G1LL schreef:
Het geluid was niet hard, kon zonder oordoppen daar prima de hele dag staan zonder daarna een piep te hebben. De line-up was best ok ja, maar er werd over 't algemeen niet goed gedraaid... Ook die afsluiter van DBSTF, ik had er gewoon geen zin in. Niet om de muziek, maar ook gewoon omdat ik er gewoon helemaal flauw van was aan het einde. Denk dat PNRMX deze mening wel met me deelt, nog tijdje met hem gepraat naderhand

Ik ging al naar huis voordat DBSTF moest volgens mij. Tijdens Noisecontrollers al die een rare afbouwende set neerzetten.
Verder vond ik het vorig jaar wel aardig, maar niet echt goed of speciaal. Was gezellig, leuke platen gehoord, lekker losgegaan... maar die hitte, jezus. Vind t ook irritant dat je op een dagfestival meer/vaker moet eten dan op een nachtfeest, heb je t gevoel dat je zoveel mist. Kijk wel of ik dit jaar ga, ligt aan de lineup, andere opties op die dag en hoe druk ik t heb
