Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
urbandesigner schreef:
Jeuh :D .

Maarja, had er gewoon zin in, zeker omdat je teveel van die domme aandachtshoeren had met hun kaartjes... Tsja, die zijn dan makkelijk voor de gek te houden :lol:

Ben benieuwd hoeveel kringetjes we weer krijgen op Intents van die aantachtswijven, vooral overdag zag ik echt overal van die kringetjes meisjes rond hun heen kijken en beetje iedereen uitlachen. Matig volk. :P

Achja.. Kan me daar toch nooit aan storen, hoop trouwens heel erg dat ze Donkeys weer opnieuw uitnodigen en nu wel het geluid op op orde hebben. :D

Haha lachen toch :P? Gekke bek trekken en lekker doorpompen, heb jij t iig naar je zin :D . Gewoon meisjes bang maken :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
stefaneke schreef:
Woodside schreef:
Klaassen


Welke school heb je dan gezeten?


Heerbeeck

daar zit ik nu op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:58 
 

Woodside schreef:
Heerbeeck


Tsja, in Haghorst is het óf naar Durendael óf Kempenhorst óf Heerbeeck. Heb zelf ook wat familie in Haghorst zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
sjobie schreef:
Ik heb gewoon vip gekocht :thumbup:

echt een miskoop in het geval van intents al zeg ik het zelf :P ..
heb je echt niet veel meer aan om daar VIP te zijn haha, alleen aparte wc+wcpapier is wel chill!


Zoiezo bijna elk feest/festival ga ik vip als het kan, waarom deze niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 06:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

combi tickets bots gewoon 2 dagen lang helemaal van de kaart :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets binnen en waarschijnlijk nog VIP upgrade ook nog want 'n vriendin van me was er wel heel snel bij :cool:

Verwacht eigenlijk wel dat dit snel uitverkocht gaat raken dit jaar, hier in de regio gaan er echt ontzettend veel man al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:17 
 

wvd schreef:
Verwacht eigenlijk wel dat dit snel uitverkocht gaat raken dit jaar, hier in de regio gaan er echt ontzettend veel man al.


Moet je nagaan hoeveel er hier uit de buurt gaan. Bijna iedereen van mijn leeftijd gaat of wil gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Woodside schreef:
Heerbeeck


Tsja, in Haghorst is het óf naar Durendael óf Kempenhorst óf Heerbeeck. Heb zelf ook wat familie in Haghorst zitten.


Lol heb zelf ook op het Heerbeeck in Best gezeten. Is De Rooy daar nog steeds afdelings chef of iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis weer gezellig op de PF pagina :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Dat dacht ik dus ook gelezen te hebben, maar sjobie poste dat hij 6 vip tickets binnen had?
Achja ik ga er niet vanuit dat ik vip heb. :)

Misschien heeftie ze gekocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hopen dat dit jaar het geluid trouwens beter is als vorig jaar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hopen dat Evil Activities niet komt. Want dan zal het wel weer zo'n setje als vorig jaar worden, waarvan ik van te voren al de halve tracklist had voorspeld (NSIWE, Broken, Sick of it all, Raving Bootleg, Evil Inside :') )

Komen toch wel. En verder verwacht ik qua hardcore:

Tha Playah
Partyraiser
Nosferatu
Unexist
Neophyte
The Viper
Endymion
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich geen ramp om eens een keer langs te lopen. En vergeet T-Town team niet.

Verder zal het wel weer een scantraxx tent met mainstage worden. Hoop niet dat ze de harde acts van de softere acts gaan scheiden, en hoop op een fatsoenlijke opbouw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:37 
 

urbandesigner schreef:
en hoop op een fatsoenlijke opbouw :)



Idd, laten we daar maar op hopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
urbandesigner schreef:
en hoop op een fatsoenlijke opbouw :)



Idd, laten we daar maar op hopen!

Geen Noisecontrollers en DBSTF op het einde dus :P.

En als The Prophet de main afsluit, met verplicht halfuur daar blijven... Dan breng ik dat halfuur wel schijtend door op een dixi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:40 
 

urbandesigner schreef:
stefaneke schreef:
urbandesigner schreef:
en hoop op een fatsoenlijke opbouw :)



Idd, laten we daar maar op hopen!

Geen Noisecontrollers en DBSTF op het einde dus :P.

En als The Prophet de main afsluit, met verplicht halfuur daar blijven... Dan breng ik dat halfuur wel schijtend door op een dixi.

Dan ga ik lekker eerder weg :P hoef ik die WAAR IS DAT FEESTJE rotzooi ook niet mee te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hang mezelf nog liever op aan de euromast, dan dat ik nog ooit in m'n leven een feestafsluiter moet meemaken van The Prophet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik hang mezelf nog liever op aan de euromast, dan dat ik nog ooit in m'n leven een feestafsluiter moet meemaken van The Prophet xd


Ik wil hem ook nog wel eens een keer bekogelen met glowsticks. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:53 
 

Profeet, doe is vangen! *gooit baksteen*

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
urbandesigner schreef:
Ik hang mezelf nog liever op aan de euromast, dan dat ik nog ooit in m'n leven een feestafsluiter moet meemaken van The Prophet xd


Ik wil hem ook nog wel eens een keer bekogelen met glowsticks. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Podium opklimmen als ie just as cheezy draait, Sensation Black 2006 flashback :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:57 
 

schitterend hoe hij dat vertelde in die aftermovie van QD, over Defqon of w/e het ook was, Isaac: maar was het wel goed bedoeld? Jazeker dat was het.

Maar sommigen weten wel beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
schitterend hoe hij dat vertelde in die aftermovie van QD, over Defqon of w/e het ook was, Isaac: maar was het wel goed bedoeld? Jazeker dat was het.

Maar sommigen weten wel beter...

Hij blijft leuk en populair doen, maar inderdaad, de waarheid zal eensch boven komen drijven!
Wel een aardige kerel opzich, heb laatst een conversatie op PF met hem gehad, gewoon normaal met argumenten etc. Hij zegt t wel allemaal redelijk eerlijk :P. Draait er niet om heen, en zegt gewoon dat hij de hardstyle op Qlimax vooral voor dagjesmensen draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:02 
 

sjobie schreef:
Ik wil hem ook nog wel eens een keer bekogelen met glowsticks. :cool:


TL-buizen, liggen bij mij op het werk nog een paar honderd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
sjobie schreef:
Ik wil hem ook nog wel eens een keer bekogelen met glowsticks. :cool:


TL-buizen, liggen bij mij op het werk nog een paar honderd!


Daarna durftie vast nog te zeggen dat het goed bedoelt was :')
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten