Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Vond de editie van februari dit jaar een van de vetste feesten van het jaar dus waarschijnlijk wel aanwezig :D

Inderdaad :D Denk ook wel weer aanwezig! Line-up is sowieso lekker
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Klopt. Thera was de enige reden waarom ik toen de Hardcore zaal uit ben gegaan :P


:worship:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! 10 euro voor deze line-up :drool: .
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 20:47 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Optie! 10 euro voor deze line-up :drool: .


we gaan dit zeker doen!! :thumbsup: nieuwjaar vieren! xd
Bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:34 
 

ja ook aanwzig, met drugs en de trein.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja ook aanwzig, met biscuit en de trein.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 00:23 
 

Ik ga niet meer
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb om 11-11-2012 23:12 ook besloten dat ik niet meer ga. Heb helaas een begrafenis waar ik heen moet.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kent me geeneens :lol: :cry:
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Je kent me geeneens :lol: :cry:

Oeps, ik bedoelde 11-11-2012 21:34 :(

Sorry lieverd (L)
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik heb om 11-11-2012 23:12 ook besloten dat ik niet meer ga.

Ik ook, moet dan naar de dokter.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ook, omdat biscuit gaat.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Fuzzylogic schreef:
Je kent me geeneens :lol: :cry:

Oeps, ik bedoelde 11-11-2012 21:34 :(

Sorry lieverd (L)


Het is je vergeven :aww:

Wat is er mis met biscuit eigenlijk xd
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Wat is er mis met biscuit eigenlijk xd

Het is een idioot.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 13:59 
 

ik ben vaak niet zuiver nee.
Je ziet me dan wel niet losgaan maar ik ga ook niet in de weg staan.

Mensen een idioot noemen getuigt van veel zelfvertrouwen.

Echt een applaus waard. Goedzo.
:thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
ik ben vaak niet zuiver nee.
Je ziet me dan wel niet losgaan maar ik ga ook niet in de weg staan.

Mensen een idioot noemen getuigt van veel zelfvertrouwen.

Echt een applaus waard. Goedzo.
:thumbup:

^^
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je bent een idioot.

Bedankt alvast voor het applaus!
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
ik ben vaak niet zuiver nee.
Je ziet me dan wel niet losgaan maar ik ga ook niet in de weg staan.

Mensen een idioot noemen getuigt van veel zelfvertrouwen.

Echt een applaus waard. Goedzo.
:thumbup:


Jij denkt dat het niet losgaan de enige variabele is dat maakt dat men jou niet mag?
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 18:37 
 

Firetrap schreef:
En-er-gy schreef:
ik ben vaak niet zuiver nee.
Je ziet me dan wel niet losgaan maar ik ga ook niet in de weg staan.

Mensen een idioot noemen getuigt van veel zelfvertrouwen.

Echt een applaus waard. Goedzo.
:thumbup:


Jij denkt dat het niet losgaan de enige variabele is dat maakt dat men jou niet mag?

Jij leest de tekst niet goed:
En-er-gy schreef:
ik ben vaak niet zuiver nee.


daarmee doel ik op mijn eigen reacties...
Politiek incorrect. ik accepteer jullie fouten ook...
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict

Ik ga wel, want deze line-up is nice en het is dichtbij.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen jullie die aub ergens anders of privé oplossen?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig met 2 vrienden, zin in!
Deze line-up, errmagerrd. :drool:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:51 
 
Hardtraxx Elite

Kaartje binnen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De auto is voor deze datum gereserveerd, net zoals de 22e voor Bass Academy :) Dus binnenkort maar eens kijken of ik kaarten aan ga schaffen.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De auto is voor deze datum gereserveerd, net zoals de 22e voor Bass Academy :) Dus binnenkort maar eens kijken of ik kaarten aan ga schaffen.

:thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten