Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren twitterde Scantraxrecordz:
#intentsfestival #intentsfestival #intentsfestival #intentsfestival

Dus ik reply: spamhoeren

Retweeten ze t nog ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Gisteren twitterde Scantraxrecordz:
#intentsfestival #intentsfestival #intentsfestival #intentsfestival

Dus ik reply: spamhoeren

Retweeten ze t nog ook :lol:


Die zag ik voorbij komen ja! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
urbandesigner schreef:
Gisteren twitterde Scantraxrecordz:
#intentsfestival #intentsfestival #intentsfestival #intentsfestival

Dus ik reply: spamhoeren

Retweeten ze t nog ook :lol:


Die zag ik voorbij komen ja! :lol:

Verder was het getroll met #uitverkocht #intentsfestival ook zeer vermakelijk haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Tis weer gezellig op de PF pagina :)

Dus jij bent dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
urbandesigner schreef:
Tis weer gezellig op de PF pagina :)

Dus jij bent dat :lol:

Ja :$
Samen met die Mandy ook al heel het Fusion topic lopen verkloten :P. Ging toen helemaal nergens meer over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
STAN- schreef:
urbandesigner schreef:
Tis weer gezellig op de PF pagina :)

Dus jij bent dat :lol:

Ja :$
Samen met die Mandy ook al heel het Fusion topic lopen verkloten :P. Ging toen helemaal nergens meer over :lol:

Daar kan ik me nog iets van herinneren ja :p Ben niet heel erg actief meer op pf overigens, veel irritant volk daar.. Hier is het veeul gezelliger ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:38 
 

Ook maar een kaartje gehaald :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na 3 minuten kon ik kaartjes bestellen.
Heb dr dus 1 voor mezelf en 2 voor vrienden gekocht. Nu maar hopen dat ik bij de vip upgrades zit.

En laat alsjeblieft de Donkeys terugkomen.... Dit was echt het moment van de dag :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[/quote]
Daar kan ik me nog iets van herinneren ja :p Ben niet heel erg actief meer op pf overigens, veel irritant volk daar.. Hier is het veeul gezelliger ^^[/quote]
Klopt, maar met de juiste personen is het daar ook gezellig :P. Alleen wordt daar nog meer getrolld dan hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:52 
 

urbandesigner schreef:

Daar kan ik me nog iets van herinneren ja :p Ben niet heel erg actief meer op pf overigens, veel irritant volk daar.. Hier is het veeul gezelliger ^^[/quote]
Klopt, maar met de juiste personen is het daar ook gezellig :P. Alleen wordt daar nog meer getrolld dan hier...[/quote]

Je zou eens een keer naar die vdk meetings moeten gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is opzich wel lachen denk ik, met m'n nuchtere hoofd :P. Hoe ze het ook verzinnen daar.... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:05 
 

Is altijd wel lachen :P Hebben sinds kort ook onze eigen flock xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha lol :P. Altijd leuk hoe raar mensen daar reageren op je, of happen op opmerkingen dat Chris One takkeherrie is en dat je voor de lekkere beukerts van Brennan Heart naar Hard Bass gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Intents Festival
Houd vanavond je mailbox in de gaten. Er komt belangrijk nieuws over #intentsfestival!


Of over de VIP kaarten of de line-up? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Citaat:
Intents Festival
Houd vanavond je mailbox in de gaten. Er komt belangrijk nieuws over #intentsfestival!


Of over de VIP kaarten of de line-up? :)

Ik schat de VIP kaarten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, wat een nieuws;

'Day 1 + combi-tickets bijna uitverkocht'. Knap gedaan Kloontjes. Super om te zien dat het zo goed gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Day 1 is al bijna uitverkocht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus zeg waar komt die hype over dat feest in godsnaam vandaan? Ik vond het in 2011 echt met afstand het sufste festival van het jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha is t toch al bijna uitverkocht :P. De troll heeft er gewoon voor gezorgd dat iedereen kaarten ging kopen :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jezus zeg waar komt die hype over dat feest in godsnaam vandaan? Ik vond het in 2011 echt met afstand het sufste festival van het jaar...


Was best een leuk feestje maar kwalitatief wel een van de mindere... Laten we het dan nog niet hebben over het gemiddelde publiek :x .
Maar ik vermaak me ieder jaar eigenlijk wel uitstekend op intents. Bovendien is het niet duur, eerste jaar dat het pas boven de 30 euro gaat.

Ze hebben iig nog een hoop verbeterpunten voor dit jaar, geluid oa. en entree zoals al zo vaak is aangegeven, die is gewoon dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
dawasiknie schreef:
Jezus zeg waar komt die hype over dat feest in godsnaam vandaan? Ik vond het in 2011 echt met afstand het sufste festival van het jaar...


Was best een leuk feestje maar kwalitatief wel een van de mindere... Laten we het dan nog niet hebben over het gemiddelde publiek :x .
Maar ik vermaak me ieder jaar eigenlijk wel uitstekend op intents. Bovendien is het niet duur, eerste jaar dat het pas boven de 30 euro gaat.

Ze hebben iig nog een hoop verbeterpunten voor dit jaar, geluid oa. en entree zoals al zo vaak is aangegeven, die is gewoon dramatisch.

Pff boeiend dat publiek, gewoon een chille groep opzoeken en daarmee gaan knallen :). Meisjes gaan wel aan de kant ;). Maarja is vetter als iedereen los gaat :P.
We zullen het zien dit jaar... In 2010 was het iig erg leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Intents Festival
De laatste 300 tickets van Day 1 zijn de verkoop in gegaan! Om zwarthandel tegen te gaan, is het vanaf NU alleen maar mogelijk om 2 tickets per transactie te bestelle

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Citaat:
Intents Festival
De laatste 300 tickets van Day 1 zijn de verkoop in gegaan! Om zwarthandel tegen te gaan, is het vanaf NU alleen maar mogelijk om 2 tickets per transactie te bestelle

:lol:

Trololol.... Lach me hier kapot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:52 
 

na de verhalen van vorig jaar ga ik niet..

of de line up moet echt mega goed zijn, dan wel... of overweging tot
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
na de verhalen van vorig jaar ga ik niet..

of de line up moet echt mega goed zijn, dan wel... of overweging tot

Chris One en The Beholder Komen :list:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten