Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk... voor de prijs kan ik hem eigenlijk niet laten schieten, maar ik moet tegen die tijd even kijken hoe het leren voor de tentamens is gevorderd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt hem waarschijnlijk niet, moet die avond werken en was toch al van plan te kiezen tussen deze en XXlerator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ja Bas, negeer me maar. Stommerd!
Anyways, ik ben aanwezig met 2 kameraden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 00:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ja Bas, negeer me maar. Stommerd!
Anyways, ik ben aanwezig met 2 kameraden :)

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ja Bas, negeer me maar. Stommerd!
Anyways, ik ben aanwezig met 2 kameraden :)


Of gewoon je ogen gebruiken ..... :P

Ticket binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, je hebt me te pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier ook zeker aanwezig :) Binnenkort ff kaartje bestellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ja Bas, negeer me maar. Stommerd!
Anyways, ik ben aanwezig met 2 kameraden :)

Met wie ga je ^^ ? Ik ben ook nog aan het twijfelen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Ja Bas, negeer me maar. Stommerd!
Anyways, ik ben aanwezig met 2 kameraden :)

Met wie ga je ^^ ? Ik ben ook nog aan het twijfelen namelijk.

Met Dominic & Domenique :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banthum represent :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ticket binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk zo dat wij hier wel aanwezig zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Denk zo dat wij hier wel aanwezig zullen zijn.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik volgende week tegen de woensdag geen last meer heb van mn getrokken verstandskies ga ik wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Als ik volgende week tegen de woensdag geen last meer heb van mn getrokken verstandskies ga ik wel :D

We duimen voor je :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk het haast van niet, want heb er nu al vrij weinig last meer van, dus ik heb goede hoop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Denk zo dat wij hier wel aanwezig zullen zijn.


Moet je me wel ff zeggen hoe je eruit ziet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
TiMOTHYb schreef:
Denk zo dat wij hier wel aanwezig zullen zijn.


Moet je me wel ff zeggen hoe je eruit ziet :thumbup:

Zwart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Aangegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij Marijn aanwezig ^_^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 02:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klein vervelend en krullen zo kan je me herkennen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Klein vervelend en krullen zo kan je me herkennen!!!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Klein vervelend en krullen zo kan je me herkennen!!!

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Woei, ik heb er zin in! :D
Nu maar hopen dat iemand Delete - Proximity To Extinction draait :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten