Wat een heerlijk feest was dit zeg! Voordeel van nuchter blijven is dat ik me kan herinneren wat er allemaal gedraaid is. Eigelijk elk nummer dat ik graag wilde horen heb ik gehoord.
Cellrock was niks speciaals, maar legde er af en toe een leuk (vaak Italiaans) plaatje op, zoals Rambo Is A Pussy, Pulsation en Put Some Grace. Frequencerz was zoals verwacht erg standaard. Hij draaide wel een nieuwe track die heel erg lekker klonk, meen door de vocalen heen Quakers van Zany & Freqz te horen, maar weet het niet zeker. Voor de rest gewoon het standaard werk.
B-Front legde er af en toe echt een heerlijk plaatje tussendoor (Pwoap Live Edit, Little Bitch, Noctus Noa, D.O.N.K.E.Y

Poltergeist, Oblivion). Thera z'n set was ook heerlijk, wat blijf ik zijn tracks gaaf vinden. The Dungeon remix

Jammer dat het geluid enige tijd stil lag. Ohja, en hij draaide Hardstyle Matters (Delete Remix) en Breadstick (Thera Remix)
Degos & Re-Done was zoals verwacht weer heldig, draaide erg veel van hun eigen platen wat altijd goed is

Synthgeweld, Lomperkennie, originele Outside The Box, Crisis, Forsaken, Turn It Off (

) maar ook platen als Philippe Rochard - Mashup, Proud To Be Loud, Motion, Torture etc.
Titan is gewoon een eindbaas!! Enige minpunt was dat hij Bolivia er op legde en dat z'n platen niet altijd even recht lagen. Maar verder: Hour Of The Night, Who I Realy Am, Formula, Different Kind Of Therapy, de orginele Necropsy!!!!!

Born To Fight, en ik blijf me verbazen hoe lekker de Trapped remix live gaat!
Al met al een erg geslaagd feestje