Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Het is een dik uur fietsen haha :P Niet zo'n zin om 5/6 s'ochtends met pijne voeten een uur te gaan fietsen als ik helemaal kapot ben :P

Okee begrijpelijk, ik had je graag een lift gegeven maar de auto zit vol.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb misschien al een oplossing :P

Trouwens, de laatste kaarten zijn op vakantieveilingen verkocht, dat word dus gewoon een kaartje kopen als ik nog ga :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

We gaan je pletten in die auto Patrick :D haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
We gaan je pletten in die auto Patrick :D haha


Haha wie gaan allemaal met Henk-Jan dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:32 
 

PNXRMX schreef:
Heb kaartjes gekocht gewoon omdat het kan. Kijk wel of we gaan of niet, valt op Mandi's verjaardag namelijk.

Haha vet :P dan is ze tegelijk met mij jarig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Klos schreef:
We gaan je pletten in die auto Patrick :D haha


Haha wie gaan allemaal met Henk-Jan dan? :P


Volgende week gaan DaveyTL En ik ook. Wij komen vanaf aalten af , dus we komen er praktisch langs. er is nog wel plek! Alleen we kunnen pas rond een uurtje of 10 's avonds vertrekken. weet niet of dat een probleem is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
patrickjeb schreef:
Klos schreef:
We gaan je pletten in die auto Patrick :D haha


Haha wie gaan allemaal met Henk-Jan dan? :P


Volgende week gaan DaveyTL En ik ook. Wij komen vanaf aalten af , dus we komen er praktisch langs. er is nog wel plek! Alleen we kunnen pas rond een uurtje of 10 's avonds vertrekken. weet niet of dat een probleem is?


Als het bij Henk-Jan niet mogelijk is, vind ik het geen probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, als hij langs je komt kan je beter bij hem ingaan, ik moet namelijk ong een kwartiertje omrijden als ik je op moet pikken.
Maakt me niks uit, maar als zij langs je rijden kan je beter daar in stappen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoelaat zouden jullie dan in Maurik zijn, Pete/Davey?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hoelaat zouden jullie dan in Maurik zijn, Pete/Davey?

22:00 weg . 23:20 ongeveer in maurik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
patrickjeb schreef:
Hoelaat zouden jullie dan in Maurik zijn, Pete/Davey?

22:00 weg . 23:20 ongeveer in maurik..


Geen probleem, afgesproken dan? :P
Houden wel contact via PB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

allemaal er een beetje zin in !!?? :yay: :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anna Peters schreef:
allemaal er een beetje zin in !!?? :yay: :clap: :beer:

Zeker zeker :D Je gaat wel beuken he? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeker! als je er van houd haha :P komt wel goed ! heb er iig veel zin in! :D Tot 4 FEBRUARI allemaal! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 02:51 
 

Anna Peters schreef:
zeker! als je er van houd haha :P komt wel goed ! heb er iig veel zin in! :D Tot 4 FEBRUARI allemaal! :bomb:

:clap: :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit feest moet een goedmakertje worden voor mijn afwezigheid morgen bij XXL .. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Dit feest moet een goedmakertje worden voor mijn afwezigheid morgen bij XXL .. :mad:


Idd! Had daar ook graag bij willen zijn :(
Maargoed, kan niet alles natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Klos schreef:
Dit feest moet een goedmakertje worden voor mijn afwezigheid morgen bij XXL .. :mad:


Idd! Had daar ook graag bij willen zijn :(
Maargoed, kan niet alles natuurlijk :D

Jawel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Juist dat kan zeer zeker wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jawel :P


Haha als de bankrekening het toelaat wel ja :P

DjThera schreef:
Juist dat kan zeer zeker wel xd


Als jij me binnen loods, dan zal ik er zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik om 1u voor de deur sta van de Matrixx ga ik niet nog 20 eurootjes neerleggen :D na een eenzame reis met de trein :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 kaartjes te koop voor 15 euro.
Gekocht via vakantieveilingen als optie, maar word hem toch niet.
PM maar als er interesse is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:26 
 
Hardtraxxer

Poehh wat heb ik hier alweer een zin in zeg! vindt hier ook nog een meeting plaats oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga proberen om hier alsnog aanwezig te zijn, heb er wel super veel zin in gekregen na gisteren :loving:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten