Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4 VIP-tickets over van Vakantieveilingen i.v.m. te ver weg/geen vervoer hebben.
Mogen alle 4 weg voor 20 euro samen, eventueel ook per 2 kaarten, PM maar als je interesse hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 08:54 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Ik ga sowieso, alleen hoe is nog de vraag :P

in een Starfighter?
Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 11:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

HOE is nog de vraag ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kriebel kriebel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Kriebel kriebel :$

ZIN IN! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk toch wel aanwezig ^^ 75% zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waarschijnlijk toch wel aanwezig ^^ 75% zeker.

Jeeej :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxxer

TimeTable
22:00- 23:30 Nowaxx
23:30- 01:00 Anagenetic
01:00- 02:30 Deepack
02:30- 04:00 Adaro
04:00- 05:00 Thera
05:00- 06:00 Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Titan mag z'n best gaan doen haha. Wel jammer dat Thera & Titan niet 1,5 uur krijgen, juist als afsluitende set vind ik dat altijd wel vet. Maar verder een prima timetable natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest komt in gevaar omdat ik niemand meer heb om mee te gaan.
Peter kan niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit feest komt in gevaar omdat ik niemand meer heb om mee te gaan.
Peter kan niet :(

Jammer man.. OV is namelijk ook geen doen op de terugweg, helemaal niet in je eentje.. Alleen met de auto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Daveytl schreef:
Dit feest komt in gevaar omdat ik niemand meer heb om mee te gaan.
Peter kan niet :(

Jammer man.. OV is namelijk ook geen doen op de terugweg, helemaal niet in je eentje.. Alleen met de auto?

Dat is een optie, ik mag in ieder geval de auto wel lenen. Heb het idee bij een andere kameraad neergelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet wel komen hoor davey :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Je moet wel komen hoor davey :(

Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
tommetjeuh schreef:
Je moet wel komen hoor davey :(

Inderdaad

INDERDAAD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het :cry:
Maar ik hoop dat die gozer mee gaat, ik heb hem een prachtige aanbieding gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik weet het :cry:
Maar ik hoop dat die gozer mee gaat, ik heb hem een prachtige aanbieding gemaakt :D

Wat heb je hem aangeboden dan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Ik weet het :cry:
Maar ik hoop dat die gozer mee gaat, ik heb hem een prachtige aanbieding gemaakt :D

Wat heb je hem aangeboden dan :huh:

Reis, kaartje & bier voor heen- en terugweg samen voor €12,50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Offer he can't refuse :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Ik weet het :cry:
Maar ik hoop dat die gozer mee gaat, ik heb hem een prachtige aanbieding gemaakt :D

Wat heb je hem aangeboden dan :huh:

Reis, kaartje & bier voor heen- en terugweg samen voor €12,50.

Sureeee .. just for 12,50. I see what you did there
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Volgens mij heb je je sterretje er ook gewoon bij aangeboden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Titan mag z'n best gaan doen haha. Wel jammer dat Thera & Titan niet 1,5 uur krijgen, juist als afsluitende set vind ik dat altijd wel vet. Maar verder een prima timetable natuurlijk.

x2

Aanwezig vanaf half 12/12 uur denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had liever Pieter als afsluiter gehad. Rolstoelmodus gegarandeerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel blij met deze tt hoor, want na Thera kan ik denk ik niet meer, dat was zaterdag namelijk ook, meer dan 3 kwart van de Degos & Re-done ben ik niet meer in staat geweest 1 stap te zetten.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten