patrickjeb schreef:
Was echt drama, ze waren niet echt het toppunt van lekker maargoed, ze stonden de vorige editie ook al

een vuilniszak met kerstverlichting is nog aantrekkelijker als die blonde

nondeju wat was die smerig

te grappig waren ook al die kansloze mensen die volle bak uit de maat bij de dj booth gingen staan hakken op niet-snelle HS tracks
ook wel een genietmomentje: een meisje dat stamppasjes geleerd kreeg

dat is zo mooi om te zien he

gaat ze vervolgens ook staan headbangen en flikkerd ze van de stage af

Wat heb ik genoten van al die "newbies"! Echt heerlijk gewoon, man man. Maar geef toe Swoosh, die meiden konden wel dansen