Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Genieten :D

Haha heerlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:41 
 

Kepro schreef:
Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.

daveytl, tom en nando zijn dat meestal haha

jurheinen was dan niet zo lomp, maar die vent heeft echt een stuk of 6 keer met zn vingers in mn ogen gestoken bijna xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Mr Lellebel schreef:
Genieten :D


]


Zo irritant als iemand zo los gaat als de gozer helemaal links op de eerste paar seconden.


zo staat mister p-stylez ook altijd om zich heen te slaan op een party :D
tenen stampen kan die ook heel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Kepro schreef:
Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.

daveytl, tom en nando zijn dat meestal haha

jurheinen was dan niet zo lomp, maar die vent heeft echt een stuk of 6 keer met zn vingers in mn ogen gestoken bijna xd


Hahaha, dat kwam gewoon omdat ik dronken was. Mijn fijne motoriek was een beetje weg kwijt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:51 
 

Jurheinen schreef:
Hahaha, dat kwam gewoon omdat ik dronken was. Mijn fijne motoriek was een beetje weg kwijt :whistle:

hoeveel heb jij uitgegeven dan gisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Jurheinen schreef:
Hahaha, dat kwam gewoon omdat ik dronken was. Mijn fijne motoriek was een beetje weg kwijt :whistle:

hoeveel heb jij uitgegeven dan gisteren?


40 of 50, weet het zo gauw even niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Kepro schreef:
Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.

daveytl, tom en nando zijn dat meestal haha

jurheinen was dan niet zo lomp, maar die vent heeft echt een stuk of 6 keer met zn vingers in mn ogen gestoken bijna xd

Ik heb pas 1 keer iemand geraakt in mijn rijke losgaan-carriere ( :P ), en dat was vorige week toen ik fucking dronken was.
Dus om te zeggen dat ik niet op pas zou onzin zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik heb pas 1 keer iemand geraakt in mijn rijke losgaan-carriere ( :P ), en dat was vorige week toen ik fucking dronken was.
Dus om te zeggen dat ik niet op pas zou onzin zijn.

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zolang je de ruimte hebt moet je er gebruik van maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een gezellige bende! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

Kepro schreef:
Mr Lellebel schreef:
Genieten :D


]


Zo irritant als iemand zo los gaat als de gozer helemaal links op de eerste paar seconden.

dat was ik vriend :)
en volgens mij heb ik, zoals je kunt zien niemand voor me en kan het dus gewoon..
ik heb nog nooit iemand geraakt dus ik pas echt wel op ;)
'malloot'.

Het was in ieder geval heel gezellig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar der BH los schoot :corn:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.

Stel je niet aan man -.- Hij heeft het gewoon naar zijn zin en als hij iemand raakt is het sowieso niet bewust. Het is ook niet alsof hij veel ruimte in beslag neemt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Ga je vreemd :/

Neeeeeeee tuurlijk niet :cry:


Thera draaide trouwens nog een track met vreselijke pitchkicks :lol: Zal wel die Phrantic- TBA zijn.

Nope die heeft geen pitchkicks, heb er helemaaaaaal geen gedraaid overigens??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Ga je vreemd :/

Neeeeeeee tuurlijk niet :cry:


Thera draaide trouwens nog een track met vreselijke pitchkicks :lol: Zal wel die Phrantic- TBA zijn.

Nope die heeft geen pitchkicks, heb er helemaaaaaal geen gedraaid overigens??

Dan was het geluid misschien slecht op een bepaald moment. Want 1 terugkerend stuk in een plaat deed gewoon pijn aan mijn oren ;)

Super bedankt trouwens voor je vette set, en vooral voor Rotten from the Inside :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zeuren davey, met je snatch city remix.. jezus wat afgrijselijk die pitchkicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hahaha weten jullie nog die gast die met een koprol die ophoging opkwam :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:12 
 

Haha ja xd Wat een waus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hahaha weten jullie nog die gast die met een koprol die ophoging opkwam :lol: :worship:

JAAA hahahaha :lol: :lol: wat een sjaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Niet zeuren davey, met je snatch city remix.. jezus wat afgrijselijk die pitchkicks :lol:

Haha klopt, die zijn ook vreselijk. Maar dit geluid vond ik nog minder aangenaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Pommer schreef:
Hahaha weten jullie nog die gast die met een koprol die ophoging opkwam :lol: :worship:


Of die vent met dat geblokte bloesje? die helemaal vooraan stond in het begin :P

Broertje van 1/2e Toneshifterz bedoel je? :P Er liepen sws echt rare figuren daar. Er was ook een kerel die dacht dat je a la Micheal Jackson moet dansen op hardstyle xd Dan doen wij het beter met die salsa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk filmpje incoming :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:17 
 

Pommer schreef:
mandy schreef:
Pommer schreef:
Hahaha weten jullie nog die gast die met een koprol die ophoging opkwam :lol: :worship:


Of die vent met dat geblokte bloesje? die helemaal vooraan stond in het begin :P

Broertje van 1/2e Toneshifterz bedoel je? :P Er liepen sws echt rare figuren daar. Er was ook een kerel die dacht dat je a la Micheal Jackson moet dansen op hardstyle xd Dan doen wij het beter met die salsa!

En een kerel die dacht dat je de macarena moest doen op hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload - Cursed! :yay:

Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten