Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het geluid was niet hard, kon zonder oordoppen daar prima de hele dag staan zonder daarna een piep te hebben. De line-up was best ok ja, maar er werd over 't algemeen niet goed gedraaid... Ook die afsluiter van DBSTF, ik had er gewoon geen zin in. Niet om de muziek, maar ook gewoon omdat ik er gewoon helemaal flauw van was aan het einde. Denk dat PNRMX deze mening wel met me deelt, nog tijdje met hem gepraat naderhand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

word 5e editie voor mij, elk jaar zekerheidje samen met nog handje vol party's.
Geluid viel inderdaad tegen afgelopen jaar, maar dat was voor mij ook het enigste minpunt van het feest.
(wel de vervelendste maar ja :P) Hopelijk dit jaar weer een leuke line-up, opbouw hoef ik me geen zorgen over te maken dat hebben de kloontjes al bewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Op intents vond ik het 'Waar is dat feestje' nog niet irritant, dat was voor mij namelijk de eerste keer dat ik dat hoorde, maar om 't vervolgens weer op elk festival waar een villain staat te horen is minder, maar goed.


Ik hoorde het voor het eerst tijdens Daydream Festival, in Belgiƫ, dus ik dacht dat het iets Belgisch was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 14:03 
 

G1LL schreef:
Het geluid was niet hard, kon zonder oordoppen daar prima de hele dag staan zonder daarna een piep te hebben. De line-up was best ok ja, maar er werd over 't algemeen niet goed gedraaid... Ook die afsluiter van DBSTF, ik had er gewoon geen zin in. Niet om de muziek, maar ook gewoon omdat ik er gewoon helemaal flauw van was aan het einde. Denk dat PNRMX deze mening wel met me deelt, nog tijdje met hem gepraat naderhand :P

Had je naar Unexist moeten gaan, man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil er graag een keer heen, maar waarschinlijk zit ik rond die tijd 6 weken in Spanje voor onderzoek :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:30 
 

ligt helemaal aan de line-up met FI ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Het geluid was niet hard, kon zonder oordoppen daar prima de hele dag staan zonder daarna een piep te hebben. De line-up was best ok ja, maar er werd over 't algemeen niet goed gedraaid... Ook die afsluiter van DBSTF, ik had er gewoon geen zin in. Niet om de muziek, maar ook gewoon omdat ik er gewoon helemaal flauw van was aan het einde. Denk dat PNRMX deze mening wel met me deelt, nog tijdje met hem gepraat naderhand :P

ik deel die mening ook met je. vond de afsluiter echt he-le-maal niks. Er moet echt een magic show area ofzo bij intents komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:43 
 
Hardtraxxer

4x Intents :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 01:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anco schreef:
4x Intents :)


:love:
Thuis wedstrijd
mijn planning is al gemaakt
zaterdag: Lopend heen kruipend terug,
waarschijnlijk word mijn huis weer een hotel :P
zondag: Lopend heen en mijn verjaardag vieren, damm dat word een mooi verjaardagsfeestje en natuurlijk, kruipend terug
Maandag: Kan ik pas een conclusie over trekken op 04-06-2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 02:04 
 

ik denk autotje heen, autotje terug, net zoals vorig jaar :D
man wat was dat een lekker feest!
dat weer vooral (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Het geluid was niet hard, kon zonder oordoppen daar prima de hele dag staan zonder daarna een piep te hebben. De line-up was best ok ja, maar er werd over 't algemeen niet goed gedraaid... Ook die afsluiter van DBSTF, ik had er gewoon geen zin in. Niet om de muziek, maar ook gewoon omdat ik er gewoon helemaal flauw van was aan het einde. Denk dat PNRMX deze mening wel met me deelt, nog tijdje met hem gepraat naderhand :P


Ik ging al naar huis voordat DBSTF moest volgens mij. Tijdens Noisecontrollers al die een rare afbouwende set neerzetten.

Verder vond ik het vorig jaar wel aardig, maar niet echt goed of speciaal. Was gezellig, leuke platen gehoord, lekker losgegaan... maar die hitte, jezus. Vind t ook irritant dat je op een dagfestival meer/vaker moet eten dan op een nachtfeest, heb je t gevoel dat je zoveel mist. Kijk wel of ik dit jaar ga, ligt aan de lineup, andere opties op die dag en hoe druk ik t heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Probeer dit jaar wel aanwazig te zijn. Vorig jaar tickets verkocht omdat vriend van me niet meer meeging en kon niemand anders vinden + geld gebruikt voor een defqon ticket.

Dit jaar wel zekerheidje. Die hardcore line up van vorig jaar was heel fijn (Traxtorm en Unexist als afsluiter :yay: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 dagen hardstyle dit jaar. zondag komt er ook een hardstyle area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
2 dagen hardstyle dit jaar. zondag komt er ook een hardstyle area.

Control Our Nature!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:44 
 

Afbeelding

Ze duiken dus weer in zee met scantraxx...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:49 
 

die afbeelding mag wel in de startpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
die afbeelding mag wel in de startpost


Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:57 
 

patrickjeb schreef:
KSwoosh schreef:
die afbeelding mag wel in de startpost


Fixed

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daammmnn,, ik wil hier naartoe!

Proberen wat vrienden mee te krijgen, al gaat me dat wss niet lukken, omdat ze hardstyle niet vet vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ze duiken dus weer in zee met scantraxx...


Waar zie je dat aan?

Vette poster!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:07 
 

G1LL schreef:
Waar zie je dat aan?

In de nieuwsbrief ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette poster, maar doet me wel denken aan Mario Galaxy.

Heb hier zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 01:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker wel aanwezig, misschien wel 2 dagen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zullen we eens kijken of ik de 3de keer op rij een VIP update krijg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 20:26 
 

dennis schreef:
Zullen we eens kijken of ik de 3de keer op rij een VIP update krijg :$


Vorig jaar ging dat he-le-maal nergens over. Bijna iedereen ten zuiden van Tilburg kon geen verbinding krijgen. In het noorden hadden ze allemaal vip upgrades :/.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten