Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Haha vette filmpjes. :D Wacht maar tot David die van Pattern 2 bij Titan online gooit. :innocent:

Ging tijdens Anagenetic volgens mij harder :P Of was het bij jou andersom? :D

Kan er niet over uit hoe vet die plaat blijft, gewoon elke keer weer. Je wordt er helemaal mee doodgegooid maar hij verveelt me nog steeds niet, dat heb ik niet vaak haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ik zie echt maar weinig mensen op de maat dansen :P


Who gives a crap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou wat ik een tijdje terug met platen als MMA, Psychedelic enzovoort had, heb ik nu toch echt met Pattern 2.
Ben er echt helemaal klaar mee. Iedereen draait dat nummer te pas en te onpas :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Duruz schreef:
Ik zie echt maar weinig mensen op de maat dansen :P


Who gives a crap.


Kan soms best storend zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nando schreef:
Haha vette filmpjes. :D Wacht maar tot David die van Pattern 2 bij Titan online gooit. :innocent:

Ging tijdens Anagenetic volgens mij harder :P Of was het bij jou andersom? :D

Kan er niet over uit hoe vet die plaat blijft, gewoon elke keer weer. Je wordt er helemaal mee doodgegooid maar hij verveelt me nog steeds niet, dat heb ik niet vaak haha.

Ik heb bij Titan echt al m'n laatste energie eruit gegooid. Echt heerlijk was het. :D En ik heb het ook, dat is echt een nummer waar ik gewoon iedere keer weer van kan genieten live. Beste track van 2011. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Duruz schreef:
Ik zie echt maar weinig mensen op de maat dansen :P


Who gives a crap.


Ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou wat ik een tijdje terug met platen als MMA, Psychedelic enzovoort had, heb ik nu toch echt met Pattern 2.
Ben er echt helemaal klaar mee. Iedereen draait dat nummer te pas en te onpas :yawn:


Inderdaad :/ Is echt de MMA van de 'raw' hardstyle geworden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Kettingzaag schreef:
Duruz schreef:
Ik zie echt maar weinig mensen op de maat dansen :P


Who gives a crap.


Ik :P

Gelukkig rag ik keurig op de maat. :cool: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:31 
 

Ik sta stil op de maat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ik zie echt maar weinig mensen op de maat dansen :P

Heb er een paar zien hakken daar, en dan echt op hardcore tempo. :/

Dit was wel een vet feest ja, vond alleen die set van Deepack heel wisselvallig, hier en daar een aardige plaat maar verder beetje niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Kettingzaag schreef:
Duruz schreef:
Ik zie echt maar weinig mensen op de maat dansen :P


Who gives a crap.


Ik :P


Op een feest sta jij dus serieus te kijken naar andere mensen of ze wel los gaan op de maat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

Op een feest sta jij dus serieus te kijken naar andere mensen of ze wel los gaan op de maat?


Nee dat valt gewoon op. Niet dat je gaat kijken van hmm, wie wel en wie niet op de maat, dat zie je gewoon meteen en daar erger je je aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Nou wat ik een tijdje terug met platen als MMA, Psychedelic enzovoort had, heb ik nu toch echt met Pattern 2.
Ben er echt helemaal klaar mee. Iedereen draait dat nummer te pas en te onpas :yawn:


Inderdaad :/ Is echt de MMA van de 'raw' hardstyle geworden xd

/care (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die filmpjes :D Gek om jezelf zo terug te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Op een feest sta jij dus serieus te kijken naar andere mensen of ze wel los gaan op de maat?


Meestal kijk ik niet zo naar andere mensen, en als het opvalt is het meestal grappig dan ergerlijk, maar ik vind het er absoluut niet uitzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het echt een top feestje!
Last minute beslissing en voor de prijs die wij per kaart hebben betaald ( 5 eu) was het natuurlijk al snel goed.

Thera :loving: wat een koning blijft die man. En kon hem nu eindelijk bedanken voor de Fusion of Dance kaarten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:35 
 

Heerlijk het terugkijken van die filmpjes, het was echt heel erg vet :D
een geslaagd kinderfeestje zullen we maar zeggen :P

Anna Peters schreef:
jongens, thanks for the awesome night!! was echt super leuk met jullie! :D (L)

jouw set alleen al :worship: het was zwaar genieten!

en ff kijken, ook nog wat nieuwe HT'ers gezien:
michaelotje, dorianlt ofzoiets (de beste man zou nog een post neerkwakken ergens), circumflex (volges mij)
en natuurlijk de HT ragbende maniakzz
Klos was ook wel de held van de avond haha :lol:
en ohja, EINDELIJK timothyb ontmoet!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Pfff, ik ben ook weer wakker. Wat een kater :(

Maar het feestje was echt ziekelijk vet! :worship:

Zal straks even filmpjes online pleuren van Pattern 2 (bij anagenetic) en van Hoe Wants This

En Nando, dat ene pornowijf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Catatonic Overload - TBA.
Zany & The Beholder- Who Wants This.
Chris One & The Machine- Never fall Asleep.
Degos & Re-Done- Lomperkennie.
Phrantic - Spells.
CatatonicOverload & Geck-O- Rotten from the Inside.
Thera- It's a Fine Day.
Phrantic - TBA.
B-Front & Slim Shore- Chemical.
Open Source- 2012 (Catatonic Overload Remix).
Catatonic Overload- Goddamn.
Degos & Re-Done- Forsaken.
Thera- Therafied.
Catatonic Overload- Environment (Delete Remix)
DJ Thera vs Geck-o - Do The Happy Face.
DJ Thera - Stash
Wavolizer - Done


(L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer rustig ontwaakt en eigenlijk nergens last van, alleen een zwaar hoofd :lol:
Hier het verslag van mijn kant:

Kwam rond 23:45/50 de CV binnen met DaveyTL en Jurheinen en hoorde al 2.17 die gedraaid werd. Even rustig kaartje laten scannen (Wat nu wel gescand werd, vorige edities niet), jas op laten hangen en munten gehaald. Toen richting de zaal gelopen, maar eerst moest Jur naar de WC en kwamen Davey en ik Pommer al tegen. Toen Jur klaar was de zaal ingelopen en al snel iedereen van HT gevonden, het ging gelijk goed los en de sfeer zat er gelijk goed in. Anagenetic draaide echt een heldinnen set! :worship: Tracks als Mash Up, They Come For You, Revolution, Unlike Others, Pattern 2 en nog vele andere pareltjes. Henk-Jan/Jurheinen, kom maar op met dat Pattern 2 filmpje! Anagenetic sloot dan af met Mash Up en toen mocht Deepack beginnen.

Ze begonnen met Noisemaker Remix en het tempo was er gelijk uit, gelukkig kwam gelijk erna Klubbsound ( :loving:) en daarna Distorted Remix. Daarna ging het bergafwaarts met soms nog wel een leuke track als bijv. Artic - In The Night, Shiverz ( :worship:) en Invictus (Die jammer genoeg gedraaid werd toen ik wat te eten was halen). Ook werden er 2 tracks gedraaid met, zo te horen, Villain vocals die ik (nog) niet kende. Een zeer wisselvalige set dus, wel beter dan ik normaal van ze gewend ben! Tijdens Deepack ook nog even Thera aangesproken en me voorgesteld en gelukkig herkende je me! :D

Daarna was het de beurt aan Adaro. Hij opende gelijk met Sorrow en het werd verschrikkelijk druk vooraan, gelukkig was het enkele tracks naar Sorrow wel weer goed te doen. Hij draaide zeker niet slecht met tracks als No Time To Sleep, In The Night (2e keer), Revolution (2e keer), Bitch, Attention, HOTD, Bitcrusher Remix en als afsluiter KOTU.

Toen was Thera degene die het publiek mocht verwarmen. De 3e keer dat ik Thera zijn set mocht beluisteren en het was het meer dan waard. Hij begon met een ID van CO2 heb ik me laten vertellen. De toon was gelijk gezet. Verder heeft Davey de TL al geplaatst en Chukkels hem aangevuld dus verder weten jullie hem wel :P. Het was weer een geniale set, zoals ik de vorige 2 keer was gewend.

Titan was inmiddels ook gearriveerd en hij mocht om 5 uur het feest afsluiten. Het geluid was ineens een tikkie zachter dan normaal (Eigenlijk was het geluid al zachter dan de vorige edities, maar nu nog iets zachter), maar dat kwam volgens mij omdat Titan met zijn laptop draaide. Daarvan heb ik weer de TL bijgehouden (En gelijk doorgestuurd naar Wesskeej :P) dus die zal ik hier plaatsen:

- JoS & Titan - Midnight Freaks
- NC - Night After Night (Zany Remix)
- B-front - Virus
- Phrantic - Spells (2e Keer)
- Gunz 4 Hire - The Cycle
- B-front & Slim Shore - Chemical (2e Keer)
- Digital Punk And Profyler - Dark Symphony
- Degos & Re-Done - Dancing
- Radical Redemption & Crypsis - Darkness is Calling
- Titan - Remember Me
- Ran-D & Adaro - Under Attack
- Radical Redemption - Brutal 2.0
- Adaro - Haunter of the Dark
- Artic - In The Night (3e keer)
- B-front & High Voltage - Everything Changes
- R3Bels - Pattern 2 (2e Keer)
- Tha Playah - Clockwork

En toen zijn Davey, Jurheinen en ik naar huis gegaan :P

Was weer een geslaagd feest met zeer geslaagde setjes. De HT-ragbende was weer present en weer geniaal gezellig als altijd! Ook weer enkele nieuwe HT'ers ontmoet.
Filmpjes ben ik online aan het zetten, hier alvast degene waar je iedereen kan zien losgaan op Philippe Rochard - Mash Up! :D



Edit: Wat was het heerlijk om Forsaken live te horen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:55 
 

ik denk overigens dat iedereen het wel met me eens is dat het echt verschrikkelijk jammer was dat die danseressen af en toe weg gingen ,damn lekkere wijven







Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het eerste uur dat ik daar was viel het me nogal tegen, de sfeer was redelijk ver te zoeken en echt gezellig vond ik het niet. Maar later, naarmate er steeds vetter werd gedraaid, werd het dan ook uiteindelijk erg dik en was het heel gezellig ^^

En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihi :loving: Was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik denk overigens dat iedereen het wel met me eens is dat het echt verschrikkelijk jammer was dat die danseressen af en toe weg gingen ,damn lekkere wijven







Afbeelding


:lol:
Was echt drama, ze waren niet echt het toppunt van lekker maargoed, ze stonden de vorige editie ook al :P
Wel leuk toen bij die blonde de BH losschoot, heel toevallig was ik toen Bitch aan het filmen :lol:
Adaro keek goed z'n ogen uit :P
Kom online! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Attention!

Go away!

Hoe Wants This?

Ga toch weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:02 
 

patrickjeb schreef:
Was echt drama, ze waren niet echt het toppunt van lekker maargoed, ze stonden de vorige editie ook al :P

een vuilniszak met kerstverlichting is nog aantrekkelijker als die blonde :lol: nondeju wat was die smerig xd

te grappig waren ook al die kansloze mensen die volle bak uit de maat bij de dj booth gingen staan hakken op niet-snelle HS tracks :lol:


ook wel een genietmomentje: een meisje dat stamppasjes geleerd kreeg xd dat is zo mooi om te zien he :lol:
gaat ze vervolgens ook staan headbangen en flikkerd ze van de stage af :worship:

overigens, ook nog een mooi gesprek gehad met meneer Hein, held!
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten