Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Thera, mag ik (wederom) een request doen :$ ?

Zo ja, Debt of Blood :drool: Zo nee, geen probleem. Je maakt er vast wel weer iets geweldigs van.

Ik had eigenlijk gehoopt op Music Made Addict (het origineel). Die heb ik al zoooooooooo lang niet meer gehoord op een feest. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forsaken, It's a Fine Day, Therafied, Breakout en misschien nog een leuke edit die je afgelopen zaterdag ook heb gedraaid :D

Hopelijk gooit Titan Necropsy er op en (Als hij die al heeft) de JoS remix van Destination Nowhere. Verder hoop ik dat iemand onverwachts Never Fall Asleep erop gooit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Octavius augustus, pleaseeeeeeeeeeeeee

deze was zo lekker afgelopen zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

*Kijkt naar onderschrift in de hoop die track zaterdag weer eens te horen*

Draait Titan die eigenlijk wel eens? Ik weet dat ie Midnight wel geregeld draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
*Kijkt naar onderschrift in de hoop die track zaterdag eens te horen*

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
*Kijkt naar onderschrift in de hoop die track zaterdag weer eens te horen*

Draait Titan die eigenlijk wel eens? Ik weet dat ie Midnight wel geregeld draait.

Doet ie wel eens idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop stiekum gewoon op keiveel DBSTF platen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
93Wesley93 schreef:
Er is nog 1 plaats vrij in de auto voor me, toch maar eens goed over nadenken. :P Het is alleen kut dat het weer zo super ver weg is vanuit Zeeland. >.<

Alles is ver weg vanuit die pauper provincie van je. :corn:

True that. Alleen dit gaat nog een beetje verder. :P

Ben 1 januari ook naar Crystal Venue geweest met de auto, wel een leuke tent vond ik het trouwens. En heb me doodgelachen om het volk dat er rondliep, zal wel komen omdat het op zondag was en de gemiddelde leeftijd toen echt 35 was ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hopelijk gooit Titan Necropsy er op

Hij zei op twitter dat ie dat zou doen, dus denk het wel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
patrickjeb schreef:
Hopelijk gooit Titan Necropsy er op

Hij zei op twitter dat ie dat zou doen, dus denk het wel! :)

Laten we het eerst maar hopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter draaie ze wel beetje melodietjes nog anders heb ik echt een kut avond volgens mij. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Beter draaie ze wel beetje melodietjes nog anders heb ik echt een kut avond volgens mij. :(


Deepack en misschien Nowaxx gaan jou daar wel bij helpen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:14 
 
Hardtraxxer

Hoe is deze locatie eigenlijk beetje groot of en hoe zit het met gladheid? Vindt hier nog een meeting plaats of is het zo klein dat dat niet nodig is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij gaan er best wel veel mensen van Hardtraxx...
En volgens mij is het ook niet zo groot dat je die gaat mis lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is 1 zaal, het is niet zo groot dat je hier mensen kan kwijt raken, of je moet het wel heel raar aanpakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staan er ook schermen, Patrick? .... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik weet waar je op doelt ^^
Maar bij de vorige editie hong er wel een scherm een paar meter achter de DJ Booth :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Haha ik weet waar je op doelt ^^
Maar bij de vorige editie hong er wel een scherm een paar meter achter de DJ Booth :P

Hong?
hahaha Honglong chong wong
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
patrickjeb schreef:
Haha ik weet waar je op doelt ^^
Maar bij de vorige editie hong er wel een scherm een paar meter achter de DJ Booth :P

Hong?
hahaha Honglong chong wong

Dat kon ik nog niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat het hem wordt, mijn portemonnee begint een eindeloze put te worden.. Eindeloos leeg dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:55 
 
Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Ik hoop stiekum gewoon op keiveel DBSTF platen :$

Music made me addict (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:56 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Volgens mij gaan er best wel veel mensen van Hardtraxx...
En volgens mij is het ook niet zo groot dat je die gaat mis lopen :P

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar aanwezig. :yay:

Kan voor die paar tientjes niet sukkelen, wordt wel weer een feestreeks van 4 weken maarja. En daarna gaan we vrolijk door met carnavallen hier in het zuiden. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Ook maar aanwezig. :yay:

Kan voor die paar tientjes niet sukkelen, wordt wel weer een feestreeks van 4 weken maarja. En daarna gaan we vrolijk door met carnavallen hier in het zuiden. :beer:


Zo hoort dat! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:01 
 

93Wesley93 schreef:
Ook maar aanwezig. :yay:

Kan voor die paar tientjes niet sukkelen, wordt wel weer een feestreeks van 4 weken maarja. En daarna gaan we vrolijk door met carnavallen hier in het zuiden. :beer:

Nice!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten