Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:50 

Hardtraxx Veteran

Ik ga niet meer :/

edit
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:33 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk toch aanwezig! :D Als ik ga wordt het wel €20,- entree, maar dat mag de pret niet drukken. ^^
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:39 

Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Waarschijnlijk toch aanwezig! :D Als ik ga wordt het wel €20,- entree, maar dat mag de pret niet drukken. ^^

Die 20 euro moet het wel minimaal waard worden, 12euro voorverkoop is gewoon een weggevertje haha.
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Uberhout schreef:

Die 20 euro moet het wel minimaal waard worden, 12euro voorverkoop is gewoon een weggevertje haha.

Ja, 20 euro is nog steeds niet veel als je kijkt naar de line-up :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:49 

Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:

Misschien dat je nog een kaartje kan fixen op partyflock voor een 10tje!

Onthafloorx schreef:
Tot straks! :love:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:51 

Hardtraxx Veteran

Tot zo gebakjes.
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 22:10 

Hardtraxxer

Tot vanavond allen! :clap:
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 23:56 

Hardtraxx Addict

Zijn er nog mensen die naar Utrecht moeten na aflopp?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 07:26 

Hardtraxx Veteran

Hierom houd ik van hardstyle! Godverdomme wat een vet feest! Crystal Venue flikt het hem weer. Nu ben ik best wel benieuwd of de Matrixx hier volgende week overheen kan, de lat ligt in ieder geval extreem hoog!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 08:04 

Bierkoning

Wat was dit vet zeg, Titan eindbaas, eindelijk Formula live gehoord :love: :love: Godver wat nice.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 08:15 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat was dit vet zeg, Titan eindbaas, eindelijk Formula live gehoord :love: :love: Godver wat nice.

Die remix van Trapped :drool: Die knalt live zo ontiegelijk hard! Enige minpunt aan de set van Titan was dat hij behoorlijk wat mixfouten maakte, en dan als hardcore kiest voor mainstream (Refly?????? :huh: ), maar verder was het echt asociaal hard beuken op die man z'n set!

Wel even respect voor MC Shizzler & Thera toen de CDJ's er mee ophielden voor 5 minuten tijdens de solo set van Pieter. Niet in paniek raken en gewoon doen wat je moet doen: het publiek vermaken, desnoods zonder muziek. Dat is ze meer dan gelukt! Ik kan me MC's herinneren die beter aangekaart staan bij de hogere organisaties die op dat moment echt dichtklappen en niet meer weten wat ze moeten doen of zeggen. De namen kunnen jullie zelf wel invullen, schat ik zo. ;)

Track van the night was 'eindelijk' weer deze. Baas dat je hem draaide, Pieter!

Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 09:25 

Hardtraxx Veteran

Wauw! Wat een feest _O_ geweldig!
Ondanks de vele mixfouten van cellrock, freq's en titan! Toch een waanzinnige avond gehad :D
Oh en Pieter: bedankt voor de pulse remix :hearteyes:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 13:16 

Hardtraxx Elite

Echt een fijn feest weer! :love:

Thera en B-front, wat een helden! Waar Titan mee bezig was weet niemand denk ik, gelukkig dat hij er nog een paar vette platen van Delete op gooide. :D En Frequencerz ben ik maar gaan zitten, want dat was echt een onzin set.. Al met al een heel vet feest! Ohja en jammer van de vloer haha, ik gleed de hele tijd weg helaas.

En nu ben ik alweer aan het leren..
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Wat baal ik er van dat ik er niet bij was... Maarja, helaas. Fijn voor iedereen dat het een vet feest was! Tot op Hard Bass :D
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 14:50 

Hardtraxx Veteran

Zo, ook weer ontwaakt. Was een topfeest voor het geld wat je betaald!

Bfront draaide verrassend leuk met plaatjes die je niet verwacht. Little Bitch, Poltergeist, Pwoap Live Mix bijv. Thera had voor mij de set van de avond, ondanks de power-fail tussendoor. Breadstick en Breaking Dawn deden het erg goed. D&R hadden een paar erg goede tracks maar ook veel die mij niet pakken, bovendien leek het geluid wat omlaag te zijn geschroefd. Titan begon erg slap, maar herstelde qua trackkeuze wat mij betreft goed in de tweede helft ( miljoen veel kippenvel toen DKOT er nog op werd gelegd, terwijl ik de hoop al had opgegeven ).

Verder was het weer gezellig met alle Hardtraxxers :) tot Hardbass.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

Toch wel heel blij dat we op het laatste moment nog besloten te gaan. Was de 20 euro meer dan waard!

Kwamen binnen bij de Frequencerz... Af en toe draaiden ze wel een leuk plaatje (1e keer Pattern 2 voor mij :loving: ) maar heel veel soeps was het niet. B-Front draaide wel lekker. Leuk ook om Little Bitch te horen, hele vette plaat blijft dat ^^ . D.O.N.K.E.Y. was ook genieten geblazen. Op een gegeven moment kakte het voor mij een beetje in, totdat Thera erbij kwam :D Weet niet meer wat er in dat half uur allemaal gedraaid is, maar het knalde allemaal heel lekker door. Thera solo was ook geweldig, heel veel vette plaatjes gehoord. Who Wants This is natuurlijk altijd een +1 :worship: Wat een dijk van een plaat blijft dat. Halverwege Degos & Re-Done de auto maar weer opgezocht. Wat ik van die set mee heb gekregen was ook heel erg lekker.
Uiteindelijk de avond afgesloten bij de 'Naar House' bus. Was wel toe aan een bakkie koffie en een lekkere cupcake. Heb ook in een halfbezopen bui nog een gesprek van 10 minuten gehad met zo'n evangelist.. Geen idee meer wat ik allemaal gezegd heb xd

Muzikaal gezien was dit voor mij met straatlengte afstand het beste feest :D Komt denk ook omdat dit het eerste 'raw' feest is waar ik heen ben geweest. Qua sfeer was het, vooral vooraan, ook een van de beste feesten :)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 14:54 

Bierkoning

Geniaal feest dit, er werd zo vet gedraaid door iedereen. Veel van m'n alltime favo's gehoord en veel tracks die ik nog niet of amper live gehoord had (Formula, DKOT, B-Front TBA, Pwoap Live Mix, Crisis etc.) Verder erg gezellig gehad en gelachen met iedereen! Ook nog even een onzingesprek met zo'n jezusgast gehad op het einde, man wat een raar volk xd

+/- punten:

+ Meeste sets
+ Gezelligheid
+ Geluid
+ Controle, ik werd niet eens gefouilleerd (weet niet of dat nou een pluspunt is eigenlijk)
+ D.O.N.K.E.Y., Who Wants This, Formula & DKOT :loving:
+ Entreeprijs

- Muntprijzen
- Jupiler, vooral op het begin van de avond
- Beetje veel van dat 'lokale volk' voor m'n gevoel, maar was niet storend ofzo
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:50 

Hardtraxxer

b-front vs thera was echt het tofste wat ik in tijden heb gezien!

na thera vond ik het allemaal niet zo boeiend meer.. maar dat komt misschien ook omdat ik de bob was en dus een beetje dood. Al met al wel een heel vet feestje! zeker voor dat geld.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

Wat was nou de verrassing die Nando al wel wist?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

De verrassing was dat er geen verrassing was.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 16:26 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
De verrassing was dat er geen verrassing was.

:lol:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 16:29 

Hardtraxx Crew

Wat een heerlijk feest was dit zeg! Voordeel van nuchter blijven is dat ik me kan herinneren wat er allemaal gedraaid is. Eigelijk elk nummer dat ik graag wilde horen heb ik gehoord.

Cellrock was niks speciaals, maar legde er af en toe een leuk (vaak Italiaans) plaatje op, zoals Rambo Is A Pussy, Pulsation en Put Some Grace. Frequencerz was zoals verwacht erg standaard. Hij draaide wel een nieuwe track die heel erg lekker klonk, meen door de vocalen heen Quakers van Zany & Freqz te horen, maar weet het niet zeker. Voor de rest gewoon het standaard werk.

B-Front legde er af en toe echt een heerlijk plaatje tussendoor (Pwoap Live Edit, Little Bitch, Noctus Noa, D.O.N.K.E.Y :drool: Poltergeist, Oblivion). Thera z'n set was ook heerlijk, wat blijf ik zijn tracks gaaf vinden. The Dungeon remix ^^ Jammer dat het geluid enige tijd stil lag. Ohja, en hij draaide Hardstyle Matters (Delete Remix) en Breadstick (Thera Remix) :loving:

Degos & Re-Done was zoals verwacht weer heldig, draaide erg veel van hun eigen platen wat altijd goed is :worship: Synthgeweld, Lomperkennie, originele Outside The Box, Crisis, Forsaken, Turn It Off ( :drool: :drool: ) maar ook platen als Philippe Rochard - Mashup, Proud To Be Loud, Motion, Torture etc.

Titan is gewoon een eindbaas!! Enige minpunt was dat hij Bolivia er op legde en dat z'n platen niet altijd even recht lagen. Maar verder: Hour Of The Night, Who I Realy Am, Formula, Different Kind Of Therapy, de orginele Necropsy!!!!! :drool: Born To Fight, en ik blijf me verbazen hoe lekker de Trapped remix live gaat!

Al met al een erg geslaagd feestje :)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 16:31 

Hardtraxx Veteran

Dat jullie allemaal om kwart over 5 weggingen, is jullie probleem. Wij hebben van half 6 tot 7 nog even volop lopen genieten op de beats van Delete! :yay:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:14 

Hardtraxxer

B-front, thera en Degos & Re-Done hadden heerlijke setjes :worship:

Mag ook wel even gezegd worden dat D & R een paar ziekelijke midintro overgangen hadden wat je geen 1 andere dj ziet doen :worship:

En titan bouwde gewoon af na D & R leek t :(

Al met al een dik feest iig :)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:30 

Hardtraxx Veteran

Dennis93 schreef:
B-front, thera en Degos & Re-Done hadden heerlijke setjes :worship:

Mag ook wel even gezegd worden dat D & R een paar ziekelijke midintro overgangen hadden wat je geen 1 andere dj ziet doen :worship:

En titan bouwde gewoon af na D & R leek t :(

Al met al een dik feest iig :)

Kon je op zich ook wel aan zien komen. Vond het sowieso een beetje raar dat er 2,5 uur lang Theracords achter elkaar stond. Niet dat ik zo lang Theracords achter elkaar niet leuk vond en ook al draaiden D&R genoeg andere platen, het was inderdaad wat beter geweest om D&R af te laten sluiten. Of nog beter: Delete over te halen om vanuit Tilburg hierheen te laten scheuren. :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten