Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
mandy schreef:
Pommer schreef:
Hahaha weten jullie nog die gast die met een koprol die ophoging opkwam :lol: :worship:


Of die vent met dat geblokte bloesje? die helemaal vooraan stond in het begin :P

Broertje van 1/2e Toneshifterz bedoel je? :P Er liepen sws echt rare figuren daar. Er was ook een kerel die dacht dat je a la Micheal Jackson moet dansen op hardstyle xd Dan doen wij het beter met die salsa!

Was toch het broertje van The machine? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahah @ 1.24 GODVERDOMME!!!! WAT FUCKING LEKKER!!!!!!
Wie was dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cursed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hahahahahah @ 1.24 GODVERDOMME!!!! WAT FUCKING LEKKER!!!!!!
Wie was dat :P

Kan er maar 1 zijn he, nando xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@ Tom
Oja haha, daar leek ie nog iets meer op :P En die ene gast die gewoon letterlijk 7 uur lang achter de DJ booth heeft gestaan om te wijzen naar mensen en z'n duim op te steken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hahahahahah @ 1.24 GODVERDOMME!!!! WAT FUCKING LEKKER!!!!!!
Wie was dat :P

:$ Dat kan ik wel zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat filmpje staat er al Mandy, @ zever topic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers:

Anagenetic @ Inception:
http://wtrns.fr/t7BvS6d-HD3q0C

Tracklist:
01. Zany & Nitrouz - Lonely Dark
02. Revolutionz - Darkness
03. Anagenetic - R909
04. Solutio & The I's - 2.17
05. Anagenetic - I'm ready
06. The Machine - Green Forest
07. Frequencerz - Revolution
08. Bad Elements - DJ Revolution (DJ KayEm Remix)
09. Antracks Ft. Wavemakerz - Carnage (Original)
10. Thera - The test 2.0 (Crypsis Remix)
11. Chain Reaction - Out with a bang
12. Tartaros - They come for you
13. Crypsis ft. Radical Redemption - Unlike others
14. Sasha F & Chris One - Recruit
15. The DizZorder ft. R-Tillary - Illusions (CO2 Remix)
16. Ma-Pe-Ro - My Odissy (Kayem & Likquid Remix)
17. High Voltage - Bombs away
18. Crypsis ft. Radical Redemption - Darkness is calling
19. Zany - Widowmaker (deni & chaser remix)
20. The R3bels - Pattern 2
21. Prefix - Outrageous
22. Degos & Re-Done vs Sasha F - Dump-b-ass
23. Philippe Rochard - Mash Up

Enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Hahahahahah @ 1.24 GODVERDOMME!!!! WAT FUCKING LEKKER!!!!!!
Wie was dat :P

:$ Dat kan ik wel zijn :P


Duidelijk Nando
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Anna Peters schreef:
Voor de liefhebbers:

Anagenetic @ Inception:
http://wtrns.fr/t7BvS6d-HD3q0C

Tracklist:
01. Zany & Nitrouz - Lonely Dark
02. Revolutionz - Darkness
03. Anagenetic - R909
04. Solutio & The I's - 2.17
05. Anagenetic - I'm ready
06. The Machine - Green Forest
07. Frequencerz - Revolution
08. Bad Elements - DJ Revolution (DJ KayEm Remix)
09. Antracks Ft. Wavemakerz - Carnage (Original)
10. Thera - The test 2.0 (Crypsis Remix)
11. Chain Reaction - Out with a bang
12. Tartaros - They come for you
13. Crypsis ft. Radical Redemption - Unlike others
14. Sasha F & Chris One - Recruit
15. The DizZorder ft. R-Tillary - Illusions (CO2 Remix)
16. Ma-Pe-Ro - My Odissy (Kayem & Likquid Remix)
17. High Voltage - Bombs away
18. Crypsis ft. Radical Redemption - Darkness is calling
19. Zany - Widowmaker (deni & chaser remix)
20. The R3bels - Pattern 2
21. Prefix - Outrageous
22. Degos & Re-Done vs Sasha F - Dump-b-ass
23. Philippe Rochard - Mash Up

Enjoy


14 was Drop 2 Your Knees :P
Maar wat een geweldige set, en helemaal mooi dat we hem nog eens terug kunnen luisteren :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Anna Peters schreef:
Setje


Dit was echt zo gruwelijk lekker inkomen :worship: En dan de set ook nog eens vrij geven, echt super! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Hahahahahah @ 1.24 GODVERDOMME!!!! WAT FUCKING LEKKER!!!!!!
Wie was dat :P

:$ Dat kan ik wel zijn :P


Duidelijk Nando

Nee dat was Davey hoor, zei die volgens mij tegen mij namelijk :P

mandy schreef:
Pommer schreef:
Dat filmpje staat er al Mandy, @ zever topic :worship:


haha ik bedoel dat filmpje hierboven :P
wat een skattie is het toch ook die david :loving:


Oh haha, jah die in het zever topic staat HJ ook bij :P
Jah het is een schattige gabber die David!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een set was dat zeg :loving:
En david je bent een eindbaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:

Hardcore is my true religion :$

mandy schreef:
wat een skattie is het toch ook die david :loving:

Thanx hun :kiss2:

Anna Peters schreef:
Setje

Heerlijk! Heel vet dat je, je set online zet :worship: was echt geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David, ziet er niet uit :list:
Dat lelijke shirt bedoel ik dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:37 
 

Daveytl schreef:
David, ziet er niet uit :list:
Dat lelijke shit bedoel ik dan

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Deze was tijdens Anagenetic :cool: let vooral niet op het geluid

Afbeelding
Ik op het laatst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
was ik vriend :)
en volgens mij heb ik, zoals je kunt zien niemand voor me en kan het dus gewoon..
ik heb nog nooit iemand geraakt dus ik pas echt wel op ;)
'malloot'.

Het was in ieder geval heel gezellig ^^[


Het gaat ook om je mensen achter je ;) maar laten we het hier maar bij houden.


Mr Lellebel schreef:
Kepro schreef:
Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.

Stel je niet aan man -.- Hij heeft het gewoon naar zijn zin en als hij iemand raakt is het sowieso niet bewust. Het is ook niet alsof hij veel ruimte in beslag neemt...



Dat hij het naar zijn zin heeft gaat het niet om. Het gaat om het principe. Denk om je omstanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
David, ziet er niet uit :list:
Dat lelijke shirt bedoel ik dan

Paap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera - Slash! :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stash...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clash :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Clash :cry:

Er komt een dag...
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten