Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het wel een stap terug van Thera naar Titan en gooide Titan iets te snel de HC er op naar mijn mening, maar het gaat vast wel goed komen en ik heb er zwaar veel zin in :worship:

Al sinds Thrillogy geen feest gehad, dus hier even dubbeldik inhalen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Vorig jaar was het wel een stap terug van Thera naar Titan en gooide Titan iets te snel de HC er op naar mijn mening, maar het gaat vast wel goed komen en ik heb er zwaar veel zin in :worship:

Al sinds Thrillogy geen feest gehad, dus hier even dubbeldik inhalen :D


Ja dat hoeft voor mij inderdaad ook niet, om 5 uur hardcore, maar daar heb je best kans op. En hij heeft juist meestal zo'n lekkere platenkeuze, zijn set van Thrillogy staat me nog steeds goed bij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:26 
 
Hardtraxx Elite

Echt weer een heerlijke timetable! Hopen dat Titan er wat nr's van Delete en Vazard op gooit net als op Qontinent! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Pffft.. Had hier wel zin in, maar mn vrienden beginnen nu ineens allemaal af te haken :/ Ik hoop maar dat een aantal zich nog bedenken en anders alvast veel plezier aan iedereen die wel gaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaarten binnen, eerste feestje van 2013. Heb er zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kaarten binnen, eerste feestje van 2013. Heb er zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi, lang niet gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mooi, lang niet gezien!

Ja idd, hardstyle trekt me steeds minder de laatste maanden. Laten we hopen dat er door dit feest verandering komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 00:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mooie timetable, hoop dat Titan niet al te snel over gaat op hardcore inderdaad. Maar even een vraagje waarom is het tot 05:30? Vorig jaar was het gewoon tot 06:00 toch?

Maar goed ik moet nog even vervoer regelen maar dat komt vast wel goed, heb er in ieder geval donders zin in. Vooral om deze (hopelijk) te horen :love: :

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gaat ie sowieso draaien. :loving: Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ramm'n!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah, ik sta op de gastenlijst dankzij de TC nieuwsbrief xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kun je munten van vorig jaar nog gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vorig jaar was het gewoon tot 06:00 toch?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.naarhouse.nl/naar-house/agen ... gatieAnker
Citaat:
Inception
Crystal Venue-Culemborg
12-1-2013
22:30 - 06:30


De jezus bus is er tot later, gezellige afterparty :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen gek idee, als ik met OV ga kan ik pas rond 7 uur de trein terug pakken ofzo... heeft er niemand een plekje in een auto over langs Den Bosch, evt. tegen vergoeding? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:55 
 
Hardtraxxer

Misschien toch maar heen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Jorgvv schreef:
Misschien toch maar heen :D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 15:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! En ik hoef ook niet te rijden dus lekker aan het bier de hele avond :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Kaartje binnen! En ik hoef ook niet te rijden dus lekker aan het bier de hele avond :woot:

Woei! Lekker rode wangetjes creëren :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 15:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Kaartje binnen! En ik hoef ook niet te rijden dus lekker aan het bier de hele avond :woot:

Woei! Lekker rode wangetjes creëren :beer:

Daar heb ik geen bier voor nodig :P

Ik ga daarvoor misschien wel eerst bowlen trouwens, kan nog wat worden als het door gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh god, vrouwen en kinderen eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iets meer als 24 uur. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit:

Shit dat mocht niet naar buiten komen, nvm.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten