Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dit weekend geen tijd, maar die line up roept naar me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

S.P.T. schreef:
4 VIP-tickets over van Vakantieveilingen i.v.m. te ver weg/geen vervoer hebben.
Mogen alle 4 weg voor 20 euro samen, eventueel ook per 2 kaarten, PM maar als je interesse hebt :)


2 kaartjes verkocht voor 10 euro, nog 2 kaartjes over voor 10 euro, mocht er nog belangstelling zijn voor 2 kaartjes kun je een PB sturen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Piaaa schreef:
Ik zou hier toch stiekem wel graag naartoe willen :cry:

Ga dan :)

Ga jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding


Nu moet je wel :evil:



TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
Piaaa schreef:
Ik zou hier toch stiekem wel graag naartoe willen :cry:

Ga dan :)

Ga jij?


Nee heb sporttoernooi ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wahahah, tis een no go helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nee heb sporttoernooi ;p


Nachttoernooi? :D

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
Piaaa schreef:
Ik zou hier toch stiekem wel graag naartoe willen :cry:

Ga dan :)

Ga jij?


Ga jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi topic wordt het zo, ik denk het wel ja maar moet even kijken hoe en wat. Moet zaterdagavond werken, en weet niet precies tot hoe laat.. kan dus erg laat worden en dan moeten we vanaf Voorschoten nog een uur rijden. Heb op zich wel zin..

Kijk ook even het weer aan voor ik de kettingen erom moet leggen.

Jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mooi topic wordt het zo, ik denk het wel ja maar moet even kijken hoe en wat. Moet zaterdagavond werken, en weet niet precies tot hoe laat.. kan dus erg laat worden en dan moeten we vanaf Voorschoten nog een uur rijden. Heb op zich wel zin..

Kijk ook even het weer aan voor ik de kettingen erom moet leggen.

Jij wel?


Alsgoedis wel ja, Davey komt me halen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mooi topic wordt het zo, ik denk het wel ja maar moet even kijken hoe en wat. Moet zaterdagavond werken, en weet niet precies tot hoe laat.. kan dus erg laat worden en dan moeten we vanaf Voorschoten nog een uur rijden. Heb op zich wel zin..

Kijk ook even het weer aan voor ik de kettingen erom moet leggen.

Jij wel?


Ik heb nog een kaartje voor je dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nee heb sporttoernooi ;p


Robert en sporten? Sorry mensen, ik ga niet meer naar Inception. Deze once-in-a-lifetime happening van Robert mag ik niet missen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sla deze ook even over. Ga het qua geld echt niet meer redden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eikels... Verlaat me maar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb echt zin om hier een lompe avond van te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook, hopelijk gaat mn linkervoet niet kloten zoals het al 2 weken doet.. Met maar een beetje te veel bewegen krijg ik er al last van. Hopelijk zaterdag geen last van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Eikels... Verlaat me maar :cry:

Meer ruimte voor jou :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die ruimte maak ik zelf wel.. Dat heb je afgelopen XXlerator ook weer gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Als t een beetje meezit, heb ik mn nieuwe track ook op tijd af om uit te testen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De "industrial hardstyle" track? :woot: Zo ja laat maar komen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja die ja xd

Vandaag was het de grote probeer dag in de studio en toevallig valt t onverwacht allemaal goed in elkaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké.. Kan hier voor 15 euro naar toe (5 euro ticket, 10 euro voor de bob) Ik had me eigen voorgenomen om niet te gaan omdat ik dan anders weer 4 weken achter elkaar een feestje ga hebben, maar eigenlijk begin ik me eigen gek te vinden dat ik dit wil skippen voor dat geld. xd

Er is nog 1 plaats vrij in de auto voor me, toch maar eens goed over nadenken. :P Het is alleen kut dat het weer zo super ver weg is vanuit Zeeland. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Vandaag was het de grote probeer dag in de studio en toevallig valt t onverwacht allemaal goed in elkaar :yay:

We'll be the judge of that. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Er is nog 1 plaats vrij in de auto voor me, toch maar eens goed over nadenken. :P Het is alleen kut dat het weer zo super ver weg is vanuit Zeeland. >.<

Alles is ver weg vanuit die pauper provincie van je. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera, mag ik (wederom) een request doen :$ ?

Zo ja, Debt of Blood :drool: Zo nee, geen probleem. Je maakt er vast wel weer iets geweldigs van.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten