Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook wel aanwezig. Wel een drukke periode met school, maar doe het wel af met colaatjes drinken :cool:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik hetzelfde ga doen als Oxbow... Red bull, cola, water, want zondag weer leren voor tentamens... Maar even een avondje er tussenuit :D
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:20 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben ook de bob (vanuit Groningen) dus ook lekker colaatjes drinken :P Hoop dat Exist wordt gedraait, en Tresspassing en Difficult, heb eigenlijk zoooveel platen die ik nog (of weer) eens wil horen :D
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen als Oxbow... Red bull, cola, water, want zondag weer leren voor tentamens... Maar even een avondje er tussenuit :D

:thumbup:

Ik wil ook Difficult horen. :D
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Let's Get Weird of Formula aub :innocent:

Probeer er bij te zijn trouwens :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga ook aan de sappies :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:42 
 
Hardtraxx Elite

Nando schreef:
The Skribbler schreef:
Ik denk dat ik hetzelfde ga doen als Oxbow... Red bull, cola, water, want zondag weer leren voor tentamens... Maar even een avondje er tussenuit :D

:thumbup:

Ik wil ook Difficult horen. :D


Haha ik ook! :D
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens geen vakantieveilingen dit keer?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt :(
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Woei, ik heb er zin in! :D
Nu maar hopen dat iemand Delete - Proximity To Extinction draait :whistle:

Doe maar Hardstyle Matters (Delete Remix) ^^
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Woei, ik heb er zin in! :D
Nu maar hopen dat iemand Delete - Proximity To Extinction draait :whistle:

Doe maar Hardstyle Matters (Delete Remix) ^^

Origineel :mad:

Pieter, tijd dat je Clash ook weer eens gaat draaien vind je niet :D
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Woei, ik heb er zin in! :D
Nu maar hopen dat iemand Delete - Proximity To Extinction draait :whistle:

Doe maar Hardstyle Matters (Delete Remix) ^^

Gewoon allebei!
En wacht maar Jurre, als jij de remix hebt gehoord wil je niks anders meer :P
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er kluisjes? Of misschien een gardarobe? (wel degelijk een serieuze vraag, vind het vervelend om de hele avond met portemonnee op zak te lopen)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Zijn er kluisjes? Of misschien een gardarobe? (wel degelijk een serieuze vraag, vind het vervelend om de hele avond met portemonnee op zak te lopen)

Gardarobe. En lollys :drool:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het al zaterdag?

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nee maandag volgens mij.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze sla ik helaas over :(
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom op met die timetable, wil weten waar ik aan toe ben en hoelaat we er MOETEN zijn.
Zal morgen wel komen dan neem ik aan?
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cellrock
Frequencerz
B-Front
Thera
Titan
Degos & Re-Done

Hoop op zoiets qua volgorde.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:09 
 
Hardtraxx Elite

2 tentamens gehaald! En die van morgen haal ik vast ook dus ik ben erbij! :yay: :yay:
Vorig jaar was zooooo leuk!
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Timetable :)
22:30 - 00:00: Cellrock
00:00 - 01:00: Frequencerz
01:00 - 02:00: B-Front
02:00 - 02:30: B-Front vs Thera
02:30 - 03:30: Thera
03:30 - 04:30: Degos & Re-Done
04:30 - 05:30: Titan
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Perfecte timetable :worship:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is nogal een TT :D Afhankelijk van of ik moe ben, ben ik tot 4.30 of 5.30 aanwezig :yay:

Nu nog ff een auto fixen... :whistle:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Perfecte timetable :worship:

Dat zeker, zolang Titan verder gaat waar de TC heren gebleven waren, maar dat kan die wel ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten