Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Michaelotje schreef:
Heee, ik heb ff een mededeling! Voor de mensen die met de trein zijn, mocht de trein dan in de ochtend niet rijden of iets.. kun bij mij blijven, zou het namelijk echt kut vinden als der mensen daar op ut station de kou zitten wachten!

Kijk, top is dit! Woon je in Culemborg?


member/Michaelotje/
Woonplaats: Culemborg

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Chukkels schreef:
Michaelotje schreef:
Heee, ik heb ff een mededeling! Voor de mensen die met de trein zijn, mocht de trein dan in de ochtend niet rijden of iets.. kun bij mij blijven, zou het namelijk echt kut vinden als der mensen daar op ut station de kou zitten wachten!

Kijk, top is dit! Woon je in Culemborg?


member/Michaelotje/
Woonplaats: Culemborg

:P

Mensen kunnen liegen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:04 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Michaelotje schreef:
Heee, ik heb ff een mededeling! Voor de mensen die met de trein zijn, mocht de trein dan in de ochtend niet rijden of iets.. kun bij mij blijven, zou het namelijk echt kut vinden als der mensen daar op ut station de kou zitten wachten!

Kijk, top is dit! Woon je in Culemborg?


10/15 min lopend vanaf de crystal venue! :)
(5 min van het station vandaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Michaelotje held! Scheelt dat wij met de auto zijn, anders had ik graag mee "geafterd" hahaha! :D

Hoop dat het de autorit een beetje gaat op schieten want zonder sneeuw/glahdeid duurt hij ook al 2 uur namelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:13 
 

Michaelotje schreef:
Heee, ik heb ff een mededeling! Voor de mensen die met de trein zijn, mocht de trein dan in de ochtend niet rijden of iets.. kun bij mij blijven, zou het namelijk echt kut vinden als der mensen daar op ut station de kou zitten wachten!

ah relax! fijn om dat zeker te hebben iig!

Daveytl schreef:
KSwoosh schreef:
waarom geen OV dan? is toch ook wel te doen? wat langzamer als normaal maar et rijd wel :P

Mehhh, ik weet niet of ik wel zin heb in het OV. Zitten wel voordelen aan, maar ik heb geen idee hoe ik dan overal moet komen e.d.
En ik heb Patrickjeb al beloofd dat ik hem op zal halen, en Jurriƫn verwacht ook dat we met de auto gaan.

het was eigenlijk op het bericht van PNXRMX :P
PNXRMX schreef:
We hebben uiteindelijk besloten om niet meer te gaan helaas :( Mandi heeft het te druk op t moment en ik heb eigenlijk geen zin om vrijwel zonder ervaring met gladde wegen voor en na een feest die afstand af te leggen als het streng afgeraden wordt. Dan maar haar verjaardag thuis vieren of op een kleiner feest waarvan we om 3 a 4 gewoon thuis zijn :)

Oja, ik heb dus 2 VIP tickets om weg te geven - stuur maar een PM :)

Wens iedereen iig veel plezier vanavond - weet zeker dat het een knaller wordt :) Tot op Hardclassics en Multigroove :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon lekker cd'tje aan, pilsjes erbij en knallen :D Wooolooomoooloooo hoooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij reizen er allemaal over Den Bosch met de trein? :P En hoe laat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm ik baal wel vreselijk... weet iemand hoe de wegen er op dit moment uitzien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
het was eigenlijk op het bericht van PNXRMX :P


Dan zijn we pas 9 uur thuis terwijl juist 1 van de redenen dat we niet gaan is dat Mandi morgen veel te doen heeft en dus op tijd thuis moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa ff gebeld over de situatie op de weg, en volgens hem is het prima :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen vanavond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Daveytl schreef:
Pa ff gebeld over de situatie op de weg, en volgens hem is het prima :yay:

Ja, begrijp niet goed waarom het sterk afgeraden wordt..
Wegen in het oosten zijn iig prima te berijden.
Wel een lange rit voor de boeg zeg, denk dat ik er wel 2,5 uur over ga doen:P
EDIT: oh, groetjes Henk-Jan >.<

Niet zeuren! Ik moet in m'n eentje 2 uur en 58 minuten erover doen met dat kut OV. En dat is ZONDER vertragingen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pa ff gebeld over de situatie op de weg, en volgens hem is het prima :yay:

Mooooooooooi!

Zo eerst naar een verjaardag en dan rond 22.30 naar Culemborg rijden, heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Michaelotje schreef:
Heee, ik heb ff een mededeling! Voor de mensen die met de trein zijn, mocht de trein dan in de ochtend niet rijden of iets.. kun bij mij blijven, zou het namelijk echt kut vinden als der mensen daar op ut station de kou zitten wachten!

Kijk, top is dit! Woon je in Culemborg?


Kijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wij reizen er allemaal over Den Bosch met de trein? :P En hoe laat? xd


Ik pak zelf de trein van 21.18 en zie Kasper in Oss om 21.33, je kunt namelijk ook via Zwolle - Nijmegen - Den Bosch.

Sorry voor dubbelpost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Chukkels schreef:
Wij reizen er allemaal over Den Bosch met de trein? :P En hoe laat? xd


Ik pak zelf de trein van 21.18 en zie Kasper in Oss om 21.33, je kunt namelijk ook via Zwolle - Nijmegen - Den Bosch.

Sorry voor dubbelpost :$

Als je half uurtje later doet, ik kom om 22.03 aan op Oss, als ik via Den Bosch reis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm eens ff overleggen met Kasper :D
Zou kunnen, alleen dan moet je 2 x overstappen >.<
Kun je beter in Zwolle eentje eerder pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:49 
 

wij pakken liever de trein als geplant, want dat scheelt ons een half uur reistijd en geeft een stuk meer zekerheid ivm overstappen halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wij pakken liever de trein als geplant, want dat scheelt ons een half uur reistijd en geeft een stuk meer zekerheid ivm overstappen halen

Ah k, zonde. Ik ga nu op weg. WhatsApp me maar ff, ik heb geen nummers meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij komen ook maar weer die kant op! snelweg zal wel redelijk te doen zijn denk ik :) tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Have fun jongens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in :yay:
Davey is rond 11e bij mij met Jurheinen en dan rond kwart over/half 12 wel binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nondeju ik kom net uit de kroeg rollen vanaf half 3, dat was niet zo slim haha xd Snel eten douchen omkleden etc. en dan half 10 richting Culemborg.

Tot vanavond iedereen (L)

Edit: Oja ik heb nog steeds een kaartje over xd Nu dus alsnog 14 euro betaald haha, aardig gepest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:31 
 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
wij pakken liever de trein als geplant, want dat scheelt ons een half uur reistijd en geeft een stuk meer zekerheid ivm overstappen halen

Ah k, zonde. Ik ga nu op weg. WhatsApp me maar ff, ik heb geen nummers meer :P

:thumbsup:

Pommer schreef:
Nondeju ik kom net uit de kroeg rollen vanaf half 3, dat was niet zo slim haha xd Snel eten douchen omkleden etc. en dan half 10 richting Culemborg.

Tot vanavond iedereen (L)

Pommer in het kwadraad vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nondeju ik kom net uit de kroeg rollen vanaf half 3, dat was niet zo slim haha xd Snel eten douchen omkleden etc. en dan half 10 richting Culemborg.

Tot vanavond iedereen (L)

Edit: Oja ik heb nog steeds een kaartje over xd Nu dus alsnog 14 euro betaald haha, aardig gepest.


Daar zal nog wel iemand blij mee gemaakt kunnen worden.
Maar tot straks (L)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten