Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
De auto is voor deze datum gereserveerd, net zoals de 22e voor Bass Academy :) Dus binnenkort maar eens kijken of ik kaarten aan ga schaffen.

Zou je mij kunnen ophalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 20:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
De auto is voor deze datum gereserveerd, net zoals de 22e voor Bass Academy :) Dus binnenkort maar eens kijken of ik kaarten aan ga schaffen.

Zou je mij kunnen ophalen?

Pff, da is voor mij wel heel erg om, dan doe ik er 3,5 uur over :P Kunnen we dan niet ergens halverwege afspreken ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Aanwezig met 2 vrienden, zin in!
Deze line-up, errmagerrd. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even de line-up van XXlerator Raw afwachten. Als die niet heel veel slechter is pak ik XX in plaats van deze, heel stuk dichterbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
wootum schreef:
De auto is voor deze datum gereserveerd, net zoals de 22e voor Bass Academy :) Dus binnenkort maar eens kijken of ik kaarten aan ga schaffen.

Zou je mij kunnen ophalen?

Pff, da is voor mij wel heel erg om, dan doe ik er 3,5 uur over :P Kunnen we dan niet ergens halverwege afspreken ofzo?

Hap hap
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hap hap

Stommerd :cry: Ga je ook hier heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Hap hap

Stommerd :cry: Ga je ook hier heen?

Geen idee, ligt eraan of er iemand wil rijden :P (wel lief aangeboden schat (L) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei, wat heb ik hier zin in. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 21:15 
 
Hardtraxx Addict

Nog meer mensen die met OV gaan?
Wordt het dan gewoon wachten tot de eerste trein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wel aanwezig, alleen nog even kaartjes kaufen ^^ . €10,- is ook eigenlijk geen geld voor deze line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week even een kaartje aanschaffen, hopen op wat gezelligheid en fijne muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:53 
 
Hardtraxx Addict

Net ook tickets besteld, aanwezig dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, haal van de week ook m'n ticket :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze week ook maar eens een ticket bestellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook ik heb m'n kaartje :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfelss
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Idd ook maar eens doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Idd ook maar eens doen :)

:D Ik breng de B&J :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Idd ook maar eens doen :)

Hmm, ga jij met de auto? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, twijfel nog. Van de week maar even goed over peinzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 13:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tentamens :(

Denk er nog even over na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, dolle boel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaaaa veel zin in :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Idd ook maar eens doen :)

Hmm, ga jij met de auto? :P


Ja maar we zitten al vol haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Henk-Jan schreef:
Pff, twijfel nog. Van de week maar even goed over peinzen.

we gaan gewoon :D


Duim er goed op houden Mandy!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten