Ik ga niet meer
edit
edit
Die 20 euro moet het wel minimaal waard worden, 12euro voorverkoop is gewoon een weggevertje haha.wrote:Waarschijnlijk toch aanwezig!Als ik ga wordt het wel €20,- entree, maar dat mag de pret niet drukken.
Ja, 20 euro is nog steeds niet veel als je kijkt naar de line-upwrote:Die 20 euro moet het wel minimaal waard worden, 12euro voorverkoop is gewoon een weggevertje haha.wrote:Waarschijnlijk toch aanwezig!Als ik ga wordt het wel €20,- entree, maar dat mag de pret niet drukken.
Misschien dat je nog een kaartje kan fixen op partyflock voor een 10tje!wrote:Waarschijnlijk toch aanwezig!Als ik ga wordt het wel €20,- entree, maar dat mag de pret niet drukken.
wrote:Tot straks!
Die remix van Trappedwrote:Wat was dit vet zeg, Titan eindbaas, eindelijk Formula live gehoord![]()
Godver wat nice.
wrote:De verrassing was dat er geen verrassing was.
Kon je op zich ook wel aan zien komen. Vond het sowieso een beetje raar dat er 2,5 uur lang Theracords achter elkaar stond. Niet dat ik zo lang Theracords achter elkaar niet leuk vond en ook al draaiden D&R genoeg andere platen, het was inderdaad wat beter geweest om D&R af te laten sluiten. Of nog beter: Delete over te halen om vanuit Tilburg hierheen te laten scheuren.wrote:B-front, thera en Degos & Re-Done hadden heerlijke setjes![]()
Mag ook wel even gezegd worden dat D & R een paar ziekelijke midintro overgangen hadden wat je geen 1 andere dj ziet doen![]()
En titan bouwde gewoon af na D & R leek t![]()
Al met al een dik feest iig