Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:15 
 
Hardtraxxer

Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken :/

Je hebt niet veel gemist al zeg ik het zelf. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:22 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
J9_ schreef:
Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken :/

Je hebt niet veel gemist al zeg ik het zelf. :P

Niet? Hoorde juist dat ik ontzettend veel had gemist. Was zo warm toen, en ik moest werken.. Pff wat baalde ik zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Nando schreef:
J9_ schreef:
Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken :/

Je hebt niet veel gemist al zeg ik het zelf. :P

Niet? Hoorde juist dat ik ontzettend veel had gemist. Was zo warm toen, en ik moest werken.. Pff wat baalde ik zeg!

Het weer was wel lekker ja! Maar ik vond de sfeer persoonlijk echt dramatisch.. Bijna alleen maar 15 jarig volk dat je raar aan gaat zitten kijken als je ook maar een beetje losgaat. Geluid was ook echt heel slecht op sommige momenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Nando schreef:
J9_ schreef:
Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken :/

Je hebt niet veel gemist al zeg ik het zelf. :P

Niet? Hoorde juist dat ik ontzettend veel had gemist. Was zo warm toen, en ik moest werken.. Pff wat baalde ik zeg!

geluid was crap, volk daar was grotendeels crap, 50% van de line up was crap (smaakverbonden dat wel)..

vooral het geluid tijdens crypsis was vreselijk..

donkeys maakte trouwens wel heel veel goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En het hielp ook niet mee dat de temperaturen op standje crematie stonden dit jaar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:30 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
J9_ schreef:
Niet? Hoorde juist dat ik ontzettend veel had gemist. Was zo warm toen, en ik moest werken.. Pff wat baalde ik zeg!

Het weer was wel lekker ja! Maar ik vond de sfeer persoonlijk echt dramatisch.. Bijna alleen maar 15 jarig volk dat je raar aan gaat zitten kijken als je ook maar een beetje losgaat. Geluid was ook echt heel slecht op sommige momenten.

Ach, dat losgaan gedeelte gebeurt op gewone feesten ook jammer genoeg. Maar zie nu veel dingen over het geluid... Misschien dat dat dit jaar beter is!

dawasiknie schreef:
En het hielp ook niet mee dat de temperaturen op standje crematie stonden dit jaar

Ik moest lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
G1LL schreef:
Niet aanwezig, de hele dag ''waar is dat feestje'' aanhoren was echt verschrikkelijk + het slechte geluid en de naar mijn mening niet goed sfeer. Ik pas :)

:huh:
Ik hoorde juist lovende verhalen over Intents dit jaar. Sommigen beschouwden het zelfs als beste festival van het jaar (en ja, die zijn ook naar andere geweest). Maar goed, als het waar is wat je zegt, dan ga ik er nog eens even hard over nadenken. Want ik geloof jou eerder als het gaat om kwaliteit dan menig ander :P


Weet niet waarje dat gehoord hebt, maarja.. Het kan zijn dat mensen het super vonden. Maar alleen al om het geluid ga ik niet heen. Crypsis live leek me vet, maar heb gewoon de hele tijd stil gestaan omdat geen 1 track er fatsoenlijk uit kwam (daarbij gebruikte hij ook veel saai werk). Ook lees ik dat die sfeer goed was, nou dat viel ook vies tegen hoor. Veel kleine kinderen, veel meiden die je raar aan stonden te kijken als je maar een kleine beweging maakte. Organisatie: Maak het 18+, fix het geluid en zet een degelijk/goede line-up neer en ik ben aanwezig! De locatie was wel prima namelijk, en de stages zagen d'r ook prima uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Weet niet waarje dat gehoord hebt, maarja.. Het kan zijn dat mensen het super vonden. Maar alleen al om het geluid ga ik niet heen. Crypsis live leek me vet, maar heb gewoon de hele tijd stil gestaan omdat geen 1 track er fatsoenlijk uit kwam (daarbij gebruikte hij ook veel saai werk). Ook lees ik dat die sfeer goed was, nou dat viel ook vies tegen hoor. Veel kleine kinderen, veel meiden die je raar aan stonden te kijken als je maar een kleine beweging maakte. Organisatie: Maak het 18+, fix het geluid en zet een degelijk/goede line-up neer en ik ben aanwezig! De locatie was wel prima namelijk, en de stages zagen d'r ook prima uit!


ik weet niet hoor,maar de line-up van afgelopen jaar was naar mijn idee op zijn minst degelijk/goed te noemen..!

als je het 18+ maakt, zal het veel meer als groot festival gezien moeten worden in plaats van een 'plaatselijk' festival wat het van oorsprong is,en zover zijn ze naar mijn idee nu (nog) niet..!
overigens zou ik 18+ ook alleen maar toejuichen, dan maar een iets kleiner festival zonder kleine opdonders. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maak het 16+ voor de dames en 18+ voor de heren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap dat commentaar allemaal niet.. Stilstaande, raar kijkende mensen heb je overal.. Zoek gewoon een goede plek! SWAT stage rechts voor en mid-midden was ook heel goed te doen, om maar niet de early en hardcore te spreken :thumbsup:
Geluid had ik ook geen klagen over, alleen op de main af en toe. Dit zou evt. kunnen komen door wind, maar oke dat hoort geen excuus te zijn.. Voor die 25 euro'tjes vond ik het een zeer goed feest hoor! Aankleding zag er prima uit, enige echt grote minpunten waren coin verkoop en food area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ach dat "hee hoo" viel toch wel mee, maar de mc begon er ook mee hoor! Verder was het geluid gewoon kut, op de main dan, op de andere stages was het wel goed!
Wel chill dat ze op zondag wel hardstyle doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd zeer gezellig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Chukkels schreef:
G1LL schreef:
Niet aanwezig, de hele dag ''waar is dat feestje'' aanhoren was echt verschrikkelijk + het slechte geluid en de naar mijn mening niet goed sfeer. Ik pas :)

:huh:
Ik hoorde juist lovende verhalen over Intents dit jaar. Sommigen beschouwden het zelfs als beste festival van het jaar (en ja, die zijn ook naar andere geweest). Maar goed, als het waar is wat je zegt, dan ga ik er nog eens even hard over nadenken. Want ik geloof jou eerder als het gaat om kwaliteit dan menig ander :P


Weet niet waarje dat gehoord hebt, maarja.. Het kan zijn dat mensen het super vonden. Maar alleen al om het geluid ga ik niet heen. Crypsis live leek me vet, maar heb gewoon de hele tijd stil gestaan omdat geen 1 track er fatsoenlijk uit kwam (daarbij gebruikte hij ook veel saai werk). Ook lees ik dat die sfeer goed was, nou dat viel ook vies tegen hoor. Veel kleine kinderen, veel meiden die je raar aan stonden te kijken als je maar een kleine beweging maakte. Organisatie: Maak het 18+, fix het geluid en zet een degelijk/goede line-up neer en ik ben aanwezig! De locatie was wel prima namelijk, en de stages zagen d'r ook prima uit!

Een beetje zoals WiSH dus, afgaande op het 'kijk-mij-mooi-zijn-volk' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:26 
 

Hier ben ik gewoon aanwezig, standaard kost voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:27 
 

het commentaar van G1LL kan je ook wel een beetje relativeren natuurlijk.
het geluid kon beter, maar was echt niet slecht. Het kon harder, maar door overlast moest het zachter. en alsnog was eht ggoed te doen.
in de tenten was het ook super, en qua drukte was het [tot het einde dan] goed te doen.
het weer was super, maar het volk wat minder. ik had er geen last van, maar ze gingen gewoon niet los.
gelukkig de hardtraxx crew wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
het commentaar van G1LL kan je ook wel een beetje relativeren natuurlijk.
het geluid kon beter, maar was echt niet slecht. Het kon harder, maar door overlast moest het zachter. en alsnog was eht ggoed te doen.
in de tenten was het ook super, en qua drukte was het [tot het einde dan] goed te doen.
het weer was super, maar het volk wat minder. ik had er geen last van, maar ze gingen gewoon niet los.
gelukkig de hardtraxx crew wel :D

de hele crypsis set is voor mij verpest door het geluid :/
het kwam gewoon totaal niet over, ik ging wel los maar hoorde bijna nieteens waarop .. daarna ook meer naar rechts gegaan voor de speakers, want in het midden vooraan was het drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgend jaar zowiezo weer aanwezig! Ik denk dat het dit jaar dan wel beide dagen gaat worden.

Volgend jaar was me erg goed bevallen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Een beetje zoals WiSH dus, afgaande op het 'kijk-mij-mooi-zijn-volk' :lol:

Wish was echt minstens 4 keer beter dan Intents. Dat feest had bijna alles wat een goed feest moet hebben. Alleen het volk op de main was wat suf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:28 
 

Wish was geniaal. Intents is in mijn ogen ook een heel ander feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Een beetje zoals WiSH dus, afgaande op het 'kijk-mij-mooi-zijn-volk' :lol:

Wish was echt minstens 4 keer beter dan Intents. Dat feest had bijna alles wat een goed feest moet hebben. Alleen het volk op de main was wat suf...


Ik heb het echt top naar mn zin gehad tijdens Dblock & stfn :P We werden wel een beetje aangekeken maar daar geef ik chukkels maar de schuld van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :), als de line-up me bevalt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents was een geniaal feestje, geen gezeur mogelijk jongens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:37 
 

93Wesley93 schreef:
Intents was een geniaal feestje, geen gezeur mogelijk jongens. :P

Sowieso het feit dat ik jou daar heb leren kennen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:14 
 
Hardtraxxer

Op intents vond ik het 'Waar is dat feestje' nog niet irritant, dat was voor mij namelijk de eerste keer dat ik dat hoorde, maar om 't vervolgens weer op elk festival waar een villain staat te horen is minder, maar goed.

Ook het geluid op de main was inderdaad wat minder, en erg wind afhankelijk als je ten hoogte van de regie stond, maar het was niet zo dat het té zacht was vind ik.

Hoogtepunt van de dag was voor mij het kartonnetjes moment bij donkeyrollers, voor mij uniek! En qua prijs / aantal acts heb je denk ik alleen bij Last world meer/ een vergelijkbaar aantal, dus daar mag al helemaal niet over geklaagd worden :P

Volgend jaar waarschijnlijk wel aanwezig!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten