Ik heb de hoop opgegeven, lig al 4 uur lang wakker in bed. Had dat vorige week ook al, volgens mij zit er nog teveel adrenaline in m'n lichaam na die feestjes, hoe verrot ik ook ben. Nouja dan zal ik vannacht iig wel goed slapen denk ik zo

Wegens tijd te veel maar eens een keer een verslagje van mijn kant:
Nowaxx: Ik kwam een uurtje of half 11 binnen, heb niet echt gelet op de gedraaide tracks, ik kan me nog een paar oude Headhunterz tracks herinneren, Big Fat Bass, FTS en nog wat. Maarja het eerste half uurtje is altijd een beetje inkomen, plekje zoeken, bier drinken etc.
Anagenetic: Eerste keer dat ik deze mooie dame op een feest mocht aanschouwen, ik had al goeie verhalen over d'r gehoord dus ik was erg benieuwd. Helaas voelde ik me niet zo lekker en ik stond op het punt om ff te gaan schijten, tot ik plots Green Forest van The Machine ingemixed hoorde worden, ik rende snel terug naar de zaal om deze epische plaat eindelijk eens live te horen, dat was geweldig, en m'n maagkramp was toen ook gelijk voorbij, heel raar

Vanaf het begin had ze gelijk het gas erop en ik heb platen als 2.17 (Vind die zelf trouwens niet zo veel aan, maar de meeste HT'ers wel ), Revolutionz - Darkness, Drop 2 Your Knees, Pattern 2, Bombs Away & Mash Up. Geniale set gewoon

Een vrouw naar m'n hart zou ik bijna zeggen
Deepack: Na deze geweldige set was het tijd voor Deepack, waar ik toen wel even blij mee was, nog even een beetje bijkomen van de set van Anagenetic. Maar dat het zo erg zou worden had ik ook weer niet verwacht, ik denk dat ze 3 á 4 leuke plaatjes hebben gedraaid (Distorded Remix & Shiverz bijv.) maar verder vond ik het echt een drama, platen als Lets Get Ill, X (

) en nog wat troep met pitchkicks die letterlijk zeer deden aan je oren, echt verschrikkelijk. Je zou toch beter verwachten van iemand die al zo lang meeloopt, gooi dan een keer Here's Johnny ofzo erop. Marcel was wel weer lekker bezig trouwens, blijft een held
Adaro: Thijs (of was het toch Maurice?) opende gelijk met Sorrow, wat toch een geweldige plaat blijft. Vervolgens kwamen er wat welbekende tracks voorbij (Mindgame, HYWTB, Put It On etc.) en ook Snatchcity werd gedraaid, vette plaat maar die pitchkicks gaan toch ook wel wat ver, maar ik vind ik ze niet heel erg storend. Met nog zo'n 20 minuten te gaan kwam eindelijk de track waar ik al de hele set op wachtte: Fuck The Fake Shit Remix, wat een geweldig nummer zeg

Daarna kwamen nog HotD, Bitcrusher Remix & Kings of the Underground, god wat hoop ik dat ze die volgende week bij Hard Bass niet wéér als afsluiter gebruiken, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Al met al een lekkere set.
Thera: Ik begin misschien wat voorspelbaar te worden, maar hij zette gewoon wéér de beste set van de avond weg, al dat Theracords geweld afgewisseld met een paar fijne platen als Chemical, Dont Fall Asleep en natuurlijk Who Wants This

Done was ook weer gruwelijk, blijft toch een plaat die je live moet horen vind ik. De TL is hierboven al vernoemd dus om alles te herhalen heeft niet zo veel zin, komt er op neer dat het gewoon weer fantastisch was, en Pieter blijft ook gewoon een held achter de draaitafels en als ie z'n eigen feestje aan het maken is in de zaal.
Titan: Hij opende geloof ik met Midnight Freaks, ik ben niet zo weg van die track maar verder was alles eigenlijk gewoon lekker wat hij draaide, alleen kon het niet op tegen het geweld van Thera waardoor het een beetje tegen viel. Ik sprak Adaro nog even en vertelde dat ik graag The Cycle wat vaker zou willen horen, en alsof je het over de duivel hebt: Daar was ie

Verder heb ik o.a. nog Virus, Dark Symphony, Pattern 2, Everything Changes & Night After Night Remix gehoord. Het grote probleem was dat het geluid opeens een stuk zachter werd gezet, en ik kreeg ook nog eens een beetje last van kramp dus dat hielp ook niet echt. Die hardcore op het einde was wel grappig maar hoeft van mij eigenlijk niet, maarja hij deed het speciaal voor David volgens mij. Laat je niet misleiden door die lange krullen, er schuilt gewoon een ware gabber in hem.
Locatie: Dit was m'n eerste keer in de Crystal Venue. Op zich vond ik de locatie wel prima, snelle hulp bij de bar, genoeg ruimte en meestal wel goed geluid (alleen overheerste de bass ietsje voor m'n gevoel). Was er wel snikheet trouwens, de tering. En er liep ook best raar volk, ze gingen wel los maar het was wel heel apart om te zien soms

En dan heb je nog een paar van die gasten die als een randebiel op het podium gaan staan om maar op de foto te kunnen met de DJ of om nog ff snel een track aan te vragen met je mobiel

Maar ik moet zeggen dat de sfeer over het algemeen zeker goed was.
Al met al was het weer een zeer geslaagd feestje, niet zo goed als vorige week maar hij krijgt toch een 'zeer goed' op partyflock. Het was weer heerlijk gezellig met iedereen, heb weer een hoop gelachen en plezier gehad zoals altijd, wat een helden zijn jullie ook
