelen de echte raw, zat0X - raw hardstyle

ken je dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:


Je hebt nog geen adaro gezegd :S, je bent wel een draaikont hoor ?

Wij bedoelen de echte raw, zat0X - raw hardstyle

ken je dit


ik zei enz. ken je dat? :p

Ik had eigenlijk gewoon geen Raw moeten zeggen komt dat gezeik er ook niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Wij bedoelen de echte raw, zat0X - raw hardstyle

ken je dit

Trollen is besmettelijk merk ik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:58 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Basshunterzz schreef:
sjobie schreef:

Geef is een voorbeeldje anders?


Die heb ik net toch gegeven. Crypsis, Beholder, Zany, Adaro



Je hebt nog geen adaro gezegd :S, je bent wel een draaikont hoor ?

Wij bedoelen de echte raw, zat0X - raw hardstyle

ken je dit

je bedoelt brennen hart toch? die is hard man met loes mai maint enzo echt zo hard omg hakkuuuh xd
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten