Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 21:16 
 

dennis schreef:
Zullen we eens kijken of ik de 3de keer op rij een VIP update krijg :$

verkopen voor meerprijs :cool:

Maar sowieso, vip is overrated, je krijgt niet eens privé danseressen, gratis seks of gratis eten. Ga gewoon bij de normale mensen staan en ga los. Feest als een man, niet als een mietje op een VIP deck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou de VIP upgrade willen voor de kortere rij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dennis schreef:
Zullen we eens kijken of ik de 3de keer op rij een VIP update krijg :$

verkopen voor meerprijs :cool:

Maar sowieso, vip is overrated, je krijgt niet eens privé danseressen, gratis seks of gratis eten. Ga gewoon bij de normale mensen staan en ga los. Feest als een man, niet als een mietje op een VIP deck.

Ik ben vorig jaar 1X op het VIP deck gestaan. En dat was op het begin toen het rustig was. Het enigste voordeel waar ik van gebruikt heb gemaakt zijn de WC's en de aparte ingang dat scheelde een half uur wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 21:45 
 

patrickjeb schreef:
Ik zou de VIP upgrade willen voor de kortere rij :cool:

ik was binnen 5 min binnen xd gewoon een kwestie van slim duwen, dringen en douwen :lol: en via de rechterkant de rij voorin insteken xd
om te wachten ga ik wel naar de huisarts ofzo, daar kom ik niet voor naar een feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, maar jij bent fucking lang kasper..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had via HT toen een gastenlijstplek gewonnen, maar dacht dat het de gewone rij was. Naar 20 min in de volle zon naar de VIP gelopen en moest ik dus daarheen :lol: Was zwaar druk bij de normale ingang.

Nu ik terugdenk best dom dat ik niet gewoon eerst die VIP ingang had genomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:06 
 

jRn schreef:
Ja, maar jij bent fucking lang kasper..

vind je :oh: nice :P :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Aanwezig :)


+8 man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
urbandesigner schreef:
Aanwezig :)


+8 man :)

Yeah buddy...

In 2011 niet geweest, had helaas familieweekend. Van m'n vrienden gehoord dat t wel erg vet was, maar dat er alleen erg veel irritante meisjes waren die theekransjes aan het houden waren xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
sjobie schreef:
urbandesigner schreef:
Aanwezig :)


+8 man :)

Yeah buddy...

In 2011 niet geweest, had helaas familieweekend. Van m'n vrienden gehoord dat t wel erg vet was, maar dat er alleen erg veel irritante meisjes waren die theekransjes aan het houden waren xd.



:lol: genoeg lol gehad daar, als het weer weer zo is, is hjet zeuker een genietmomentje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon gekke bekken trekken en hard losgaan, reken maar dat ze je raar aankijken xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 02:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt hier ook een meeting want ik heb op QD ook al geen HT'er ontmoet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zal vast wel een meeting komen maar 9 van de 10x mislukken die meetings toch :P bijvoorbeeld ''linksvoor'' is nogal een breed begrip... je moet eigenlijk gewoon echt bij een plek afspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 13:16 
 

sjobie schreef:
Komt hier ook een meeting want ik heb op QD ook al geen HT'er ontmoet :(

jazeker :D !

RobertV schreef:
zal vast wel een meeting komen maar 9 van de 10x mislukken die meetings toch :P bijvoorbeeld ''linksvoor'' is nogal een breed begrip... je moet eigenlijk gewoon echt bij een plek afspreken.

naja, linksvoor kan wel, maar je moet dan eerst gewoon ff in het HT leden topic of grote foto topic kijken zodat je wat mensen herkent (of op PF ofzo)
want wij kennen jou natuurlijk ook niet :P en dan is het ook lastig herkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:24 
 

Project 141 schreef:
Vorig jaar was de meeting anders nog best geslaagd volgens mij

ja maar jij was er niet toch?
jij had alleen met jorrrrit gemeet fzoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer wordt er eigenlijk bekend gemaakt als je tickets gewonnen hebt van die fb actie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar niet geweest hopelijk dit jaar wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Vorig jaar was de meeting anders nog best geslaagd volgens mij

ja maar jij was er niet toch?
jij had alleen met jorrrrit gemeet fzoiets?

vgm waren er vorig jaar 2 meetings.
ik heb vorig jaar deze mensen gemeet:
stefaneke (maar die kende ik al langer)
weskeej oid.
Love_Fulfilled
jorrrrrit
project 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar PatrickjeB gezien hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Vorig jaar PatrickjeB gezien hihi


Dit jaar rematch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 23:20 
 

Erhm ja ik ken alleen Project 141 nog. Buiten natuurlijk Giel H en Robert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet hem op optie ^^
Niet bijster goede verhalen over gehoord maar als er een mooie line-up staat dit jaar ga ik het overwegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ohja gielh had ik ook nog gezien. maarja die zie ik op bijna elk feestje net zoals stefan. dus dat is niet heel speciaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 18:58 
 
Hardtraxxer

ticket prijzen werden toch 1 of 2 dagen voor de verkoop bekend ofzo?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten