Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Definitief niet aanwezig, gister heeft me genoeg voldaan en weer even op de centen letten. :)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:30 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik ga proberen om hier alsnog aanwezig te zijn, heb er wel super veel zin in gekregen na gisteren :loving:

Gewoon gaan :woot:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na vannacht hier ook weer heel veel zin in!! :clap: :yay:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Na vannacht hier ook weer heel veel zin in!! :clap: :yay:

Zeker. En we hebben nog een uur extra Thera tegoed, vanwege zijn te korte set op XXlerator. Dus super toll dat hij anderhalf uur staat en afsluiter! Gruwelijk geniaal!

Ik weet nog niet hoe ik er naartoe ga en/of hoe ik terugkom. Moet daar nog ff voor kijken :)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:16 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
tommetjeuh schreef:
Na vannacht hier ook weer heel veel zin in!! :clap: :yay:

Zeker. En we hebben nog een uur extra Thera tegoed, vanwege zijn te korte set op XXlerator. Dus super toll dat hij anderhalf uur staat en afsluiter! Gruwelijk geniaal!

Ik weet nog niet hoe ik er naartoe ga en/of hoe ik terugkom. Moet daar nog ff voor kijken :)

Hoezo was die set van Thera zo kort eigenlijk heb het helemaal niet mee gekregen xd
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:18 
 
Hardtraxx Addict

Omdat hij live stond ;)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:25 
 
Hardtraxxer

Ah op die fiets, achja volgende week lekker lang knallen met Thera :woot:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
Pommer schreef:
Ik ga proberen om hier alsnog aanwezig te zijn, heb er wel super veel zin in gekregen na gisteren :loving:

Gewoon gaan :woot:

Als het aan mij ligt wel, maar we gaan wrs met de vriendengroep wat doen. Maar misschien is dat niet al te laat afgelopen.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ook weer zin in!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ben ik hier ook bij. Beetje afhankelijk van of ik volgende week een her heb of niet.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
Ah op die fiets, achja volgende week lekker lang knallen met Thera :woot:


Woon je dichtbij dan? :P

Heb er zin in! :yay:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:05 
 

ZIN AN!!!!
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:24 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
ZIN AN!!!!
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 02:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sick, ik ook. Zeker na die verhalen van gister ..
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ZIN AN!!!!
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel misschien ook aanwezig. Enige waar ik mee in mn maag zit is het vervoer. OV is een verschrikking en ik vind t prima om te rijden, maar aangezien ik wss de enige ben wordt het een eenzame autorit en daar heb ik ook weinig zin in.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Heel misschien ook aanwezig. Enige waar ik mee in mn maag zit is het vervoer. OV is een verschrikking en ik vind t prima om te rijden, maar aangezien ik wss de enige ben wordt het een eenzame autorit en daar heb ik ook weinig zin in.

Ik heb hetzelfde. Vervoer is jammerlijk. Mag zelf helaas niet rijden, maar hoop dat ik nog een oplossing kan vinden. Wil dit echt niet missen. Dus wat ik nog moet regelen: ticket, vervoer en een tijdmachine die dan wel naar afgelopen donderdag terug gaat of vooruit springt naar aankomende zaterdag. :D
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in. :) Dit keer weer lekker FEESTEN! :D
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:59 
 

Nando schreef:
Zin in. :) Dit keer weer lekker FEESTEN! :D

hoezo wanneer niet dan?
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Heel misschien ook aanwezig. Enige waar ik mee in mn maag zit is het vervoer. OV is een verschrikking en ik vind t prima om te rijden, maar aangezien ik wss de enige ben wordt het een eenzame autorit en daar heb ik ook weinig zin in.

Ik heb hetzelfde. Vervoer is jammerlijk. Mag zelf helaas niet rijden, maar hoop dat ik nog een oplossing kan vinden. Wil dit echt niet missen. Dus wat ik nog moet regelen: ticket, vervoer en een tijdmachine die dan wel naar afgelopen donderdag terug gaat of vooruit springt naar aankomende zaterdag. :D


Je kan wel met mij terugrijden met de auto naar zoetermeer en daar afteren als je wilt.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Heel misschien ook aanwezig. Enige waar ik mee in mn maag zit is het vervoer. OV is een verschrikking en ik vind t prima om te rijden, maar aangezien ik wss de enige ben wordt het een eenzame autorit en daar heb ik ook weinig zin in.

Ik heb hetzelfde. Vervoer is jammerlijk. Mag zelf helaas niet rijden, maar hoop dat ik nog een oplossing kan vinden. Wil dit echt niet missen. Dus wat ik nog moet regelen: ticket, vervoer en een tijdmachine die dan wel naar afgelopen donderdag terug gaat of vooruit springt naar aankomende zaterdag. :D


Je kan wel met mij terugrijden met de auto naar zoetermeer en daar afteren als je wilt.

Hmm, afteren... Nee, volgende week wil ik het nuchter houden haha :P Maar slapen is altijd goed. Ik denk er nog ff over na :D
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon gaan Chris!
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga sowieso, alleen hoe is nog de vraag :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hmm, afteren... Nee, volgende week wil ik het nuchter houden haha :P Maar slapen is altijd goed. Ik denk er nog ff over na :D


Kijk maar man haha ik houd het ook lekker nuchter hoor.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:04 
 

Chukkels schreef:
Ik ga sowieso, alleen hoe is nog de vraag :P

in een Starfighter?
Afbeelding
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten