Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:39 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Nando schreef:
Je kan toch 2 uurtjes binnen wachten.. Zie het probleem niet zo.

Tss.. Gewoon in de auto zitten, 3 speakers erin knallen en wachten tot de sneeuw dooit!

Nee, we moeten wel Sjors overtreffen. Ik zeg 5 speakers! :woot:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:39 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Eerste naar Utrecht gaat om 08:14, ik kan dan meteen door. Wacht je daar toch een half uurtje Chuk?

Grapjas. Ik ben dan pas op z'n vroegst 11 uur thuis. Ik ben gek, maar zo gek nou ook alweer niet.
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Eerste naar Utrecht gaat om 08:14, ik kan dan meteen door. Wacht je daar toch een half uurtje Chuk?

Grapjas. Ik ben dan pas op z'n vroegst 11 uur thuis. Ik ben gek, maar zo gek nou ook alweer niet.

Boeiend, je moet er wat voor over hebben. Je krijgt nog wel gratis entree van mij!
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:59 

Hardtraxx Elite

Gewoon gaan Chukkelien...

Ik weet trouwens ook nog niet hoe ik ga... De mensen met wie ik zou gaan lopen te bitchen over wie er nou rijden moet en blablabla... Als t morgenmiddag nog zo is zeg ik stik dr lekker in. Dan is t ook de laatste keer geweest dat ik met vrienden van mn meissie naar een feest ga. Gezeik elke keer met die gasten. Bah.. Met Qlimax ook. Spreek je om een bepaalde tijd af, en dan gewoon niet er zijn. Om vervolgens pas om 00:45 eindelijk in het Gelredome te staan. Met Xxlerator Raw Pirates zelfde verhaal. Traag lopen doen ect.. Gezeik elke keer.. Bah!
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:09 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Ik weet trouwens ook nog niet hoe ik ga... De mensen met wie ik zou gaan lopen te bitchen over wie er nou rijden moet en blablabla... Als t morgenmiddag nog zo is zeg ik stik dr lekker in. Dan is t ook de laatste keer geweest dat ik met vrienden van mn meissie naar een feest ga. Gezeik elke keer met die gasten. Bah.. Met Qlimax ook. Spreek je om een bepaalde tijd af, en dan gewoon niet er zijn. Om vervolgens pas om 00:45 eindelijk in het Gelredome te staan. Met Xxlerator Raw Pirates zelfde verhaal. Traag lopen doen ect.. Gezeik elke keer.. Bah!

Ik wil wel rijden. Blijf toch nuchter :P
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:10 

Hardtraxx Veteran

Dat is minder idd :(

Ik baal er ook wel van dat ik 1,5 uur moet rijden in de sneeuw. Vooral omdat ik nog geen ervaren sneeuwrijder ben. Maar komt wel goed, ik zal proberen om Jurheinen veilig bij Inception te krijgen & veilig thuis ^^
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:14 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Mag jij alweer rijden dan?
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:21 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Adaro gaat zaterdag Snatchz City draaien op mijn aanvraag (L) (L)

Gruwelijk, bedankt voor het aanvragen :worship: Ga hem nu ook maar weer is opzetten, lang niet gehoord :D
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:23 

Bierkoning

Moving Madness schreef:
Daveytl schreef:

Gruwelijk, bedankt voor het aanvragen :worship: Ga hem nu ook maar weer is opzetten, lang niet gehoord :D

Avio draaide die ook op Decibel, geniaal :worship:

Ik weet trouwens ook dat er een track gedraaid gaat worden die wij allemaal heeeel erg kunnen waarderen, maar ik weet niet of ik dat mag zeggen dus ik hou het ff voor me :$
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 16:31 

Hardtraxxer

Ben benieuwd :D Chill.. hebben toch vervoer heen en terug kunnen regelen! Fijn met de auto, OV sucks :P
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:16 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Moving Madness schreef:
Daveytl schreef:

Ik weet trouwens ook dat er een track gedraaid gaat worden die wij allemaal heeeel erg kunnen waarderen, maar ik weet niet of ik dat mag zeggen dus ik hou het ff voor me :$

Duifmeneer - Hoe
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:21 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Moving Madness schreef:
Daveytl schreef:

:')
zeg ut!
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

HOE wants this natuurlijk. En hopelijk Debt of Blood :love: :loving:
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dat is minder idd :(

Ik baal er ook wel van dat ik 1,5 uur moet rijden in de sneeuw. Vooral omdat ik nog geen ervaren sneeuwrijder ben. Maar komt wel goed, ik zal proberen om Jurheinen veilig bij Inception te krijgen & veilig thuis ^^

Ja ik 2 uur :P das wel balen idd.
Maar volgens mij wordt het morgen beter weer
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:57 

Hardtraxx Elite

===========================­
BELANGRIJKE MEDEDELING::
In verband met de verwachte kou ( -10 C ) op zaterdagnacht heeft Crystal Venue besloten dat de bezoekers die met de trein komen tot een kwartier voor de eerst volgende trein binnen kunnen wachten.­ Het feest stopt wel om 6:00 uur.­ Daarna kunnen de treinreizigers bij de garderobe-hal wachten.­ Hiermee wilt Crystal Venue haar trouwe bezoekers beschermen tegen de grote temperatuurswisseling en de gevaren van langdurig blootstaan aan extreme kou.­
============================

Zeer netjes van de Crystal Venue.
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
In verband met de verwachte kou ( -10 C ) op zaterdagnacht heeft Crystal Venue besloten dat de bezoekers die met de trein komen tot een kwartier voor de eerst volgende trein binnen kunnen wachten.­ Het feest stopt wel om 6:00 uur.­ Daarna kunnen de treinreizigers bij de garderobe-hal wachten.­ Hiermee wilt Crystal Venue haar trouwe bezoekers beschermen tegen de grote temperatuurswisseling en de gevaren van langdurig blootstaan aan extreme kou.­
==============================­

tommetjeuh schreef:
Voor de treingangerts:
==============================­

:D
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:06 

Bierkoning

Nee jongens ik bedoelde de Wasted Penguinz Remix van Rockin Ur Mind, sorry dat de lol er nu vanaf is maar ik kan het niet meer voor me houden.
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:07 

Hardtraxx Addict

Tss, nu ga ik niet meer
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:14 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Nee jongens ik bedoelde de Wasted Penguinz Remix van Rockin Ur Mind, sorry dat de lol er nu vanaf is maar ik kan het niet meer voor me houden.

:drool:
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Geen Da Tweekaz- Ducktool? :cry:
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:27 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Pommer schreef:

Geen Da Tweekaz- Ducktool? :cry:

Jawel maar daar gaat Titan mee afsluiten, Rockin Ur Mind Remix wordt door een andere artiest gedraaid!
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

En Wake up remuxx?
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Er gaat ook iemand YMCA draaien, maar ik zeg lekker niet wie!
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Mag jij alweer rijden dan?

'Officieel' nog niet...
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:45 

Hardtraxx Elite

Dan rij jij ook gewoon nog niet. Mafkaas. Dr zal wel wat gebeuren. Dan ben je flink de sjaak!
Zorg jij nou maar dat je van meneer de dokter weer snel rijden mag.. Want dr staat hier een groene polo die naar je vraagt!
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten