Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Titan als afsluiter, dat komt wel goed hoor. Al gaat het natuurlijk niet harder dan Thera naar alle waarschijn.


Ben wel vergeten dat ik tot einde moet werken, maar als ik regel dat ik half 10 max weg kan. Kunnen we 10 uur weg, is prima toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Titan als afsluiter, dat komt wel goed hoor. Al gaat het natuurlijk niet harder dan Thera naar alle waarschijn.


Ben wel vergeten dat ik tot einde moet werken, maar als ik regel dat ik half 10 max weg kan. Kunnen we 10 uur weg, is prima toch? :)

Helemaal prima jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Titan als afsluiter, dat komt wel goed hoor. Al gaat het natuurlijk niet harder dan Thera naar alle waarschijn.


Ben wel vergeten dat ik tot einde moet werken, maar als ik regel dat ik half 10 max weg kan. Kunnen we 10 uur weg, is prima toch? :)

Helemaal prima jongen.


En echt bedankt voor dit aanbod trouwens! :love: Het was inderdaad een offer i couldnt refuse :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:06 
 

Jurheinen schreef:
Ben jij er ook Swoosh? :thumbsup:

mijn verjaardagsfeestje, dus JA!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Jurheinen schreef:
Ben jij er ook Swoosh? :thumbsup:

mijn verjaardagsfeestje, dus JA!!!!


Gratis bier! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
En echt bedankt voor dit aanbod trouwens! :love: Het was inderdaad een offer i couldnt refuse :D

Graag gedaan natuurlijk! Bedankt voor het meegaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:20 
 

Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:
Jurheinen schreef:
Ben jij er ook Swoosh? :thumbsup:

mijn verjaardagsfeestje, dus JA!!!!


Gratis bier! :beer:

als jij dat kan regelen :woot: ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Titan als afsluiter, dat komt wel goed hoor.

Necrospy :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
als jij dat kan regelen :woot: ;P


Nee, Jij gaat betalen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Give Swoosh ALL the rocketjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:43 
 

Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:
als jij dat kan regelen :woot: ;P


Nee, Jij gaat betalen!

denkt et dus ff niet he :P

Klos schreef:
Give Swoosh ALL the rocketjes

puik idee beste man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand nog een goedkoop kaartje nodig?:

aanbod/1-x-ticket-inception-t23106.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
En echt bedankt voor dit aanbod trouwens! :love: Het was inderdaad een offer i couldnt refuse :D

Graag gedaan natuurlijk! Bedankt voor het meegaan :thumbsup:


Je gaat dus? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Je gaat dus? :woot:

:thumbsup: Jazeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:
Je gaat dus? :woot:

:thumbsup: Jazeker!


Mooi :thumbsup:
Zal binnenkort wel even adres naar je PB'en :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand nog een goedkoop kaartje nodig?:

aanbod/1-x-ticket-inception-t23106.html

Kun je hem ff een dagje achter houden? Heb een kameraad bijna overgehaald om nog mee te gaan. Gaat zijn Thera-ontmaagding worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahhhhh helaas, hij kan niet mee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Er was geen glijmiddel meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha nasty dit ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is dit een feesttopic of een sextopic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:49 
 

DjThera schreef:
Er was geen glijmiddel meer xd

Nog eventjes wachten beste man, zaterdag kan je voluit gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helaas niet mee kunnen door ziekte . 2e keer ziek in 1,5 week tijd. Moet nu maar eens goed uitzieken en even helemaal niets doen. Baal er echt gruwelijk van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou hier toch stiekem wel graag naartoe willen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ik zou hier toch stiekem wel graag naartoe willen :cry:

Ga dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

What makes you stop from going :)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten