Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran

snitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaan we weer een uurtje langer door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Is het al zaterdag?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh god, vrouwen en kinderen eerst.

Haha, gaat toch niet door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Beetje brak van gisteren, dus de echte zin moet nog komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem ergens de hoop dat Delete even over komt van Tilburg ^^ en afsluit hier! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Stiekem ergens de hoop dat Delete even over komt van Tilburg ^^ en afsluit hier! :P

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, volgens http://www.naarhouse.nl/naar-house/agen ... gatieAnker duurt het van 22.30 tot 6.30. Dus misschien toch een verassings-laatste-uurtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nou Nando? Wat stond er bovenaan deze pagina? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nou Nando? Wat stond er bovenaan deze pagina? :P

Nee dat kan ik echt niet zeggen, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
wootum schreef:
Nou Nando? Wat stond er bovenaan deze pagina? :P

Nee dat kan ik echt niet zeggen, sorry.

Dan zullen we het vast vanavond wel zien :P

Iedereen al aanwezig tijdens Cellrock?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :D Wordt een mooie :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cellrock
Citaat:
Yeah baby! Just finished my two new tracks
1) Cellphone (Thanks @Michael Mik-Tek-G for the name)
2) Why Can't you see

Wanna hear them first? Go to Crystal Venue tonight!


Wil graag bijtijds aanwezig zijn voor Cellrock maar zal 'm waarschijnlijk niet worden.. De bob werkt tot vrij laat, hopelijk nog 't laatste half uurtje meepakken dan. En Nando, why you make us curious! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Have fun, ladies. Moet het helaas missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Have fun, ladies. Moet het helaas missen

Wtf, dacht dat jij ging. Je gaat echt iets grandioos missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut ik ben ziek :cry: Alles had ik geregeld, goed geleerd zodat ik morgen niks hoef te doen, gratis toegang gewonnen, lig ik verdomme al de hele dag de kotsen >.< Gaat hem niet worden vanavond, veel plezier allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd Nando, ik kan niet tegen geheimen.

Edit: Oké, ik heb de intel verzameld, dit is niet normaal VET! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Kut ik ben ziek :cry: Alles had ik geregeld, goed geleerd zodat ik morgen niks hoef te doen, gratis toegang gewonnen, lig ik verdomme al de hele dag de kotsen >.< Gaat hem niet worden vanavond, veel plezier allemaal!


Balen man. Thx en beterschap :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Gvd Nando, ik kan niet tegen geheimen.

Edit: Oké, ik heb de intel verzameld, dit is niet normaal VET! :oh:

Tell me. Bas, krijg ik vanavond trouwens mijn prijs van WIDM? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me een goed plan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:48 
 
Hardtraxx Addict

Joepie superveel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Elite

Tot straks! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:38 
 
Hardtraxx Addict

Joepie stap nu in de auto tot vnv vrienden
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten