Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!

gecondoleerd en gefeliciteerd met de kaarten dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aww, gecondoleerd Stefan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gecondoleerd en sterkte steef! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:31 
 

Met tegenzin kaartje gehaald (Nog steeds geen loon gestort gekregen, hopen op geen bagger geluid en prijsverhoging :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha
Citaat:
Zal ik dan net zoals andere blije wijven maar zeggen ow yes ik heb mijn KAARTJE VOOR INTENTS FESTIVAL mijn zomer kan niet meer stuk #irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:42 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!


Van Bram? Dan ken je namelijk vrienden van mij :$

Mijn vriendin had ze binnen 3 minuten dus hopen dat we bij de eerste 500 zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intents ticket in de pocket! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dennis schreef:
haha
Citaat:
Zal ik dan net zoals andere blije wijven maar zeggen ow yes ik heb mijn KAARTJE VOOR INTENTS FESTIVAL mijn zomer kan niet meer stuk #irritant



haha idd dat zie ik ook allemaal op twitter... allemaal pupolair doen met een kaartje voor intents :aww:


Woodside schreef:
stefaneke schreef:
Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!


Van Bram? Dan ken je namelijk vrienden van mij :$

Mijn vriendin had ze binnen 3 minuten dus hopen dat we bij de eerste 500 zitten ;)

van bram ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:50 
 

Woodside schreef:
Van Bram? Dan ken je namelijk vrienden van mij :$


Jup, ik zit in een vriendengroep uit de Haghorst ;).


93Wesley93 schreef:
Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie. ;)


Tuurlijk doen ze dat niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is het trouwens twee dagen hardstyle etc, of alleen zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Is het trouwens twee dagen hardstyle etc, of alleen zaterdag?


Beide dagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Is het trouwens twee dagen hardstyle etc, of alleen zaterdag?

Ja 2 dagen Hardstyle. Dat is dit jaar voor het eerst!
Edit: patrickjeb was eerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ah okee. Ik heb iig een ticket voor zaterdag. Kan waarschijnlijk met een maat van me mee. En anders kom ik gewoon naar de meeting/verkoop ik hem weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:07 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Net snel naar huis gegaan om bijna jankend (ivm met bijeenkomst van recent overleden persoon) nog kaarten te bestellen, maar ik heb ze!


Volgens mij heb ik je ooit met Rob in Time-out gezien. Ik zat iig bij een groep uit haghorst op school en ging toen veel met hun om ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:13 
 

Woodside schreef:
Volgens mij heb ik je ooit met Rob in Time-out gezien. Ik zat iig bij een groep uit haghorst op school en ging toen veel met hun om ;)


Rob Klaassen // Rob van Beers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:14 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Woodside schreef:
Volgens mij heb ik je ooit met Rob in Time-out gezien. Ik zat iig bij een groep uit haghorst op school en ging toen veel met hun om ;)


Rob Klaassen // Rob van Beers?


Klaassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ah okee. Ik heb iig een ticket voor zaterdag. Kan waarschijnlijk met een maat van me mee. En anders kom ik gewoon naar de meeting/verkoop ik hem weer :)


Gewoon ff naar de meeting komen, is altijd wel lachen!
Vorig jaar op intents niet aan gedacht, kwam pas in me op toen de meeting al lang en breed voorbij was xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

VIP tickets voor zaterdag zijn al uitverkocht, nu de rest nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie. ;)

Sorry Wesley :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:30 
 

Woodside schreef:
Klaassen


Welke school heb je dan gezeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
93Wesley93 schreef:
Leuk en aardig die troll maar ik lach me straks rot als jullie kaarten geblokkeerd worden of iets in die richting. Nou zal Kloontjes niet echt zo in elkaar steken, maar goed vind het beetje een kinderachtige actie. ;)

Sorry Wesley :P.

Het is je vergeven. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuh :D .

Maarja, had er gewoon zin in, zeker omdat je teveel van die domme aandachtshoeren had met hun kaartjes... Tsja, die zijn dan makkelijk voor de gek te houden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Jeuh :D .

Maarja, had er gewoon zin in, zeker omdat je teveel van die domme aandachtshoeren had met hun kaartjes... Tsja, die zijn dan makkelijk voor de gek te houden :lol:

Ben benieuwd hoeveel kringetjes we weer krijgen op Intents van die aantachtswijven, vooral overdag zag ik echt overal van die kringetjes meisjes rond hun heen kijken en beetje iedereen uitlachen. Matig volk. :P

Achja.. Kan me daar toch nooit aan storen, hoop trouwens heel erg dat ze Donkeys weer opnieuw uitnodigen en nu wel het geluid op op orde hebben. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:37 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Woodside schreef:
Klaassen


Welke school heb je dan gezeten?


Heerbeeck
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten