Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

opaa schreef:
ticket prijzen werden toch 1 of 2 dagen voor de verkoop bekend ofzo?

Ja dat klopt je krijgt daar een mail van. Als je tenminste je eigeninschrijft op de nieuwsbrief
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vorig jaar was vet, dit jaar zeker weer:D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:50 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
opaa schreef:
ticket prijzen werden toch 1 of 2 dagen voor de verkoop bekend ofzo?

Ja dat klopt je krijgt daar een mail van. Als je tenminste je eigeninschrijft op de nieuwsbrief


ik sta bij alles ingeschreven dat gratis is

Intents ticketprices are available on http://www.intentsfestival.nl/tickets Saturday €33.50 Sunday €22.50 combi €45, ticket sale starts tomorrow 20:00!

Volgens mij betaalde ik vorig jaar 25 euro voor de zaterdag? of was dat een early bird actie. 25x1.123 + 2 euro jaarlijkse stijging zou 30 euro moeten zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar VIP :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:31 
 

Project 141 schreef:
Vorig jaar was inderdaad 25 euro dacht ik ja. Nou ja, als ze het extra geld ook besteden aan betere artiesten, geluid, aankleding of toegang vind ik het goed ^^


Vorig jaar was volgens mij €26,50. Houdt er rekening mee dat de BTW omhoog gegaan is mensen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Dit jaar VIP :cool:

3de jaar op rij voor mij (hoop ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

le aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:54 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Project 141 schreef:
Vorig jaar was inderdaad 25 euro dacht ik ja. Nou ja, als ze het extra geld ook besteden aan betere artiesten, geluid, aankleding of toegang vind ik het goed ^^


Vorig jaar was volgens mij €26,50. Houdt er rekening mee dat de BTW omhoog gegaan is mensen ;).


Ja als je kijkt naar m'n berekening zit er een 12,3% btw verschil in, maar met 26.50 klopt het al beter. En inderdaad, zo lang het resultaat prima is maakt 't ook eigenlijk niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 13:05 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd naar de line up van dit festival en die van Fantasy Island, allebei namelijk op 2 juni. Lijken me redelijk vergelijkbare festivals qua grote :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat dit mijn eerste feest wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff het gaat nog moeilijk worden om die VIP binnen te krijgen denk ik vanavond :huh: Ach vorig jaar ook gelukt dus komt goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:17 
 
Hardtraxxer

Hopen dat mijn vriendin Vip-tickets binnen kan krijgen. Tja en zo niet dan vermaken we ons toch wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zometeen ook maar kaarten bestellen. Vorige 2 jaar vip upgrade gehad, hopelijk nu weer.
Las net wel op twitter dat je dat pas morgen te horen krijgt? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten alle dagjesmensen ook klaar om te kopen :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe snel is dit altijd uitverkocht?
dan weet ik hoe lang ik maximaal kan wachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt elk jaar minder lang.. Hoewel het groter wordt neemt het publiek ook toe! Ik zou niet lang wachten, ik sta er niet van te kijken als de tickets het maar een weekje houden..

urbandesigner schreef:
Zitten alle dagjesmensen ook klaar om te kopen :P?

Zekerweten! Al vanaf 17:00 uur, dan heb je namelijk meer kans! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke net te horen gekregen dat ik hier zowiezo aanwezig ben!
ik zit al klaar om die kaarten binnen te halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
ik zit al klaar om die kaarten binnen te halen :D


Same :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And we've begun!
Koop alleen zelf geen kaarten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog 1 seconden :D
daarna nog 7 minuten >.<

edit: nog 2 seconden :D
daarna nog 18 minuten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke 4 kaartjes zijn binnen, was om 8 uur precies op de pagina.. Maar toch 8 minuten wachtrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Oke 4 kaartjes zijn binnen, was om 8 uur precies op de pagina.. Maar toch 8 minuten wachtrij.


Same, maar toch 6x VIP binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee helaas 4x regular, maarja maakt ook niet uit verder.
Het enige chille aan vip vond ik de entree en aparte wc's. Vip deck kom ik bijna nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ga toch bestellen, hoewel ik nog niet weet of ik kan :P Heel misschien heb ik dan een her. Maar dan verkoop ik het ticket voor het originele prijs gewoon hier op het forum :D

Ik moest net 17 min wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ga toch bestellen, hoewel ik nog niet weet of ik kan :P Heel misschien heb ik dan een her. Maar dan verkoop ik het ticket voor het originele prijs gewoon hier op het forum :D


Je hebt toch geen herkansing op een zaterdag? Haha ik zou gewoon gaan, het is overdag, zorg je dat je niet teveel drinkt, ben je zondag gewoon weer fit om te leren.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten