Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
patrickjeb schreef:
Was echt drama, ze waren niet echt het toppunt van lekker maargoed, ze stonden de vorige editie ook al :P

een vuilniszak met kerstverlichting is nog aantrekkelijker als die blonde :lol: nondeju wat was die smerig xd

te grappig waren ook al die kansloze mensen die volle bak uit de maat bij de dj booth gingen staan hakken op niet-snelle HS tracks :lol:


ook wel een genietmomentje: een meisje dat stamppasjes geleerd kreeg xd dat is zo mooi om te zien he :lol:
gaat ze vervolgens ook staan headbangen en flikkerd ze van de stage af :worship:


Wat heb ik genoten van al die "newbies"! Echt heerlijk gewoon, man man. Maar geef toe Swoosh, die meiden konden wel dansen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Who Wants This :worship: :worship: :worship: Jezus wat was dat genieten :loving:

KSwoosh schreef:
overigens, ook nog een mooi gesprek gehad met meneer Hein, held!

Haha ja dat is een maat van mij, mooie kerel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:07 
 

Jurheinen schreef:
Wat heb ik genoten van al die "newbies"! Echt heerlijk gewoon, man man. Maar geef toe Swoosh, die meiden konden wel dansen :whistle:

jij kon dr anders ook wat van! toch maar een carriere als danseres overwegen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Jurheinen schreef:
Wat heb ik genoten van al die "newbies"! Echt heerlijk gewoon, man man. Maar geef toe Swoosh, die meiden konden wel dansen :whistle:

jij kon dr anders ook wat van! toch maar een carriere als danseres overwegen? :P


Haha, heb echt zwaard hard gelachen gisteren :lol: . Sowieso de hele avond was echt genieten met iedereen van HT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Banaan dat filmpje van Pattern 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klos schreef:
En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihi :loving: Was gezellig!

? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:24 
 

Henk-Jan schreef:
Haha Banaan dat filmpje van Pattern 2 :P

http://www.youtube.com/watch?v=0YZE33sgj8g#t=0m34s
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Klos schreef:
En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihi :loving: Was gezellig!

? :P


:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
TL


Naar stash kwam Do The Happy face :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Klos schreef:
En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihi :loving: Was gezellig!

? :P


:kiss:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Snap er niks meer van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:29 
 

zoals gezegd, de HT groep was zeer gezellig, en nog maar een foto om het te bewijzen :P
en met onze fusion boy Timothy erbij , haha :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Je vergeet zo'n beetje de vetste plaat davey :P : Doneee
Dat was een beste rit jonge, nu lekker in bed :D

Ja, ik wilde die nog posten vanaf mijn mobiel, maar toen ben ik in slaap gevallen :lol: Do the happy face kwam ook nog ff langs toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:56 
 
Hardtraxxer

Haha geniaal bij Pattern 2 hoe ik Mandy optil en daarna keihard los!! :woot:
Bedankt mensen voor dit super geniale feestje, was echt fucking vet!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Er is ook nog een foto van heel HT gemaakt door zon prof toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:06 
 

Moving Madness schreef:
Haha geniaal bij Pattern 2 hoe ik Mandy optil en daarna keihard los!! :woot:
Bedankt mensen voor dit super geniale feestje, was echt fucking vet!! (L)

was me niet eens opgevallen, held!

@Jurheinen: idd, die was van u-model.nl, maar die foto staat er nog niet (geeneen foto van Inception)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Klos schreef:
En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihi :loving: Was gezellig!

? :P

Ik kreeg een kusje van Klos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahhhh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:10 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Moving Madness schreef:
Haha geniaal bij Pattern 2 hoe ik Mandy optil en daarna keihard los!! :woot:
Bedankt mensen voor dit super geniale feestje, was echt fucking vet!! (L)

was me niet eens opgevallen, held!

@Jurheinen: idd, die was van u-model.nl, maar die foto staat er nog niet (geeneen foto van Inception)

Haha, ja we hebben heerlijk geramt maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Klos schreef:
En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihi :loving: Was gezellig!

? :P

Ik kreeg een kusje van Klos :P

Ga je vreemd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten :D


Deze ook heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Deze ook heerlijk :D

Wat was dat heerlijk :loving: kan zo van die track genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ga je vreemd :/

Neeeeeeee tuurlijk niet :cry:


Thera draaide trouwens nog een track met vreselijke pitchkicks :lol: Zal wel die Phrantic- TBA zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Genieten :D


]


Zo irritant als iemand zo los gaat als de gozer helemaal links op de eerste paar seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Mr Lellebel schreef:
Genieten :D
filmpje

]


Zo irritant als iemand zo los gaat als de gozer helemaal links op de eerste paar seconden.

Wat dan? Hij beukt je heus niet omver hoor ;)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten