Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:41 

Bierkoning

Haha we zien wel hoe het loopt Kasper ;)

Ik neem dat kaartje wel mee misschien kan ik er nog iemand blij mee maken en anders is het jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:53 

Donateur

Veel plezier iedereen en vooral veel succes met koukleumen buiten het feest om
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik heb er zin in :yay:
Davey is rond 11e bij mij met Jurheinen en dan rond kwart over/half 12 wel binnen :)

Ben nu op hem aan het wachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 07:24 

Hardtraxx Veteran

Net thuis, was weer een geniaal feest! Vanmiddag zal ik een verslagje maken. Heerlijke setjes met als uitschieters Anagenetic en Thera :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 08:23 

Bierkoning

Anagenetic & Thera draaiden idd geweldig :worship: Adaro was ook erg fijn en Titan was wel oke. Deepack vond ik echt dramatisch op een paar plaatjes na.

Was zoals gewoonlijk weer supergezellig met iedereen, wat zou ik toch zonder jullie moeten :loving:

Afterparty in de auto was trouwens ook erg geslaagd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 09:23 

Hardtraxx Veteran

HEERLIJK feestje :worship: :worship:

Impressie van Thera's set: (ongeveer in deze volgorde ook)

Catatonic Overload- TBA.
Zany & The Beholder- Who Wants This.
Chris One & The Machine- Never fall Asleep.
Degos & Re-Done- Lomperkennie.
Phrantic- Spells.
CatatonicOverload & Geck-O- Rotten from the Inside.
Thera- It's a Fine Day.
Thera- TBA.
B-Front & Slim Shore- Chemical.
Open Source- 2012 (Catatonic Overload Remix).
Catatonic Overload- Goddamn.
Degos & Re-Done- Forsaken.
Thera- Therafied.
Catatonic Overload- Environment (Delete Remix).

Zo klopt het toch wel zo'n beetje Thera?

Titan, Adaro & Anagenetic waren ook geweldig. Anagenetic draaide onder andere Mash Up, Adaro draaide onder andere Snatchz City en veel eigen platen en Titan draaide ook heerlijke platen. Remember Me blijft live toch geweldig :loving:

Al met al een fantastisch feestje, mede dankzij de vele Hardtraxxers. Speciaal bedankje voor Jurheinen omdat hij mee ging (anders was ik ook niet gegaan), en Klos bedankt voor de gezelligheid :kiss: Alle anderen natuurlijk ook!

En had Tommeutjuhh reserve-batterijen bij zich of zo :lol: ? Die gast bleeeeeef maar gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 09:28 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig ook veilig Patrick & Jurriën naar huis kunnen brengen, en ben zelf nu ook thuis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 10:30 

Hardtraxx Veteran

Je vergeet zo'n beetje de vetste plaat davey :P : Doneee
Dat was een beste rit jonge, nu lekker in bed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 10:40 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Je vergeet zo'n beetje de vetste plaat davey :P : Doneee

:cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 10:43 

Hardtraxx Veteran

Had al een reactie van je verwacht :P
Goedemorgen :D en nu leren jij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 11:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
En had Tommeutjuhh reserve-batterijen bij zich of zo :lol: ? Die gast bleeeeeef maar gaan.

Haha bij titan kon ik ook echt nietmeer hoor :$ werd ook misselijk/buikpijn en werd ook nog eens heel erg moe xd Had ik wel vaker last van dit feest :/ Voor mij persoonlijk dan ook geen geweldig feest maar het was heeeeeel gezellig en sommige setjes waren echt geweldig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 11:50 

Hardtraxx Veteran

Anagenetic :worship: Thera :worship: Geweldige setjes! Verder was het ook echt weer super gezellig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 12:45 

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
HEERLIJK feestje :worship: :worship:

Impressie van Thera's set: (ongeveer in deze volgorde ook)

Catatonic Overload - TBA.
Zany & The Beholder- Who Wants This.
Chris One & The Machine- Never fall Asleep.
Degos & Re-Done- Lomperkennie.
Phrantic - Spells.
CatatonicOverload & Geck-O- Rotten from the Inside.
Thera- It's a Fine Day.
Phrantic - TBA.
B-Front & Slim Shore- Chemical.
Open Source- 2012 (Catatonic Overload Remix).
Catatonic Overload- Goddamn.
Degos & Re-Done- Forsaken.
Thera- Therafied.
Catatonic Overload- Environment (Delete Remix)
DJ Thera vs Geck-o - Do The Happy Face.
DJ Thera - Stash
Wavolizer - Done

Zoiets dacht ik :)

Maar wat een belachelijk goede set! En wat is die 2e climax van de CO² TBA gruwelijk hard. En Stash heeft inderdaad niet veel met hardstyle te maken. :P

Maar even over het feest. Anagenetic... Wat heb je mij aangedaan? Tering jantje, wat een binnenkomer. Unlike Others, Pattern 2, The Demand, War In Reverse, Mash Up... Dit was verdomme de hardste set tot de laatste 2 heren aan tafel gingen. Damn, wat ik heb ik genoten en wat hebben mijn benen het geweten. Want fit was ik allerminst na afloop van deze set.

Daarom vond ik het ook niet zo erg dat Deepack dra-ma-tisch was. Let's Get Ill, XXlerator Anthem... hoe durf je?! Weinig woorden extra aan vuil maken.

Adaro zette gewoon weer een lekkere set neer. Niet heel speciaal, al dacht ik toch 2 ID's te horen. En die klonken goed, belooft wat voor volgende week!

Thera... Maakte mijn avond goed. Keer op keer weet deze gozer me weer te verrassen. Elke set is gewoon anders en elke set is gewoon puur goud. En dat je dan niet aan je eigen tracks en collabs toekomt, jammer dan. Die zullen vast wel komen. Kan me echt totaal niet indenken hoe deze set beter had kunnen zijn, al heeft hij daar zelf vast wel een antwoord op en dat zal ik vast de volgende keer wel merken.

Titan... Ja, ik was moe. Blame Thera. Lekkere set, lekkere knallers en ik sprong weer ff op bij 2 hardcore nummertjes. Doet hij goed. :)

Eindoordeel: redelijk feest. Ik heb langer gereisd met het OV dan dat het feest heeft geduurd (4 uur heen, 3 uur terug en dan reken ik de anderhalf uur wachttijd in de CV na afloop niet mee). Maar was het het waard? Ja. Maar niet dankzij het geluid, niet dankzij de kwaliteit van het feest (ik ben 20x beter gewend van Inception, al kwam dat misschien ook door het gebrek aan een hardcore zaal deze keer) en ook niet dankzij bepaalde DJ's. Dit feest was de moeite waard geworden door de fantastische performences van Anagenetic, DJ Thera en de Hardtraxx Ragbende. Mensen bedankt! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 12:57 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Adaro draaide onder andere Snatchz City :loving:

Dat meen je? Wat een held, toch maar weer balen dat ik Inception heb overgeslagen dit keer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:07 

Hardtraxx Veteran

Nando vooraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:19 

Hardtraxxer

jongens, thanks for the awesome night!! was echt super leuk met jullie! :D (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:20 

Hardtraxx Addict

haha kijk ze gaan prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Had al een reactie van je verwacht :P
Goedemorgen :D en nu leren jij :P

joh 8 uur was ik present xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:23 

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:29 

Donateur

Kettingzaag schreef:
haha kijk ze gaan prachtig.

Echt he wat een helden :worship: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

Haha Paap United wederom present op het feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:40 

Bierkoning

Ik heb de hoop opgegeven, lig al 4 uur lang wakker in bed. Had dat vorige week ook al, volgens mij zit er nog teveel adrenaline in m'n lichaam na die feestjes, hoe verrot ik ook ben. Nouja dan zal ik vannacht iig wel goed slapen denk ik zo ^^ Wegens tijd te veel maar eens een keer een verslagje van mijn kant:

Nowaxx: Ik kwam een uurtje of half 11 binnen, heb niet echt gelet op de gedraaide tracks, ik kan me nog een paar oude Headhunterz tracks herinneren, Big Fat Bass, FTS en nog wat. Maarja het eerste half uurtje is altijd een beetje inkomen, plekje zoeken, bier drinken etc.

Anagenetic: Eerste keer dat ik deze mooie dame op een feest mocht aanschouwen, ik had al goeie verhalen over d'r gehoord dus ik was erg benieuwd. Helaas voelde ik me niet zo lekker en ik stond op het punt om ff te gaan schijten, tot ik plots Green Forest van The Machine ingemixed hoorde worden, ik rende snel terug naar de zaal om deze epische plaat eindelijk eens live te horen, dat was geweldig, en m'n maagkramp was toen ook gelijk voorbij, heel raar xd Vanaf het begin had ze gelijk het gas erop en ik heb platen als 2.17 (Vind die zelf trouwens niet zo veel aan, maar de meeste HT'ers wel ), Revolutionz - Darkness, Drop 2 Your Knees, Pattern 2, Bombs Away & Mash Up. Geniale set gewoon (L) Een vrouw naar m'n hart zou ik bijna zeggen :P

Deepack: Na deze geweldige set was het tijd voor Deepack, waar ik toen wel even blij mee was, nog even een beetje bijkomen van de set van Anagenetic. Maar dat het zo erg zou worden had ik ook weer niet verwacht, ik denk dat ze 3 á 4 leuke plaatjes hebben gedraaid (Distorded Remix & Shiverz bijv.) maar verder vond ik het echt een drama, platen als Lets Get Ill, X ( :sick: ) en nog wat troep met pitchkicks die letterlijk zeer deden aan je oren, echt verschrikkelijk. Je zou toch beter verwachten van iemand die al zo lang meeloopt, gooi dan een keer Here's Johnny ofzo erop. Marcel was wel weer lekker bezig trouwens, blijft een held :P

Adaro: Thijs (of was het toch Maurice?) opende gelijk met Sorrow, wat toch een geweldige plaat blijft. Vervolgens kwamen er wat welbekende tracks voorbij (Mindgame, HYWTB, Put It On etc.) en ook Snatchcity werd gedraaid, vette plaat maar die pitchkicks gaan toch ook wel wat ver, maar ik vind ik ze niet heel erg storend. Met nog zo'n 20 minuten te gaan kwam eindelijk de track waar ik al de hele set op wachtte: Fuck The Fake Shit Remix, wat een geweldig nummer zeg :worship: Daarna kwamen nog HotD, Bitcrusher Remix & Kings of the Underground, god wat hoop ik dat ze die volgende week bij Hard Bass niet wéér als afsluiter gebruiken, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Al met al een lekkere set.

Thera: Ik begin misschien wat voorspelbaar te worden, maar hij zette gewoon wéér de beste set van de avond weg, al dat Theracords geweld afgewisseld met een paar fijne platen als Chemical, Dont Fall Asleep en natuurlijk Who Wants This :loving: :loving: :loving: Done was ook weer gruwelijk, blijft toch een plaat die je live moet horen vind ik. De TL is hierboven al vernoemd dus om alles te herhalen heeft niet zo veel zin, komt er op neer dat het gewoon weer fantastisch was, en Pieter blijft ook gewoon een held achter de draaitafels en als ie z'n eigen feestje aan het maken is in de zaal.

Titan: Hij opende geloof ik met Midnight Freaks, ik ben niet zo weg van die track maar verder was alles eigenlijk gewoon lekker wat hij draaide, alleen kon het niet op tegen het geweld van Thera waardoor het een beetje tegen viel. Ik sprak Adaro nog even en vertelde dat ik graag The Cycle wat vaker zou willen horen, en alsof je het over de duivel hebt: Daar was ie :P Verder heb ik o.a. nog Virus, Dark Symphony, Pattern 2, Everything Changes & Night After Night Remix gehoord. Het grote probleem was dat het geluid opeens een stuk zachter werd gezet, en ik kreeg ook nog eens een beetje last van kramp dus dat hielp ook niet echt. Die hardcore op het einde was wel grappig maar hoeft van mij eigenlijk niet, maarja hij deed het speciaal voor David volgens mij. Laat je niet misleiden door die lange krullen, er schuilt gewoon een ware gabber in hem.

Locatie: Dit was m'n eerste keer in de Crystal Venue. Op zich vond ik de locatie wel prima, snelle hulp bij de bar, genoeg ruimte en meestal wel goed geluid (alleen overheerste de bass ietsje voor m'n gevoel). Was er wel snikheet trouwens, de tering. En er liep ook best raar volk, ze gingen wel los maar het was wel heel apart om te zien soms :P En dan heb je nog een paar van die gasten die als een randebiel op het podium gaan staan om maar op de foto te kunnen met de DJ of om nog ff snel een track aan te vragen met je mobiel >.< Maar ik moet zeggen dat de sfeer over het algemeen zeker goed was.

Al met al was het weer een zeer geslaagd feestje, niet zo goed als vorige week maar hij krijgt toch een 'zeer goed' op partyflock. Het was weer heerlijk gezellig met iedereen, heb weer een hoop gelachen en plezier gehad zoals altijd, wat een helden zijn jullie ook (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

Haha vette filmpjes. :D Wacht maar tot David die van Pattern 2 bij Titan online gooit. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 14:17 

Hardtraxx Veteran

Ik zie echt maar weinig mensen op de maat dansen :P
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten