G1LL schreef:
Weet niet waarje dat gehoord hebt, maarja.. Het kan zijn dat mensen het super vonden. Maar alleen al om het geluid ga ik niet heen. Crypsis live leek me vet, maar heb gewoon de hele tijd stil gestaan omdat geen 1 track er fatsoenlijk uit kwam (daarbij gebruikte hij ook veel saai werk). Ook lees ik dat die sfeer goed was, nou dat viel ook vies tegen hoor. Veel kleine kinderen, veel meiden die je raar aan stonden te kijken als je maar een kleine beweging maakte. Organisatie: Maak het 18+, fix het geluid en zet een degelijk/goede line-up neer en ik ben aanwezig! De locatie was wel prima namelijk, en de stages zagen d'r ook prima uit!
ik weet niet hoor,maar de line-up van afgelopen jaar was naar mijn idee op zijn minst degelijk/goed te noemen..!
als je het 18+ maakt, zal het veel meer als groot festival gezien moeten worden in plaats van een 'plaatselijk' festival wat het van oorsprong is,en zover zijn ze naar mijn idee nu (nog) niet..!
overigens zou ik 18+ ook alleen maar toejuichen, dan maar een iets kleiner festival zonder kleine opdonders.
