Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de treingangerts:
===========================­
BELANGRIJKE MEDEDELING::
In verband met de verwachte kou ( -10 C ) op zaterdagnacht heeft Crystal Venue besloten dat de bezoekers die met de trein komen tot een kwartier voor de eerst volgende trein binnen kunnen wachten.­ Het feest stopt wel om 6:00 uur.­ Daarna kunnen de treinreizigers bij de garderobe-hal wachten.­ Hiermee wilt Crystal Venue haar trouwe bezoekers beschermen tegen de grote temperatuurswisseling en de gevaren van langdurig blootstaan aan extreme kou.­
==============================­
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Voor de treingangerts:
===========================­
BELANGRIJKE MEDEDELING::
In verband met de verwachte kou ( -10 C ) op zaterdagnacht heeft Crystal Venue besloten dat de bezoekers die met de trein komen tot een kwartier voor de eerst volgende trein binnen kunnen wachten.­ Het feest stopt wel om 6:00 uur.­ Daarna kunnen de treinreizigers bij de garderobe-hal wachten.­ Hiermee wilt Crystal Venue haar trouwe bezoekers beschermen tegen de grote temperatuurswisseling en de gevaren van langdurig blootstaan aan extreme kou.­
==============================­


Wat een nette actie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro gaat zaterdag Snatchz City draaien op mijn aanvraag (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Adaro gaat zaterdag Snatchz City draaien op mijn aanvraag (L) (L)


:worship:
Die moet ik nog steeds live horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Adaro gaat zaterdag Snatchz City draaien op mijn aanvraag (L) (L)

:woot: Fucking nice man :D Toen ik die op Decibel hoorde werd ik helemaal gek, kan niet wachten om hem weer te horen! Davey :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 uur eerste trein terug naar Kampen... >.<

Dat gaat hem op deze manier niet worden. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
9 uur eerste trein terug naar Kampen... >.<

Dat gaat hem op deze manier niet worden. :cry:


Rij dan met mij mee sukkel niet zo zeuren en gewoon gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
9 uur eerste trein terug naar Kampen... >.<

Dat gaat hem op deze manier niet worden. :cry:


Rij dan met mij mee sukkel niet zo zeuren en gewoon gaan.


ga je op de fiets? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
9 uur eerste trein terug naar Kampen... >.<

Dat gaat hem op deze manier niet worden. :cry:


Rij dan met mij mee sukkel niet zo zeuren en gewoon gaan.

Oké, dan doe ik dat :D

Iemand nog een kaartje over voor een schappelijk prijsje? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
mrazura schreef:
Chukkels schreef:
9 uur eerste trein terug naar Kampen... >.<

Dat gaat hem op deze manier niet worden. :cry:


Rij dan met mij mee sukkel niet zo zeuren en gewoon gaan.

Oké, dan doe ik dat :D

Iemand nog een kaartje over voor een schappelijk prijsje? :whistle:

Had je je ticket weer weg gedaan? :P Ik heb er nog 1 over, mag je wel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
mrazura schreef:
Chukkels schreef:
9 uur eerste trein terug naar Kampen... >.<

Dat gaat hem op deze manier niet worden. :cry:


Rij dan met mij mee sukkel niet zo zeuren en gewoon gaan.


ga je op de fiets? :D


Haha van zoetermeer naar culemborg op de fiets :lol: Nee een vriend van me rijdt volgens mij ken je hem wel.
Als je nou zou regelen dat je ook mee gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop wel dat het weer wat beter wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hoop wel dat het weer wat beter wordt..

Inderdaad zeg... wij gaan met dit weer niet met de auto, dus hopen dat het verbetert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vertrouw timothyb niet achter t stuur met dit weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zucht mn maat wilt niet rijden met dit weer daar gaat mn feestje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk gaat niet iedereen het nu afblazen :/

Verder:

Citaat:
Pieter Heijnen @Theracords
Dj Thera - Stash is completely finished!! WOOHOO! Can't wait to play this one tomorrow at #inception @Crystalvenue


:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hopelijk gaat niet iedereen het nu afblazen :/

Verder:

Citaat:
Pieter Heijnen @Theracords
Dj Thera - Stash is completely finished!! WOOHOO! Can't wait to play this one tomorrow at #inception @Crystalvenue


:woot:

Bij mij zit de kans er ook groot in dat het hem toch niet gaat worden. Kutweer, niemand wil rijden en OV ga ik dus echt niet doen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan toch 2 uurtjes binnen wachten.. Zie het probleem niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Je kan toch 2 uurtjes binnen wachten.. Zie het probleem niet zo.

De eerstvolgende trein... Ik denk niet dat de CV mij tot 9 uur laat wachten aangezien er om half 7 al een trein gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:29 
 

Nando schreef:
Je kan toch 2 uurtjes binnen wachten.. Zie het probleem niet zo.

Tss.. Gewoon in de auto zitten, 3 speakers erin knallen en wachten tot de sneeuw dooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Nando schreef:
Je kan toch 2 uurtjes binnen wachten.. Zie het probleem niet zo.

Tss.. Gewoon in de auto zitten, 3 speakers erin knallen en wachten tot de sneeuw dooit!

Nee, we moeten wel Sjors overtreffen. Ik zeg 5 speakers! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Je kan toch 2 uurtjes binnen wachten.. Zie het probleem niet zo.

De eerstvolgende trein... Ik denk niet dat de CV mij tot 9 uur laat wachten aangezien er om half 7 al een trein gaat :P

Kan je niet vanaf Utrecht een andere trein pakken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik wel gewoon met de auto..
Lekker rustig aan doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Nando schreef:
Je kan toch 2 uurtjes binnen wachten.. Zie het probleem niet zo.

De eerstvolgende trein... Ik denk niet dat de CV mij tot 9 uur laat wachten aangezien er om half 7 al een trein gaat :P

Kan je niet vanaf Utrecht een andere trein pakken dan?

Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste naar Utrecht gaat om 08:14, ik kan dan meteen door. Wacht je daar toch een half uurtje Chuk?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten