Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gelukkig hoef ik maar 19 minuten te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moest 2 minuutjes wachten. ga wel alleen de zaterdag! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Oke 4 kaartjes zijn binnen, was om 8 uur precies op de pagina.. Maar toch 8 minuten wachtrij.

ik was ook om 8 uur precies binnen, en toch wachtrij van 7 minuten en daarna nog eens een wachtrij van 18 minuten, nu nog steeds bezig :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
intentsfestival Intents Festival
Als je bij de eerste 500 tickets zit krijg je daarover binnen 2 dagen bericht via e-mail! #intentsfestival
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt een bloedhekel aan die wachtrijen, meestal geen problemen mee.. maar irriteer me er toch aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, overdreven gedoe :P. Alle kinders zijn helemaal zenuwachtig op twitter, en vragen zelfs of het uitmaakt of hun kaartje zwartwit is xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of het uitmaakt?? Met binnenkomen of wat :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Of het uitmaakt?? Met binnenkomen of wat :P ?

Ja of het dan wel goed gescand wordt :P?
Pff en wat gaan er veel wijven, zal wel weer een gezellig theekransje worden op main xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha, lekker stressen weer met z'n allen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ja of het dan wel goed gescand wordt ?

Tsjah, je kunt je maar ergens druk om maken... Nu al >.< !

urbandesigner schreef:
Pff en wat gaan er veel wijven, zal wel weer een gezellig theekransje worden op main

Meeste festivals is dat niet de plaats waar ik te vinden ben. Zal beetje van de line up afhangen bij Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hehe eindelijk binnen! heb er zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kutzooi, was aan het leren, helemaal vergeten er om 8 uur bij te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
hehe eindelijk binnen! heb er zin in :yay:

Ik heb ze nu ook binnen maar keer 2 dezelfde mailtjes met de zelfde kaartjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Nee helaas 4x regular, maarja maakt ook niet uit verder.
Het enige chille aan vip vond ik de entree en aparte wc's. Vip deck kom ik bijna nooit.

Je weet niet of het regular is of niet, want dat wordt pas over twee dagen bekend gemaakt via een email! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar sjobie poste dat hij 6 vip tickets binnen had?
Achja ik ga er niet vanuit dat ik vip heb. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, trollen op twitter dat t al uitverkocht is, trappen er nog mensen in ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
En hoezo komen jullie opnieuw in een wachtrij? :huh:

Joost mag het weten, had 15 tabs openstaan.. Gelukkig zat er 1 tussen met maar 3 minuten.
De rest versprong van 20 seconden naar 20 minuten haha. Ach ik heb me tickets dusja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
kutzooi, was aan het leren, helemaal vergeten er om 8 uur bij te zijn


Achja, alsnog 4x Tickets + 2x Coin ticket binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
STAN- schreef:
Project 141 schreef:
En hoezo komen jullie opnieuw in een wachtrij? :huh:

Joost mag het weten, had 15 tabs openstaan.. Gelukkig zat er 1 tussen met maar 3 minuten.
De rest versprong van 20 seconden naar 20 minuten haha. Ach ik heb me tickets dusja :thumbsup:


Oh ik had er gewoon 1 met een kwartier wachttijd, en toen dat voorbij was heb ik besteld :P

bij versprong die 2x van 2 seconden naar 15 minuten haha,
toen ook even wat tabs opengegooid en eentje kwam erdoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar sjobie poste dat hij 6 vip tickets binnen had?
Achja ik ga er niet vanuit dat ik vip heb. :)


Ik heb gewoon vip gekocht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Ik heb gewoon vip gekocht :thumbup:

echt een miskoop in het geval van intents al zeg ik het zelf :P ..
heb je echt niet veel meer aan om daar VIP te zijn haha, alleen aparte wc+wcpapier is wel chill!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
sjobie schreef:
Ik heb gewoon vip gekocht :thumbup:

echt een miskoop in het geval van intents al zeg ik het zelf :P ..
heb je echt niet veel meer aan om daar VIP te zijn haha, alleen aparte wc+wcpapier is wel chill!

Idd ik had vorig jaar wel een VIP update en heb alleen de aparte WC en was sneller binnen meer had ik ook niet. Dus echt veel heb je er ook niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Dream Chaser schreef:
Dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar sjobie poste dat hij 6 vip tickets binnen had?
Achja ik ga er niet vanuit dat ik vip heb. :)


Ik heb gewoon vip gekocht :thumbup:

Sund van je geld man :lol: Vind ik dan :P
Dat deck doe je waarschijnlijk weinig mee, aan de bar is het ook niet al té druk, je hebt niet eens aparte kluisjes, wc's vallen reuze mee.. Alleen die aparte ingang doet het 'm voor mij, scheelt je een goed half uur ofzo als het niet meer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Dream Chaser schreef:
Dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar sjobie poste dat hij 6 vip tickets binnen had?
Achja ik ga er niet vanuit dat ik vip heb. :)


Ik heb gewoon vip gekocht :thumbup:


Haha ik dacht al, wtf hoe weet hij dat nou weer xd !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:21 
 

Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten