Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik ben wel blij met deze tt hoor, want na Thera kan ik denk ik niet meer, dat was zaterdag namelijk ook, meer dan 3 kwart van de Degos & Re-done ben ik niet meer in staat geweest 1 stap te zetten.

Haha, en dat was nog maar een half uurtje Thera :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je dus nagaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap ik :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie hebben me door :(



Maar mooi aanbod toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was er zeker voor gegaan ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jullie hebben me door :(



Maar mooi aanbod toch?


Ik had er nog wel 12,50 bij gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Jullie hebben me door :(



Maar mooi aanbod toch?


Ik had er nog wel 12,50 bij gegeven.

Dat gaat niet echt heel diep ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaaaaaah COME ON you guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Aaaaaaah COME ON ME you guys!

ja.. en daarmee ging het te ver..
Nu weer ontopic? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klos schreef:
El Mare schreef:
Ik ben wel blij met deze tt hoor, want na Thera kan ik denk ik niet meer, dat was zaterdag namelijk ook, meer dan 3 kwart van de Degos & Re-done ben ik niet meer in staat geweest 1 stap te zetten.

Haha, en dat was nog maar een half uurtje Thera :D

:whistle: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Ik weet het :cry:
Maar ik hoop dat die gozer mee gaat, ik heb hem een prachtige aanbieding gemaakt :D

Wat heb je hem aangeboden dan :huh:

Reis, kaartje & bier voor heen- en terugweg samen voor €12,50.

Als je door Kampen rijdt, neem ik het aanbod wel aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 19:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Jullie hebben me door :(



Maar mooi aanbod toch?


Ik had er nog wel 12,50 bij gegeven.

Dat gaat niet echt heel diep ...

Erbij zei ik he, bij die andere 12,50...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Als je door Kampen rijdt, neem ik het aanbod wel aan :P

Sorry, 1,5 uur omrijden heb ik niet zo veel zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Daveytl schreef:
Aaaaaaah COME ON ME you guys!

ja.. en daarmee ging het te ver..
Nu weer ontopic? :D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Davey, als je toch nog gaat, kon je dan nog mij ook gelijk halen? :whistle:
Anders is de kans ook 99% dat ik niet kan gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
@ Davey, als je toch nog gaat, kon je dan nog mij ook gelijk halen? :whistle:
Anders is de kans ook 99% dat ik niet kan gaan :(

Als ik ga, dan is dat mogelijk ja. Dan zul je natuurlijk wel ff je gegevens moeten passen. En ik kan niks beloven, ligt er aan of ik iemand mee kan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Als ik ga, dan is dat mogelijk ja. Dan zul je natuurlijk wel ff je gegevens moeten passen. En ik kan niks beloven, ligt er aan of ik iemand mee kan krijgen.


Dat komt dan wel goed, ik weet dat je niks kan beloven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Volgens mij heb je je sterretje er ook gewoon bij aangeboden...


Dat heeft zij zeker gedaan! Dus ik ben erbij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Volgens mij heb je je sterretje er ook gewoon bij aangeboden...


Dat heeft zij zeker gedaan! Dus ik ben erbij :yay:

Via Hardtraxx er achter komen dat Jurriën mee gaat, niiiiiiceeeee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:21 
 

El Mare schreef:
Moet je dus nagaan :lol:

idd, dat wordt genieten :P
Loudness April 2011 all over again denk ik qua afsluiting (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Moet je dus nagaan :lol:

idd, dat wordt genieten :P
Loudness April 2011 all over again denk ik qua afsluiting (L)

O RLY? xd

22:00- 23:30 Nowaxx
23:30- 01:00 Anagenetic
01:00- 02:30 Deepack
02:30- 04:00 Adaro
04:00- 05:00 Thera
05:00- 06:00 Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Swoosh staat zaterdag in Rotterdam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:29 
 

DjThera schreef:
KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Moet je dus nagaan :lol:

idd, dat wordt genieten :P
Loudness April 2011 all over again denk ik qua afsluiting (L)

O RLY? xd

22:00- 23:30 Nowaxx
23:30- 01:00 Anagenetic
01:00- 02:30 Deepack
02:30- 04:00 Adaro
04:00- 05:00 Thera
05:00- 06:00 Titan

wuuut? serieus? beetje jammer :(
of..... titan moet leip zwaar draaien, maar die afsluiter van Thera op loudness overtreffen wordt lastig denk ik :P

Klos schreef:
Swoosh staat zaterdag in Rotterdam :D

woensdag t/m vrijdag wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ben jij er ook Swoosh? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan als afsluiter, dat komt wel goed hoor. Al gaat het natuurlijk niet harder dan Thera naar alle waarschijn.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten