Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer veel mensen die Klos vinden lijken op Adaro.
Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 druppels water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven :lol:

Ga je niet menen dit ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven :lol:

Ga je niet menen dit ..


Geen kusjes meer voor jou Davey..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:39 
 

Mr Lellebel schreef:
Henk-Jan schreef:

Hardcore is my true religion :$

wat een held ben jij ook xd ik lig echt in een deuk na dat filmpje xd overigens toen ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven :lol:

Ga je niet menen dit ..

Ik zeg niet dat je er op lijkt. Maar dat je meer op Mari lijkt (van bekende NL'ers) dan Adaro.
Je bent wel minder gay. Ben je het zelf ook wel mee eens toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha als ik die foto zo zie lijkt ie helemaal niet op Adaro maarja xd Blijft gewoon leuk om te zeggen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Klos schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven :lol:

Ga je niet menen dit ..

Ik zeg niet dat je er op lijkt. Maar dat je meer op Mari lijkt (van bekende NL'ers) dan Adaro.
Je bent wel minder gay. Ben je het zelf ook wel mee eens toch?

Dat je de gelijkenis erbij betrekt zegt me al genoeg :(

Daarvoor speciaal een filmpje voor jou:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wat een held ben jij ook xd ik lig echt in een deuk na dat filmpje xd overigens toen ook

Dankje, i guess :P Jij zat me op dat moment echt aan te kijken zo van: dafuq are u doin :surrender: maar wel met een glimlach :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Davey , je gebruikt je wenkbrauwen niet goed ! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Davey , je gebruikt je wenkbrauwen niet goed ! :(

Haha, daarvoor moet jij er bij zijn Pete, anders is het niet leuk :cry:

Leuk filmpje Maurice (L) En ik zal mijn vergelijking intrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Leuk filmpje Maurice (L) En ik zal mijn vergelijking intrekken.

Haha, I know. Ik moest ook gewoon lachen gister :D is prima jongen, volgende feestje weer een dansje doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

And i WRAAAAAOW like a tiger would!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
And i WRAAAAAOW like a tiger would!!

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:18 
 

mandy schreef:
Klos schreef:
Daveytl schreef:
Leuk filmpje Maurice (L) En ik zal mijn vergelijking intrekken.

Haha, I know. Ik moest ook gewoon lachen gister :D is prima jongen, volgende feestje weer een dansje doen :cool:


Maurice hb je dat filmpje van jurre en mij nog? onze dans-act? :cool:

ik heb er nog wel een leuke foto van haha xd maar dat filmpje is wel wat duidelijker denk ik, helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Klos schreef:
Daveytl schreef:
Leuk filmpje Maurice (L) En ik zal mijn vergelijking intrekken.

Haha, I know. Ik moest ook gewoon lachen gister :D is prima jongen, volgende feestje weer een dansje doen :cool:


Maurice hb je dat filmpje van jurre en mij nog? onze dans-act? :cool:

Ik hou m'n hart vast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar hield je wat anders vast.. :x
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Like a boss :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Like a boss :cool:

Hahahahahahaha kom echt niet meer bij hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben je toch ook een held pommer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Nou, ik heb m'n kans ook goed gepakt hoor daar haha :P

Ja dat voelde wel lekker aan he :$

David, Tom ik hoop dat jullie het nu geleerd hebben van de meester :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:28 
 

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga dan boven op het podium staan :(
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten